Käytiin Kemijärven festareilla...ihan hauskaa mutta se keltainen joku vanha rakennus keskustassa...olipa mahtava paikka. Ja mahtava meininki ja palvelu. Nopein baaripalvelu pitkästä aikaa ja tosi ystävällistä porukkaa töissä siin. Meitä oli 8populan poppoo Oulusta . Kiitti tytöt siin baaris. Ootte tosi hyvii tyyppei. Nähdään viel. Terv oulunporukka
Kiitos Kemijärvi hyvät bileet keskustasss
14
771
Vastaukset
- Anonyymi
VPK-talo!
- Anonyymi
vammasten palikka kerho by kemijärvi
- Anonyymi
Lopeta toi pas_kan puhuminen! Terävöin, kirjoittelet monikossa jota ei usko piruerikkään.
- Anonyymi
Siinäpä varsinainen piruerikkä 👌🏻
- Anonyymi
Mukavaa oli meidänkin porukalla samassa paikassa alkuillasta. Iso peukku
- Anonyymi
VPK oli paljon parempi kuin itse festivaali.
- Anonyymi
Läppäri on sinun vpk.
- Anonyymi
KIITOS että on olemassa surkea paikkakunta, kemijärvi. Sitä viihtyypi muualla paljon paremmin.
- Anonyymi
Mikä kemijärveläisiä oikein vaivaa. Onko vikaa päässä ??? Muuttotappio kunta, utopia tehdas hankkeet ja muuta paskaa. Nyt yritetään houkutella muualta ihmisiä asumaan kuntaan, ei porkkanoilla vaan ongenkoukuilla jotta jää varmasti kiinni. Aika karsee mesta oli eihän siellä ole mitään elämää.
- Anonyymi
Luonto on lähellä. Paneppas pää pensaaseen niin sieltä löytyy se elämä mitä minä haluan. Ei se ihmiset tuppautuu samaan kasaan asumaan ole elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto on lähellä. Paneppas pää pensaaseen niin sieltä löytyy se elämä mitä minä haluan. Ei se ihmiset tuppautuu samaan kasaan asumaan ole elämää
Ei siellä kohta muita asukkaan, niin saat olla siellä itseksesi.
- Anonyymi
Omaan makuun Rovaniemellä ja Oulussa ei ole mitään mitä kaipaisi. Ei luonnon läheisyyttä eikä muuta kuin kerrostalo slummeja tai jos hyvin menee niin jossain rivarissa kökkiä kuin kanit kopissa. Voi siellä tieten töissä käydä ja vapaa ajalla masentua niihin koppeihin.
- Anonyymi
kemijärveläiset ovat hölmöjä
- Anonyymi
Se on tämä yks ja sama älikkä joka louskuttaa joka ketjuun!
Mukavan pirteä olio...heh!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478