Huomenna minun synttärit

Anonyymi

Tulkaa kaikki mukaan isoihin pileisiin. Pidän kunnon korona kemut jossa kaljaa riittää. Täytän 46 vuotta ettäs tiedätte.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaljaa riittää yks jokaiselle.

    • Anonyymi

      En tuu en juo kaljaa. Kotona on paremmat tarjoilut kaikkea muuta kuin kaljaa

    • Syntymäpäivä onnittelut sitten vaan sinne.

    • Onneksi olkoon jo etukäteen, mulla on tänään synttärit.,😊

      Mä oon kotona kyllä yksin ja karanteenissa, joten julat jää väliin. Mä täytin 43. 😊

      • Juhlat siis...


      • Anonyymi

        Onnea..


      • Anonyymi

        Onnea sinnekin ja samat ohjeet: Jeesus mielessä ja housut jalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea sinnekin ja samat ohjeet: Jeesus mielessä ja housut jalassa.

        Saatan mä suihkuun mennessä heittää housut kyllä ja Jehveli ei kyllä aina pysy mielessä....😄


    • Anonyymi

      Mokomakin vanhus! Itsehän olen vasta 45 vuotta nuori. Sinä kuitenkin itse juot vain yhden kaljan ja menet sitten nukkumaan uutisten jälkeen. Ei vaiteskaan. Paljon onnea, pidä Jeesus mielessä ja housut jalassa.

      • Anonyymi

        Et taida ihan 45 vielä olla?


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei käy näin kun laulussa lasten mehuhetki ja musta enkeli tulee hakemaan

    • Corona olutta?

    • Anonyymi

      Koppa olutta, grillattavaa ja naisia kylään. Siitä tulee hyvät bileet.

    • Anonyymi

      Onko sulla lahjalista? Mitä tuon lahjaksi, jos tulen paikan päälle?

    • Anonyymi

      Missä asut? Tullaan poikien kanssa. Onko pukupakko vai voimmeko olla rennosti nahkahousut ja lakki päässä. Niin ja Sven pyysi kysymään, etteihän niittikaulapanta haittaa? Voimme tuoda omat musiikit mukana, jotta bileet lähtevät käyntiin Åle:lla on diskovehkeet ammattinsa puolesta. Otammeko mukaan?

      • Anonyymi

        Oijoijoi! Tulkaa porukalla, tulkaa!


      • Anonyymi

        Ruottalaisia homoja ei valitettavasti päästetä bileisiin katsos joku voi pelätä että saatatte pamputtaa jotain takapuoleen.


    • Anonyymi

      Bileet vauhdissa. Naapurin 42 v nainen tuli mukaan, tosin tunnen sen jo 28 vuoden takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe