Kiitos Kemijärvi hyvät bileet keskustasss

Anonyymi

Käytiin Kemijärven festareilla...ihan hauskaa mutta se keltainen joku vanha rakennus keskustassa...olipa mahtava paikka. Ja mahtava meininki ja palvelu. Nopein baaripalvelu pitkästä aikaa ja tosi ystävällistä porukkaa töissä siin. Meitä oli 8populan poppoo Oulusta . Kiitti tytöt siin baaris. Ootte tosi hyvii tyyppei. Nähdään viel. Terv oulunporukka

14

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VPK-talo!

• Anonyymi

vammasten palikka kerho by kemijärvi

• Anonyymi

Lopeta toi pas_kan puhuminen! Terävöin, kirjoittelet monikossa jota ei usko piruerikkään.

• Anonyymi

Siinäpä varsinainen piruerikkä 👌🏻

• Anonyymi

Mukavaa oli meidänkin porukalla samassa paikassa alkuillasta. Iso peukku

• Anonyymi

VPK oli paljon parempi kuin itse festivaali.

• Anonyymi

Läppäri on sinun vpk.

• Anonyymi

KIITOS että on olemassa surkea paikkakunta, kemijärvi. Sitä viihtyypi muualla paljon paremmin.

• Anonyymi

Mikä kemijärveläisiä oikein vaivaa. Onko vikaa päässä ??? Muuttotappio kunta, utopia tehdas hankkeet ja muuta paskaa. Nyt yritetään houkutella muualta ihmisiä asumaan kuntaan, ei porkkanoilla vaan ongenkoukuilla jotta jää varmasti kiinni. Aika karsee mesta oli eihän siellä ole mitään elämää.

• Anonyymi

Luonto on lähellä. Paneppas pää pensaaseen niin sieltä löytyy se elämä mitä minä haluan. Ei se ihmiset tuppautuu samaan kasaan asumaan ole elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonto on lähellä. Paneppas pää pensaaseen niin sieltä löytyy se elämä mitä minä haluan. Ei se ihmiset tuppautuu samaan kasaan asumaan ole elämää

Ei siellä kohta muita asukkaan, niin saat olla siellä itseksesi.

• Anonyymi

Omaan makuun Rovaniemellä ja Oulussa ei ole mitään mitä kaipaisi. Ei luonnon läheisyyttä eikä muuta kuin kerrostalo slummeja tai jos hyvin menee niin jossain rivarissa kökkiä kuin kanit kopissa. Voi siellä tieten töissä käydä ja vapaa ajalla masentua niihin koppeihin.

• Anonyymi

kemijärveläiset ovat hölmöjä

• Anonyymi

Se on tämä yks ja sama älikkä joka louskuttaa joka ketjuun!
      Mukavan pirteä olio...heh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4576
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2099
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1494
    4. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      259
      1268
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65