Saako miestissit näkyä?

79

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukupuolesta riippumatta olen sitä mieltä että kaikki ei niin kaunis pidetään vaatteiden alla ja paljastetaan vain yksityisesti / yksityisissä olosuhteissa.

      • Rumat naamatkin?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Rumat naamatkin?

        Jotenkin kulttuuriin kuuluu että naamat voivat näkyä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Rumat naamatkin?

        Nykyään tosi moni peittää ruman naamansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kulttuuriin kuuluu että naamat voivat näkyä.

        Itse haluaisin pitää esillä isoa ja komeaa k*lliani mutta jotkut nihilistipuritaanit ovat sen julkisilla paikoilla lainsäädännöllä estäneet.
        Pieni pili pitää tietysti pitää piilossa ettei joku himokalastaja nappaa sitä onkimadokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluaisin pitää esillä isoa ja komeaa k*lliani mutta jotkut nihilistipuritaanit ovat sen julkisilla paikoilla lainsäädännöllä estäneet.
        Pieni pili pitää tietysti pitää piilossa ettei joku himokalastaja nappaa sitä onkimadokseen.

        Kireät pvc-housut vain jalkaan, jotta ainakin ääriviivat näkyvät.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Nykyään tosi moni peittää ruman naamansa.

        Mutta et kai sinä 70 ikäisenä enää välitä kenenkään naamavärkin näöstä?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Nykyään tosi moni peittää ruman naamansa.

        Mun tuttuni vastustaa maskeja ja rokotuksia. Fanittaa Trumppia ja Anoa ja korona on vain pikku flunssa.. 😬

        Hän sanoi, että ihmiset käyttävät maskeja vain, koska näyttävät niiden kanssa paremmilta. 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun tuttuni vastustaa maskeja ja rokotuksia. Fanittaa Trumppia ja Anoa ja korona on vain pikku flunssa.. 😬

        Hän sanoi, että ihmiset käyttävät maskeja vain, koska näyttävät niiden kanssa paremmilta. 😄

        xLiner

        Sellaiset tutut ne onkin kauniita, nättejä ku persun ano: https://translate.google.com/?sl=la&tl=fi&text=ano&op=translate

        En halua tutustua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et kai sinä 70 ikäisenä enää välitä kenenkään naamavärkin näöstä?

        Kyllä mä uskon että silloinkin sillä on jonkinnäköistä merkitystä.
        Kasvot kuvastaa kuitenkin aina sisintä.


    • Anonyymi

      Taidat tykätä mies tisseistä no kumpaa kivempi pussailla mies tissejä vai piimäletkua joka piimäparran tekee

    • Dissehän on kuulemma jopa imettänyt lapsensa. No ei vaan oman kertomansa mukaan omistaa kunnon boobsit.

      • Anonyymi

        Oletko katkera Disselle? Mikä on syy? Päivästä toiseen jaksat ihastella disseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera Disselle? Mikä on syy? Päivästä toiseen jaksat ihastella disseä.

        Partis on tyypillinen koulukiusaaja, taas se nähtiin.

        W.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera Disselle? Mikä on syy? Päivästä toiseen jaksat ihastella disseä.

        Disse tarkoituksella härkkii minua. Minä näykin sitten takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Partis on tyypillinen koulukiusaaja, taas se nähtiin.

        W.

        Tule jo sieltä koulusta pois aikuinen ihminen. Et ole enää se koulukiusattu lapsi. Ota siis ohjat omiin käsiisi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tule jo sieltä koulusta pois aikuinen ihminen. Et ole enää se koulukiusattu lapsi. Ota siis ohjat omiin käsiisi.

        Sinunhan se tässä pitäisi kasvaa pois koulukiusaamisestasi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sinunhan se tässä pitäisi kasvaa pois koulukiusaamisestasi.

        Huoh, et vaan tajua...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Disse tarkoituksella härkkii minua. Minä näykin sitten takaisin.

        Vääristelet ja keksit taas omaa...

        Syötin lapsiani kyllä, mutta en imettänyt, eikä kyllä lasteni äitikään, kun ei heti onnistunut. Mutta potria lapsia tuli tuttelills ja nan-maidollakin. Eivät henkeään heittäneet. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        Vääristelet ja keksit taas omaa...

        Syötin lapsiani kyllä, mutta en imettänyt, eikä kyllä lasteni äitikään, kun ei heti onnistunut. Mutta potria lapsia tuli tuttelills ja nan-maidollakin. Eivät henkeään heittäneet. 😁

        En ole tiennytkään tuota. Nostan hattua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En ole tiennytkään tuota. Nostan hattua.

        Nostele vaan, mutta se kuuluu vanhemmuuteen.

        Joskus ystävämme Wuppis kivasti valaisi, että ei se lapsista huolehtiminen mitään ihmettä ole. Siihen kykenee todella moni, millä on kaksi tervettä kättä ja jalkaa. Ihan kuten yhditelmärekan peruutus ei ole mikään meriitti ja abloodien aihe naiselle. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        Nostele vaan, mutta se kuuluu vanhemmuuteen.

        Joskus ystävämme Wuppis kivasti valaisi, että ei se lapsista huolehtiminen mitään ihmettä ole. Siihen kykenee todella moni, millä on kaksi tervettä kättä ja jalkaa. Ihan kuten yhditelmärekan peruutus ei ole mikään meriitti ja abloodien aihe naiselle. 😁

        Moni mies kuitenkin ajattelee sen olevan naisten hommia, kuten kakkavaipan vaihdonkin.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Nostele vaan, mutta se kuuluu vanhemmuuteen.

        Joskus ystävämme Wuppis kivasti valaisi, että ei se lapsista huolehtiminen mitään ihmettä ole. Siihen kykenee todella moni, millä on kaksi tervettä kättä ja jalkaa. Ihan kuten yhditelmärekan peruutus ei ole mikään meriitti ja abloodien aihe naiselle. 😁

        Ja pakko vielä kommentoida, että olen saanut muutenkin sellaisen kuvan, että sinä olet hyvä isä. Vanhemmuudella on vaan niin helppo hutkia toista, joten olen käyttänyt sitä tiukan paikan tullen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Moni mies kuitenkin ajattelee sen olevan naisten hommia, kuten kakkavaipan vaihdonkin.

        Ei enää nykyään. Minkäikäisiltä miehiltä olet kuullut tuon? Tai saanut käsityksen? 🤔


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja pakko vielä kommentoida, että olen saanut muutenkin sellaisen kuvan, että sinä olet hyvä isä. Vanhemmuudella on vaan niin helppo hutkia toista, joten olen käyttänyt sitä tiukan paikan tullen.

        Vanhemmuus on oikeasti henkilökohtainen juttu, mutta toisaalta sen pitäisi kestää ”säänvaihtelut” koska lapsetkin sitä otse tekee. 😊

        Ihmiset lataa vanhemmuuteen aika hitosti jotain, mikä tulee oikeasti ulkopuolelta. Voi sulattaa vielä kritiikin: ”olet läpimätä pa.ka”, mutta jos kritiikki on : ”etkö sinä välitä lapsestasi”. Se nakertaa paatuneenpaakin kulkijaa ja syvälle.

        En väheksy lapsettomia tässä, mutta todellinen identiteetti savutetaan lasten avulla. 🙄

        En ole 25 ikävuoden jälkeen ollut lapseton ja ainoa kokemukseni on tuo, mitä yllä mainitsin.

        Empiirinen kokemusmaailmani taltioi, että joko omat tai vieraat kasvaessaan kasvattaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Moni mies kuitenkin ajattelee sen olevan naisten hommia, kuten kakkavaipan vaihdonkin.

        Aika erikoisia miehiä sä tunnet. Tai voi toki olla, että tuntemillasi miehillä on erikoisia vaimoja, kun tollaseen jakoon suostuvat. Enpähän ole itse oma tuttavapiirissä tollaseen törmännyt. Yleensä se on omassa tuttavapiirissä (ja itselläkin) mennyt jossain kohtaa niin, että vauva isille ja mamma poistuu johonkin ulos omiin menoihinsa ja siinä sitten selviävät. Hyvin ovat selvinneet, ei mitään ongelmaa.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ei enää nykyään. Minkäikäisiltä miehiltä olet kuullut tuon? Tai saanut käsityksen? 🤔

        Tietäisitpä. Kuuluu samaan sarjaan kuin kotityöt. Ei se ole vielä nykyaikanakaan mikään itsestäänselvyys, että hommat laitettaisiin tasan. Naisen tehtävä on käydä töissä, hakea lapset päivähoidosta, käydä kaupassa ja hoitaa koti. Mies käy töissä, harrastamassa ja rentoutuu raskaan päivän jälkeen kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoisia miehiä sä tunnet. Tai voi toki olla, että tuntemillasi miehillä on erikoisia vaimoja, kun tollaseen jakoon suostuvat. Enpähän ole itse oma tuttavapiirissä tollaseen törmännyt. Yleensä se on omassa tuttavapiirissä (ja itselläkin) mennyt jossain kohtaa niin, että vauva isille ja mamma poistuu johonkin ulos omiin menoihinsa ja siinä sitten selviävät. Hyvin ovat selvinneet, ei mitään ongelmaa.

        Sehän se olisi ihanne, mutta paljon on vielä toisenlaisiakin pariskuntia. Ja nämä hallitsevat miehet kun mielellään valitsevat kumppaniksi alisteisia naisia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sehän se olisi ihanne, mutta paljon on vielä toisenlaisiakin pariskuntia. Ja nämä hallitsevat miehet kun mielellään valitsevat kumppaniksi alisteisia naisia.

        Eipä ne vättämäti ole sen alistetuimpia... Jotkut, kuten minäkin isänä kokee sen mahdollisuutena osallistua. Lasten kanssa oleminen ei minusta ole velvollisuus, vaan mahdollisuus.

        Mutta koen myös tärkeäksi huomauttaa exälle vastuupuolesta.... ei sins tykkää, mutta ei tarvitsekaan. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eipä ne vättämäti ole sen alistetuimpia... Jotkut, kuten minäkin isänä kokee sen mahdollisuutena osallistua. Lasten kanssa oleminen ei minusta ole velvollisuus, vaan mahdollisuus.

        Mutta koen myös tärkeäksi huomauttaa exälle vastuupuolesta.... ei sins tykkää, mutta ei tarvitsekaan. 😁

        Jani kuorii miehelleen perunatkin.

        ( hihihii)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jani kuorii miehelleen perunatkin.

        ( hihihii)

        Se onkin lapsisulhanen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jani kuorii miehelleen perunatkin.

        ( hihihii)

        Katsii tehdä ranuja! 😁👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        Vanhemmuus on oikeasti henkilökohtainen juttu, mutta toisaalta sen pitäisi kestää ”säänvaihtelut” koska lapsetkin sitä otse tekee. 😊

        Ihmiset lataa vanhemmuuteen aika hitosti jotain, mikä tulee oikeasti ulkopuolelta. Voi sulattaa vielä kritiikin: ”olet läpimätä pa.ka”, mutta jos kritiikki on : ”etkö sinä välitä lapsestasi”. Se nakertaa paatuneenpaakin kulkijaa ja syvälle.

        En väheksy lapsettomia tässä, mutta todellinen identiteetti savutetaan lasten avulla. 🙄

        En ole 25 ikävuoden jälkeen ollut lapseton ja ainoa kokemukseni on tuo, mitä yllä mainitsin.

        Empiirinen kokemusmaailmani taltioi, että joko omat tai vieraat kasvaessaan kasvattaa.

        Noi lapsettomat esimiehet, tai naiset ainakin on aika heikkoja esityksiä. Organisointi ihan mitä sattuu ja johtaminen kuin suoraan aukista. Ite näin lapsettomana huomaa, että ihmiset joilla on lapsia, niin niille on kehittynyt ajanhallintaa, organisointikykyä ja syy yhteyksien ymmärrystä ihan toisella lailla. Nyt viikonloppuna poliisikin ihmetteli mun toimintaa.


      • JeroP kirjoitti:

        Noi lapsettomat esimiehet, tai naiset ainakin on aika heikkoja esityksiä. Organisointi ihan mitä sattuu ja johtaminen kuin suoraan aukista. Ite näin lapsettomana huomaa, että ihmiset joilla on lapsia, niin niille on kehittynyt ajanhallintaa, organisointikykyä ja syy yhteyksien ymmärrystä ihan toisella lailla. Nyt viikonloppuna poliisikin ihmetteli mun toimintaa.

        No priorisointi nousee kahden räkänokan kanssa toisiin sfääreihin joskus. 😁

        Mutta ois ihanaa jos kykenis siinä kiireen keskellä vaan mennä siihen pienten ihmisten maailmaan ja hieroa väsiväriä olohuoneen seinään mukana. 😁👌


    • Anonyymi

      Siitä vaan, jos ei itseä häiritse näyttää. Ihan sama myös naistissien kanssa. Mä en itse koe tota "ylävartalon vapauttamista" erityisen feministiseksi agendaksi, vaan enemmän jokaisen henkilökohtaiseksi jutuksi. Eivät kaikki naiset kulkisi tissit paljaina, vaikka,se olisikin ihan ok. Tunnen monta miestäkin, jotka eivät kulje koskaan paidatta ihmisten ilmoilla, vaikka kropan puolesta voisivatkin.

      • Kun elämme näin kehopositiivisia aikoja, pidän melkein velvollisuutenani, että tissini edes joskus näkyvät. Media syöttää meille niin paljon kuvia karvattomista tisseistä, että kaltaiseni karvaiset tissit suorastaan huutavat tulla nähdyiksi. Näin vältymme esim. sellaisilta noloilta väärinkäsityksiltä, että melkein kouluikäinen lapsi huutaa "Katso äiti, apina!"


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kun elämme näin kehopositiivisia aikoja, pidän melkein velvollisuutenani, että tissini edes joskus näkyvät. Media syöttää meille niin paljon kuvia karvattomista tisseistä, että kaltaiseni karvaiset tissit suorastaan huutavat tulla nähdyiksi. Näin vältymme esim. sellaisilta noloilta väärinkäsityksiltä, että melkein kouluikäinen lapsi huutaa "Katso äiti, apina!"

        No siitä vaan, jos siltä tuntuu. Ei se mua ainakaan häiritse. Sinällään en kylläkään tajua joidenkin ihmisten tarvetta kulkea puolinakuna tai jopa täysin nakuna. Mä olen aina ihmetellyt esim. sitä miksi niin monilla miehillä on pakkomielle riisua paitansa, milloin missäkin. Paidan riisuminen on mm. joku "juhlimisele". No juu ja okei ja tapansa kullakin. Musta se on lähinnä huvittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siitä vaan, jos siltä tuntuu. Ei se mua ainakaan häiritse. Sinällään en kylläkään tajua joidenkin ihmisten tarvetta kulkea puolinakuna tai jopa täysin nakuna. Mä olen aina ihmetellyt esim. sitä miksi niin monilla miehillä on pakkomielle riisua paitansa, milloin missäkin. Paidan riisuminen on mm. joku "juhlimisele". No juu ja okei ja tapansa kullakin. Musta se on lähinnä huvittavaa.

        En tiedä tuosta pakkomielteestä. En varmaan vaan ole paikalla kun sellaista tapahtuu. Kun paita on kuitenkin mukana, niin se on yleensä helpointa pitää päällä. Paitsi jos menee veteen, niin sitä paitaa ei välttämättä halua kastella. Tai sitten lämpimällä kelillä lenkillä kehon viilennys toimii paremmin paidatta. Mutta silloin taas yleensä vähemmän on yleisöä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        En tiedä tuosta pakkomielteestä. En varmaan vaan ole paikalla kun sellaista tapahtuu. Kun paita on kuitenkin mukana, niin se on yleensä helpointa pitää päällä. Paitsi jos menee veteen, niin sitä paitaa ei välttämättä halua kastella. Tai sitten lämpimällä kelillä lenkillä kehon viilennys toimii paremmin paidatta. Mutta silloin taas yleensä vähemmän on yleisöä.

        Tietysti jos järkisyyt puoltavat riisumista niin se on syytä tehdä. Itse kuitenkin tiedän paljon miehiä, joilla on näin keleillä suorastaan vaikeuksia pitää paita päällään. Alkukesästä olkapäät muistuttavat lähinnä keitettyä rapua, mutta aina se paita vaan katoaa päältä. Tulee mieleen miten monet pikkulapset tuppaavat jossain kohtaa riisumaan vaatteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jos järkisyyt puoltavat riisumista niin se on syytä tehdä. Itse kuitenkin tiedän paljon miehiä, joilla on näin keleillä suorastaan vaikeuksia pitää paita päällään. Alkukesästä olkapäät muistuttavat lähinnä keitettyä rapua, mutta aina se paita vaan katoaa päältä. Tulee mieleen miten monet pikkulapset tuppaavat jossain kohtaa riisumaan vaatteitaan.

        Inhottavaa on kun kaupoissa ruokaosastoilla roikottelevat yläkroppa paljaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa on kun kaupoissa ruokaosastoilla roikottelevat yläkroppa paljaana.

        Tuossa juuri yksi niitä esimerkkejä, joissa en paidattomuutta tajua. Samoin monissa työtehtävissä, joita miehet usrin tekevät paidatta. Ei todellakaan erityisen järkevää eikä turvallista, mutta pakko vaan osan on aina se paita poistaa. Ja siis ihan turha kenenkään tulla selittämään, etteikö kyse olisi puhtaasti esittelemisestä. Kyllä tässä tähän ikään jo sen verran miesluontoa tunnen, että mistään mukavuussyistä ei ole kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa juuri yksi niitä esimerkkejä, joissa en paidattomuutta tajua. Samoin monissa työtehtävissä, joita miehet usrin tekevät paidatta. Ei todellakaan erityisen järkevää eikä turvallista, mutta pakko vaan osan on aina se paita poistaa. Ja siis ihan turha kenenkään tulla selittämään, etteikö kyse olisi puhtaasti esittelemisestä. Kyllä tässä tähän ikään jo sen verran miesluontoa tunnen, että mistään mukavuussyistä ei ole kysymys.

        Juu ja sitten tosiaan tuo "juhliminen" ja siihen liittyvä paidan riisuminen. Mielestäni todella outo tapa ilmaista riemua ja iloa. Miettikään nyt vaikka vaikka jalkapallossa, kun sitä paitaa monesti nostellaan ja ihan vaan vilautellaan maalin jälkeen. Kenelle se on tarkoitettu ja mitä se "sisäiselle apinalle" ilmaisee? Rintakehän rummutusta vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siitä vaan, jos siltä tuntuu. Ei se mua ainakaan häiritse. Sinällään en kylläkään tajua joidenkin ihmisten tarvetta kulkea puolinakuna tai jopa täysin nakuna. Mä olen aina ihmetellyt esim. sitä miksi niin monilla miehillä on pakkomielle riisua paitansa, milloin missäkin. Paidan riisuminen on mm. joku "juhlimisele". No juu ja okei ja tapansa kullakin. Musta se on lähinnä huvittavaa.

        Niin ja tappeluele, tai vähintään hihat pitää kääriä.. 🙄


      • scrg kirjoitti:

        En tiedä tuosta pakkomielteestä. En varmaan vaan ole paikalla kun sellaista tapahtuu. Kun paita on kuitenkin mukana, niin se on yleensä helpointa pitää päällä. Paitsi jos menee veteen, niin sitä paitaa ei välttämättä halua kastella. Tai sitten lämpimällä kelillä lenkillä kehon viilennys toimii paremmin paidatta. Mutta silloin taas yleensä vähemmän on yleisöä.

        Mikähän mölinä siitäkin syntyisi, jos jääkiekon mämmän kisojen jälkeen Mantan patsaalle kerääntyisi naiset perseitään ja pillujaan esittämään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja sitten tosiaan tuo "juhliminen" ja siihen liittyvä paidan riisuminen. Mielestäni todella outo tapa ilmaista riemua ja iloa. Miettikään nyt vaikka vaikka jalkapallossa, kun sitä paitaa monesti nostellaan ja ihan vaan vilautellaan maalin jälkeen. Kenelle se on tarkoitettu ja mitä se "sisäiselle apinalle" ilmaisee? Rintakehän rummutusta vai mitä?

        ..asiaan kuuluu myös toisten pelaajien pyllyjen taputtelu, joskus jopa..

        https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005467307.html


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikähän mölinä siitäkin syntyisi, jos jääkiekon mämmän kisojen jälkeen Mantan patsaalle kerääntyisi naiset perseitään ja pillujaan esittämään?

        Varmaan kaikenlaista mölinää. Mä en kyllä tiedä kuka tämä Manta on ja liittyykö se jotenkin jääkiekkoon. Vai onko paikka joku julkisen liikenteen solmukohta? Niitä kannattaa vältellä ja välttyy samalla paljosta muustakin kuin paljaista perseistä.


      • scrg kirjoitti:

        Varmaan kaikenlaista mölinää. Mä en kyllä tiedä kuka tämä Manta on ja liittyykö se jotenkin jääkiekkoon. Vai onko paikka joku julkisen liikenteen solmukohta? Niitä kannattaa vältellä ja välttyy samalla paljosta muustakin kuin paljaista perseistä.

        Tiedäthän.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tiedäthän.

        Tiedän että Hgin ylioppilaat lakittaa kyseisen patsaan vappuna, mutta en miksi tai sitä miksi jääkiekkofanit kerääntyy samaan paikkaan.


      • scrg kirjoitti:

        Tiedän että Hgin ylioppilaat lakittaa kyseisen patsaan vappuna, mutta en miksi tai sitä miksi jääkiekkofanit kerääntyy samaan paikkaan.

        Googletit kuitenkin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Googletit kuitenkin..

        Tiedän googlettamatta Ståhlbergin, Svinhufvudin ja Paasikiven (ei näytä Paasikiveltä vaan kivipaadelta) patsaiden sijainnit. Samoin Mannerheim on siinä lähistöllä. Samoin Toripolliisin osaisin paikallistaa.

        Miksi porukkaa kokoontuu juuri sen Mantan luokse?


      • scrg kirjoitti:

        Tiedän googlettamatta Ståhlbergin, Svinhufvudin ja Paasikiven (ei näytä Paasikiveltä vaan kivipaadelta) patsaiden sijainnit. Samoin Mannerheim on siinä lähistöllä. Samoin Toripolliisin osaisin paikallistaa.

        Miksi porukkaa kokoontuu juuri sen Mantan luokse?

        No mistä nyt mitkäkin oudot perinteet saavat alkunsa? Joku tekee jotain hölmöä, outoa, erikoista, toinen liittyy mukaan..jne, ja sitten sitä pitääkin tehdä joka vuosi. Torille☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa on kun kaupoissa ruokaosastoilla roikottelevat yläkroppa paljaana.

        Olen samaa mieltä. Rannalla voivat olla vähäpukeisempia, mutta muualla aina paita päällä. En kyllä näe niitä rannallakaan, koska en käy rannoila koskaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mistä nyt mitkäkin oudot perinteet saavat alkunsa? Joku tekee jotain hölmöä, outoa, erikoista, toinen liittyy mukaan..jne, ja sitten sitä pitääkin tehdä joka vuosi. Torille☝️

        Että se tori on se paikka, mihin mahtuu kokoontumaan ilman että on tukkimassa liikennettä?
        En mä silti tajua, miksi pitää kokoontua huutamaan yhdessä. Ja kun en ymmärrä sitä, niin aika turha sitten arvailla myöskään miksi siellä pitää olla perse tai tissit paljaana.


      • Anonyymi

        Sama mies eri hahmoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa juuri yksi niitä esimerkkejä, joissa en paidattomuutta tajua. Samoin monissa työtehtävissä, joita miehet usrin tekevät paidatta. Ei todellakaan erityisen järkevää eikä turvallista, mutta pakko vaan osan on aina se paita poistaa. Ja siis ihan turha kenenkään tulla selittämään, etteikö kyse olisi puhtaasti esittelemisestä. Kyllä tässä tähän ikään jo sen verran miesluontoa tunnen, että mistään mukavuussyistä ei ole kysymys.

        Hitsaushommissa täytyy olla paita päällä ja pitkähihainen, muuten palaa iho, kun hitsauskaari on niin kirkas.
        Lisäksi voi rintakarvat kärtsähtää, kun hitsauskipinä lentää rintakarvoihin.


    • Hehhehehhee, olipas siinä tissejä. Sidewinders tyyppiä itsekin. Saakeli, että naurattaa. :D

      Joo saa näkyä.

    • Anonyymi

      Nämä on näitä kaupunkilaisten murheita.

      • Maalla miehillä on paidat kaulaan asti napitettuna.. vähintään aina.


    • Anonyymi

      Kun koronapassin myötä Kiinan sosiaalinen luottopisteytys leviää länsimaihinkin, siihenhän on hyvä niputtaa myös ylipaino. Paidatta kulkeminen sidotaan rasvaprosenttiin. Jos rasvaprosentti on liian korkea, siitä tulee merkintä koronapassiin ja kielto näyttää tissejä julkisesti tai tulee pysyvä kielto poistua asunnosta.

      • Hyvä idea☝️


    • Anonyymi

      Mitäs noista. Olisittepa nähneet minut juhannuksena, kun kaupunki tyhjeni. Kirmailin munasillaan ja aivan innoissaan tuolla ulkoilmassa. Manboobsit heitin toki olkapäille, niin eivät hölskyneet hirmu pahasti.

      Ihan yksin en toki ollut, naapurin leskirouvalla kuoli mies vanhuuteen ja hän kutsui minut kahville. Tottakai menin ja siinä sitten istuin kahvipöydän ääressä alasti ja söin Marie-keksejä.

      Olipa hän leiponut jopa itse korvapuusteja, silloin ihastuin lopullisesti. Yksi asia johti sitten toiseen... Sanotaan vaikka näin: Ainahan sitä nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa.

    • Anonyymi

      Hänellä saa näkyä, koska liian laiha olemus ei pukisi häntä.

      Olis terveemmän näköne.

    • Anonyymi

      Helteillä kannattaa käyttää tank toppeja, ei tule hiki ja tissit ovat suojassa auringolta.

      • Helteellä kannattaa käyttää löysiä vaatteita, kuten hameita.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Helteellä kannattaa käyttää löysiä vaatteita, kuten hameita.

        Äsken muuten mittarissa 36,8 auringossa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Äsken muuten mittarissa 36,8 auringossa.

        Se mittari näyttää auringossa väärin. Lämpötila mitataan aina varjosta.


      • JeroP kirjoitti:

        Se mittari näyttää auringossa väärin. Lämpötila mitataan aina varjosta.

        Sillon mitataan auringosta kun siihen sattuu aurinko paistamaan.


    • Anonyymi
      • Mulla on hyvät tissit, kuten kuvasta näkyy.


      • Anonyymi

        Aivan liian treenattuja.


      • Anonyymi

        Miehellä mitkään tissit ole, rintalihakset ne on ja rintalihakset kestää lyöntejä toisin, kuin naisen tissit.
        Jos menisit naisen tissejä noin lyömään tai läpsäisemään, niin nainen valittaisi, ei saa lyödä, sattuu, tekee kipeää.
        Samoinhan se on naisen takapuolen kanssa, se on niin kosketus arka, ettei sitä voi des läpsäistä, niin nainen huutaa, että tekee kipeää, ei saa läpsäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä mitkään tissit ole, rintalihakset ne on ja rintalihakset kestää lyöntejä toisin, kuin naisen tissit.
        Jos menisit naisen tissejä noin lyömään tai läpsäisemään, niin nainen valittaisi, ei saa lyödä, sattuu, tekee kipeää.
        Samoinhan se on naisen takapuolen kanssa, se on niin kosketus arka, ettei sitä voi des läpsäistä, niin nainen huutaa, että tekee kipeää, ei saa läpsäistä.

        Totta, vähän samaa mitä vatsalihaksissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä mitkään tissit ole, rintalihakset ne on ja rintalihakset kestää lyöntejä toisin, kuin naisen tissit.
        Jos menisit naisen tissejä noin lyömään tai läpsäisemään, niin nainen valittaisi, ei saa lyödä, sattuu, tekee kipeää.
        Samoinhan se on naisen takapuolen kanssa, se on niin kosketus arka, ettei sitä voi des läpsäistä, niin nainen huutaa, että tekee kipeää, ei saa läpsäistä.

        Kyllä miehilläkin rintarauhanen on, ja nännit.

        https://i2-prod.dailyrecord.co.uk/incoming/article13150485.ece/ALTERNATES/s615b/2_JS160783521.jpg



    • Anonyymi

      Ei saa. Paita päällä ja housut jalassa (tai hame).

      - Sheena

    • Anonyymi

      Siellä omassa kotona, omalla pihalla, oman mökin pihassa tai rannalla. Ei muualla!

      • Anonyymi

        Omassa kotona saa, jos on yksin eikä kukaan näe.

        - Sheena


    • Siis mulla on aina keltanen työturvapaita, siis töissä. Ja muutoin tavallinen ja hihaton vaan juostessa. Maha ei koskaan näy. Eikä noi mun tissit ees näy, kun oon niin laiha, paitsi kylkiluut näkyis, eikä sekään oo kaunista. Kun siitä paidan riisumisesta ei oo mitään hyötyä, kun paita suojaa myös kuumuudelta.

    • Anonyymi

      Miksi miesten tissejä saa haukkua ja pilkata mutta naisten vastaavia ei?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe