Mikäs siinä on niin vaikea pitää kiinni niitä koiria? Paljonko tapahtuu vielä vahinkoja että menee kalloon että on koirien kiinnipito aika oli omalla pihalla tai ei varsinkaan jos ei hallitse koiraansa
Vastaukset 13
- Anonyymi
Vähän on koiria irti Muoniossa, enempi on sekopäitä vapaana. Jos nyt näitä suolikirjoituksia, naamakirjoja seuraa.
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Missä on tällaiset dogit irti?? Ovatko jotain verikoiria?
- Anonyymi
Ei ku kuuleman mukaan vartijoita vartioi kaikkien plantaasit
- Anonyymi
Ei voi kauhalla vaatia jos vain ku sijalla saatu
- Anonyymi
Korjaus lusikalla
- Anonyymi
Missä on irti vihaisia koiria? Hyvin harvoin joltakin koira lähtee omille teille. Vihaisia ihmisiä kylläkin on irti :)
- Anonyymi
Vihainen ihminen saattaa kyllä räksyttää ja louskuttaa mutta harvoin kiinni käy, toisin kun hullut piskit
- Anonyymi
Ei ihme, jos on vihaisia ihmisiä, kun heillä on niitä joka paikan sotkevia rakkeja. Niin, ja niiden annetaan sotkea joka paikka. Mitä suurempi piski sitä suurempi p...a.
Vaikuttaa siltä, että muoniolainen ei osaa lenkkeillä ilman piskiä.- Anonyymi
On valvonnan puute, että annetaan porsastella, vai ollaanko porsaita kaikki, paitsi päättäjät 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On valvonnan puute, että annetaan porsastella, vai ollaanko porsaita kaikki, paitsi päättäjät 😇
Isoa koiraa ko kusettaa ja paskottaa postilaatikon telihneen juuhreen son ko olis aikuinen mies asialla. Ero on vain siinä ette tuo mies joutuu eesvastuusseen mutta tuo koiranomistaja ei.
- Anonyymi
Voitele tyvi dieselillä.
- Anonyymi
Elukka mäährään pitäs tehä rajotuksia, varsinki yksityisillä, omaksi iloksi ihmisillä.. hamstraus tyyli kullaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5082337Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35938SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464875Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39854- 71828
- 55751
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40650Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40646- 63573