https://www.youtube.com/watch?v=BXrIpjIPxQE
Oi, että on japanilainen nainen sitten kaunis ja kauniit rinnat on.
Olisipa tuollainen nainen, jonka voisi syliin ottaa ja lempeästi halia.
Ainakin 50 kertaa olen videon katsonut
Oiiiii, on ihana söpö nainen ja kauniit rinnat
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvoista kyllä niin taviksen näköinen aasialainen kuin vaan voi olla. Oikeastaan Suomessakin tuon näköisiä viirusilmäisiä kuukasvoja löytyy lähes jokaisesta paikallisesta pubista. Rinnat on kyllä nätit japanilaiseksi, ilmeisesti silikonit,kun on niin pyöreät ja isot kroppaan nähden. ihan ok, jos niistä tykkää.
Hauska miten yhdet silarit saaneet pojat tuossa videolla ihan sekaisin. Ehkä harvinaisempaa Japanissa? Joku Youtubettaja kertoi videolla, että hänen ollessa Japanissa, häntä kourittiin useamman kerran kadulla :/
- Anonyymi
"Joku Youtubettaja kertoi videolla, että hänen ollessa Japanissa, häntä kourittiin useamman kerran kadulla :/"
Ja minua on kourittu pari kertaa Espanjassa ollessani kadulla. Eli ei ole kulttuuriin sidonnaista.
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
"Joku Youtubettaja kertoi videolla, että hänen ollessa Japanissa, häntä kourittiin useamman kerran kadulla :/"
Ja minua on kourittu pari kertaa Espanjassa ollessani kadulla. Eli ei ole kulttuuriin sidonnaista.
Kirjautumaton palstalutkaJapanissa kuitenkin myönnetään kourimisen olevan ongelma. Esim. junissa on vain naisille tarkoitettuja vaunuja kourimisongelman vuoksi.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Japanissa kuitenkin myönnetään kourimisen olevan ongelma. Esim. junissa on vain naisille tarkoitettuja vaunuja kourimisongelman vuoksi.
Sama ongelma on Intiassa, siellä miehet kourivat naisia junissa takapuolista.
Intialaisissa junissa ollaan, kuin sillit purkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448