Tykkään lahjoista/huomioinnista onko muita?

Anonyymi

Olenko tosiaan ainoa nainen joka tykkää että mies ostaa koruja, ym jotain kivaa välillä ja järjestää ehkä jotain hemmottelua/yllätyksiä vai olenko vain väärän ihmisen kanssa vai onko ihan kuvitelmaa että jotkut miehet näin toimivat?

20

670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitäisi ostaa naiselle kaikkea krääsää. Ite en osta. Syntymäpäivänä ja jouluna annan naisystävälle ruusukimpun.

    • Anonyymi

      En ole ostellut. En noteeraa juhlapyhiä enkä merkkipäiviä.
      Vaimoni hoitaa kaikki muistamiset.
      Olen ostanut hänelle kukkia kahdesti. Synnytyslaitokselle. Ruusu / 100g.
      Ensimmäinen tenava 39 ruusua. Toinen 43 ruusua.
      Aikanaan oli puhetta lahjuksista ja päädyimme siihen, että koska en tiedä mitä hän tarvitsee tai haluaa niin hän ostaa itse haluamansa. Hyvin on pärjätty yli 50 vuotta.

    • Anonyymi

      En tykkää ollenkaan siitä että minulle ostetaan lahjoja. Luin jostain että on monta tapaa osoittaa huomiota toiselle parisuhteessa. Joku ostaa lahjoja, joku huomioi teoilla, laittamalla ruokaa esim., joku tykkää halata ja silitellä. Jos parisuhteessa on erilaiset tavat huomioida niin voidaan joutua törmäyskurssille.

      • Anonyymi

        Vaimoni ei ole koskaan vaatinut minulta mitään eikä suoraan pyytänytkään.
        Kohtuullisia toivomuksia on esittänyt ja nekin ovat siten mitoitettuja, että ne ovat olleet helposti toteutettavissa.
        Melkein kaikki ovat liittyneet matkusteluun joissa suurimmassa osassa minäkin olen ollut mukana.
        Vastaavasti hän on ollut mukana minun mielitekojeni tyydyttämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni ei ole koskaan vaatinut minulta mitään eikä suoraan pyytänytkään.
        Kohtuullisia toivomuksia on esittänyt ja nekin ovat siten mitoitettuja, että ne ovat olleet helposti toteutettavissa.
        Melkein kaikki ovat liittyneet matkusteluun joissa suurimmassa osassa minäkin olen ollut mukana.
        Vastaavasti hän on ollut mukana minun mielitekojeni tyydyttämisessä.

        mistä päin vaimosi on?


    • Anonyymi

      En minäkään halua saada lahjoja. Lahja olisi kuitenkin väärä ja tuolloin pettymys/suutahdus olisi tyhjää pahempi. Ostan itse, jos jotain tarvitsen. Samasta syystä en myöskään pidä synttäreistä enkä jouluista; monilla odotukset ovat suuret ja pettymykset ehkä vielä suuremmat. Pessimisti ja "lahjaton" ei pety.

      • Anonyymi

        Minäkään en halua saada lahjoja. Synttäri- ja joululahjoista teimme aikoinaan minun aloitteestani sellaisen päätöksen että aikuisille ei niitä osteta.


    • Anonyymi

      Miksei, tosin en pidä tavaralahjaa itselleni parhaana mahdollisena huomioimisena. PUolisoni valmistaa viikonloppuisin aamupalan ja minä aamuntorkkuna saan nukkua pidempään; tästä tykkään ja puolisoni tykkää myös kun minä tykkään.

      Itsekin huomioin puolisoa enemmän teoilla, tosin minä olen meillä se, joka järjestää esim. liput elokuviin ja varaa pöydän ravintolasta. Puoliso taas huolehtii ihanasti minusta, jos olen flunssassa tms.

      Puolin ja toisin huomioidaan muttei niinkään tavaralahjoilla. Ainoa poikkeus kukat, joita saan silloin tällöin ja aina se on yhtä mukavan tuntuista.

    • Anonyymi

      No siis ... tääkin on (ainakin itselleni (naiselle)) hieman monimutkasempi juttu.

      Hemmottelu ja huomioiminen on mukavaa ja piste. Vaan en mä tykkää mistään turhasta krääsästä. Itselle oikeasti sopiva ja selvästi ajatuksen kanssa valittu lahja on ihana, vaan mä en todellakaan halua saada vaikka nyt yhtään korua, josta en aidosti tykkää. Mä en tee mitään esineellä, jota en käyttäisi. Loma on ihana yllätys, jos se on sellanen, jolle oikeasti haluan lähteä. Vaikka nyt joku rantaloma Turkin tmv. turistihelvetissä taas olis sellanen, johon yrittäisin keksiä tekosyitä olla lähtemättä. Eli siis ainakin minulle oikeastaan olennaisempaa on se, että toinen osoittaa tuntevansa mut.

      Ja siis kyllä sellaisia miehiä on, jotka ostelevat ja hemmottelevat sillä tavoin. Tuo lahjojen antaminen on käsittääkseni yksi rakkauden kieli. Itsekin tykkään välillä ostella rakkaalleni jotain, mutta mulle on tärkeää, että se on jotain mistä hän tosissaan tykkää. Mä olen myös niitä, jotka sanon sanoin sen välittämiseni.

      • Anonyymi

        Vaimoni uteliaisuus ja levottomat jalat ilmenevät aika ajoin tavallisten keskustelujen yhteydessä.
        Eräs sellainen oli Irlanti. Siispä sopivassa tilanteessa lähdimme Irlannin kiertomatkalle.
        Toisesta päästä oli Peking ilman valmisteluja. Kiinan sisämaan kiertely järjestettynä.
        Kuuba päästä päähän.
        Albania kiertely.
        Naisystävänsä kanssa kohteet ovat olleet lähempänä. Täysin mammojen omatoimisina 2 viikkoa Kroatiassa ja toinen rupeama Sisiliassa.
        Useita Saksan joulumarkkinoita. 3 viikkoa Espanjassa. Torrevieja, Alicante, Elche, Kartagena.

        Pohtiessaan naisystävänsä ehdotusta kysi vaimoni minulta tykkäänkö kyttyrää jos he menevät. Miksi olisin suhtautunut kielteisesti?
        Hyvä vaan kun naisella riittää virtaa ja kiinnostusta eri asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni uteliaisuus ja levottomat jalat ilmenevät aika ajoin tavallisten keskustelujen yhteydessä.
        Eräs sellainen oli Irlanti. Siispä sopivassa tilanteessa lähdimme Irlannin kiertomatkalle.
        Toisesta päästä oli Peking ilman valmisteluja. Kiinan sisämaan kiertely järjestettynä.
        Kuuba päästä päähän.
        Albania kiertely.
        Naisystävänsä kanssa kohteet ovat olleet lähempänä. Täysin mammojen omatoimisina 2 viikkoa Kroatiassa ja toinen rupeama Sisiliassa.
        Useita Saksan joulumarkkinoita. 3 viikkoa Espanjassa. Torrevieja, Alicante, Elche, Kartagena.

        Pohtiessaan naisystävänsä ehdotusta kysi vaimoni minulta tykkäänkö kyttyrää jos he menevät. Miksi olisin suhtautunut kielteisesti?
        Hyvä vaan kun naisella riittää virtaa ja kiinnostusta eri asioihin.

        Tässä on taas se sama ukkeli asialla, heko heko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni uteliaisuus ja levottomat jalat ilmenevät aika ajoin tavallisten keskustelujen yhteydessä.
        Eräs sellainen oli Irlanti. Siispä sopivassa tilanteessa lähdimme Irlannin kiertomatkalle.
        Toisesta päästä oli Peking ilman valmisteluja. Kiinan sisämaan kiertely järjestettynä.
        Kuuba päästä päähän.
        Albania kiertely.
        Naisystävänsä kanssa kohteet ovat olleet lähempänä. Täysin mammojen omatoimisina 2 viikkoa Kroatiassa ja toinen rupeama Sisiliassa.
        Useita Saksan joulumarkkinoita. 3 viikkoa Espanjassa. Torrevieja, Alicante, Elche, Kartagena.

        Pohtiessaan naisystävänsä ehdotusta kysi vaimoni minulta tykkäänkö kyttyrää jos he menevät. Miksi olisin suhtautunut kielteisesti?
        Hyvä vaan kun naisella riittää virtaa ja kiinnostusta eri asioihin.

        oletko aisuri, pitäisitkö ehkä siitä? oletko vaimoasi varakkaampi? onko sinulla vastaavia menoja miesporukoissa? erittäin kiinnostavat ja väsyttävä työ kuulostaa kummalle "palvoa" naista ellei jotain noista ole


    • Anonyymi

      Ap: no onpa yllättävää mutta ilman muuta siis lahjat pitäisi ollakin ajatuksella valittuja. Juuri luinkin noista rakkauden kielistä ja mies kyllä huomioi paljon muuten mutta itselleni tuo lahjojen saaminen olisi välillä tärkeää eikä todella mitään krääsää eikä joka viikko mutta olenkin materialisti

    • Anonyymi

      Vaimoni lahjoo minua. Tapahtuu epäsäännöllisen yllättävän toistuvasti.
      Vaatteitani katoaa ja uusia ilmestyy tilalle. Alusvaatteiden kierto on minulle hallitsematonta. Luulen, etten edes havaitse kaikkia muutoksia.
      T-paidat on selvemmin hallittavissa ja suorissa housuissa saan jopa valita.
      Aika ajoin, onneksi harvakseltaan päiväpeiton päälle ilmestyy kolmet housut.
      Minulle ilmoitetaan, että yhdet niistä jäävät ja minä saan päättää mitkä!
      Minusta tämä on järkevää ja miellyttävää lahjontaa ja olisi vielä järkevämpääkin jos katoavien joukossa ei olisi käyttökelpoisia tekstiilejä

    • Anonyymi

      Toiset naiset eivät myönnä kasvotusten näitä, mut todellisuudessa näillä on vaikutusta.

    • Anonyymi

      Olet kalkkis, näin tasa-arvon aikaan sinun myös pitää huomioida ukkosi.

    • Anonyymi

      Mitä tuollaisella krääsällä tekee, ei mitään.
      Mieluimmin yhdessä matka jonnekin, josta molemmat tykkää.

    • Anonyymi

      isot tuloerot miehellä ja naisella jos nainen haluaa lahjoja ja kukkia ym huomiota

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti toimivat ja ne naiset varmasti tekevät jotain ansaitakseen tällaista huomiota.

    • Mulle on sanottu, että älä osta enää lahjoja koska en osaa.
      Puoliso kuitenkin arvostaa siisteyttä. Kerran viikossa kun panen tiskit koneeseen, niin rakkaus on turvattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe