Naisten nirsous

Anonyymi

Naurettavaa kun kaiken maailman kotkat, oravannaamaset ja ylipainoset naiset kuvittelevat olevansa jotain missejä ja mollaavat tavallisia miehiä.

35

607

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin juuri, teitä tavallisia kilttejä eilainkaanjänniä miehiä, kehtaavatkin!

    • Anonyymi

      No jotkuthan mollaa muita naisiakin. So what? Antaa mennä toisesta korvasta ulos.

      • Anonyymi

        Ehkä ne saa siitä jotain lisäpisteitä, vaikka kohtuu se pitäis olla kerjätessäkin


    • Mitä siitä jos mollaa. Mä oon laiha kun luuranko, enkä mä siitä mihinkään liho vaikka sen jättäis sanomatta.

    • Anonyymi

      Vaikka haluaisin tästä naisia syyttää niin totuuden nimissä on sanottava, että tämän vallan on naisille luovuttaneet miehet.
      On valitettava fakta, että vaikka nainen olisi miten kamala tahansa niin miehet haluavat panna sitä.
      Miesten pitäisi nostaa standardejaan ja olla panematta näitä naisia jonka seurauksena markkinat korjaantuisivat ja naisilla ei olisi enää varaa haukkua ja olla nirsoja.
      Tällä hetkellä naisten pariutuminen ylöspäin on vahvasti läsnä.

      • Anonyymi

        Hyvä että joku mieskin sen vihdoin ymmärtää.


      • Anonyymi

        Ei kaikki miehet pane ketä tahansa. On minutkin muutama kerta torjuttu pelkän seksin ollessa kyseessä, silloinkin kun olen ollut hoikimmillani eli silloin kuin ainoastaan pärstäni on ollut vastenmielinen. Minusta kuitenkin vain positiivista, että osa miehistäkin on seksiseuransa suhteen valikoivia, eli en ole noista loukkaantunut.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi

        Ja sullekin lohkeaisi joku päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki miehet pane ketä tahansa. On minutkin muutama kerta torjuttu pelkän seksin ollessa kyseessä, silloinkin kun olen ollut hoikimmillani eli silloin kuin ainoastaan pärstäni on ollut vastenmielinen. Minusta kuitenkin vain positiivista, että osa miehistäkin on seksiseuransa suhteen valikoivia, eli en ole noista loukkaantunut.

        Kirjautumaton palstalutka

        Olet kyllä naisena esiintyvänä miehenä varsin makaaberi puhuva pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä naisena esiintyvänä miehenä varsin makaaberi puhuva pää

        En ole mies, mutta siinä suhteessa olet tavallaan puoliksi oikeassa, että on miehen näköiseksi haukuttu ja mieheksi luultu. Vaikka mulla siis mm. pitkät "naiselliset" hiukset ja yleensä kuljen aina ulkona käsilaukun kanssa. Aina ei ole auttanut meikkikään, kun silloin onkin sitten toisinaan luultu homoksi tai transuksi. Ihan naisen vehkeillä olen kuitenkin syntynyt ja myös naiseksi itseni koen.

        Ehkä tätä selittää osin "tummakarvaisuus" eli mulla kasvaa tummat karvat myös ylähuulissa, jos en nypi niitä pois. Käsivarret ovat pitkä- ja tummakarvaiset, ja aikanaan eräs toinen tyttö ihmetteli miksi ajelin käsikarvojani. No, jos olisi nähnyt ajamattomat käsikarvani, olisi kyllä ymmärtänyt... Vaaleakarvaisilla ei ole samanlaista tarvetta vaikka käsikarvat olisivat pitkätkin, kun ne eivät samalla lailla erotu.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi

        Kenestä teen pilaa tai kenellekö vittuilen? Itsestänihän tässäkin ketjussa vain kerroin, kuinka en ole kelvannut ja kuinka ei ole itsestäänselvyys, että kaikille miehille kelpaa kuka tahansa. Mutta sitähän ei haluta näemmä uskoa tai/ja hyväksyä, miksiköhän? Pitää ilmeisesti olla trolli, jos ei seksiseuraksi kaikille miehille kelpaa.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies, mutta siinä suhteessa olet tavallaan puoliksi oikeassa, että on miehen näköiseksi haukuttu ja mieheksi luultu. Vaikka mulla siis mm. pitkät "naiselliset" hiukset ja yleensä kuljen aina ulkona käsilaukun kanssa. Aina ei ole auttanut meikkikään, kun silloin onkin sitten toisinaan luultu homoksi tai transuksi. Ihan naisen vehkeillä olen kuitenkin syntynyt ja myös naiseksi itseni koen.

        Ehkä tätä selittää osin "tummakarvaisuus" eli mulla kasvaa tummat karvat myös ylähuulissa, jos en nypi niitä pois. Käsivarret ovat pitkä- ja tummakarvaiset, ja aikanaan eräs toinen tyttö ihmetteli miksi ajelin käsikarvojani. No, jos olisi nähnyt ajamattomat käsikarvani, olisi kyllä ymmärtänyt... Vaaleakarvaisilla ei ole samanlaista tarvetta vaikka käsikarvat olisivat pitkätkin, kun ne eivät samalla lailla erotu.

        Kirjautumaton palstalutka

        Suurin osa maailman naisista on tummakarvaisia ja moni nainen antaa käsikarvojensa ihan vaan olla. Tuskin siis ainakaan käsikarvasi asiaan vaikuttavat yhtään. Ainakaan muualla maailmassa et erottuisi karvoillasi.


    • Anonyymi

      :D :D
      Nämä on huvittavia. Taas on kiusattu ja annettu pakit. Ikinä ei kelpaa!
      Sentään kilttejä kunnolllisia miehiä ollaan, kuten aloituksen sisällöstä saamme lukea.
      Tavalliset normaalit miehet kun tuntevat tarveta haukkua ja purkaa turhaumiaan kyseiselä tavalla.
      Jo aloituksen sanamuoto kertoo tästäkin "kunnollisesta tavallisesta" miehestä.
      En suostu uskomaan että aloituksen tehneen kaltaiset miehet mitenkään edustaisivat terveen tunne-elämän ja sosiaaliset taidot omaavia miehiä.
      Ei ainakaan heitä joita itse pidän tavallisina ja normaaleina.

      • Anonyymi

        Muutaman lauseen perusteella julistit avaajan kelvottomaksi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman lauseen perusteella julistit avaajan kelvottomaksi 👍

        Avaaja muutamalla lauseella julisti itse itsensä kelvottomaksi.


    • Anonyymi

      No joo, ei minua kyllä ole koskaan mielestäni mollattu, joskus on toki kutsuttu kusipääksi ja siihen oli kyllä ihan hyvä syy.

    • Anonyymi

      Entäpä sitten naisvihaa uhkuvat miehet. Miksi heidän pitäisi saada itselleen nainen, kun eivät näitä edes arvosta. Mollaavaat naisia "oravannaamaisiksi" wannabemisseiksi, ja väittävät itse olevansa parhainta A-luokkaa miesten keskuudessa, koska ovat "kilttejä ja kunnollisia", ja joita nainen ei ymmärrä arvostaa.

      Paraskin valittaja. Itse mollaatte pahimmin, ja kuvittelette että teidän kuuluu saada nainen, ja marmatatte ja valitatte kun ette kelpaa. Mitä jos mollaamisen sijaan menisit oikeasti etsimään sitä naista minkä haluat. Ai mutta kun te omasta mielestänne kiltit ja kunnolliset palstapojat ette saakaan sitä naista ensinkään.

      Ja vielä ihmettelette miksi ette saa naista. Kannattaisiko ensimmäiseksi aloittaa siitä omien korvien välissä olevan elimen re-boottauksesta, ja muokata omaa ajattelumallia ylipäätään vähän suopeammaksi norminaisten arvostukselle. Ehkä sitten voisitte valittamisen ja ulinan sijaan saadakin oikeasti sen naisen minkä haluatte. Silloin olisitte parjaamianne jännämiehiä halutumpia miesten joukosta. Nyt selkeästi paistava naisviha on suurimmalle osalle naisista ehdoton turn-off. Myös niiden kutsumienne "oravannaamaisten ja ylipainoisten missien" kohdalla.

      L.

      • Anonyymi

        Jompi kumpi meni tunteisiin. Joko oravannaama tai ylipaino, veikkaan molempia. 😆


    • Anonyymi

      Normaalien miesten ja naisten mollaaminen on ihmisvihaa jota jotkut ihmisiksi kutsuttavat harrastavat.

    • Anonyymi

      Jos alkaa pitämään lähes kaikkia naisia söpöinä, niin jos jotkut ovatkin vihaisia ja vihamielisiä?

      Voiko käydä niin?

      • Anonyymi

        Ei kai tarvitse pitää kaikkia söpöinä, ovathan ihmiset erilaisia.
        Tärkeintä kai on havaita ettei ihmisiä jotka eivät omaan elämääsi vaikuta millään tavalla ole edes haukkumisen kohteina kovinkaan järkeviä valintoja. Oma elämä ei muutu mutta kiva haukkua, wuh wuh. Pystykorvat haukkuvat kaikkea liikkuvaa, rasittavia rakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tarvitse pitää kaikkia söpöinä, ovathan ihmiset erilaisia.
        Tärkeintä kai on havaita ettei ihmisiä jotka eivät omaan elämääsi vaikuta millään tavalla ole edes haukkumisen kohteina kovinkaan järkeviä valintoja. Oma elämä ei muutu mutta kiva haukkua, wuh wuh. Pystykorvat haukkuvat kaikkea liikkuvaa, rasittavia rakkeja.

        Rasittavia rakkejapa hyvinkin.


    • Anonyymi

      Mä en mollaa ketään, ei ole tällä ulkonäöllä vara ketään mollata. Olen saanut lapsesta asti kuulla haukkuja ulkonäöstäni ja aikuisiällä haukkuja tullut sekä naisilta että miehiltä. Eniten mua ovat mollanneet läheiset, naispuoliset tuttavat, suoraan ovat sanoneet ett olen heidän mielestä ruma. Kerran sain potkutkin, jotka perustuivat ulkonäköön, yrityksen uuden omistajan mielestä mulla oli liian ruma naama eli olen siis ihan virallisestikin todettu liian rumaksi asiakaspalvelutöihin.

    • Anonyymi

      Ätmien älyttömyys

      Naurettavaa kun kaiken maailman ätmit kuvittelevat olevansa jotain tavallisia miehiä ja mollaavat naisia.

    • Anonyymi

      Just ne tavalliset ylipainoset naiset.. niille ei kelpaa tavallinen ylipainonen mies.. vaan ovat mieluite yksin kun taviksenkaa

      • Anonyymi

        Käypä joskus kotiseinien ulkopuolella. Tavismiehet siellä kulkevat käsikkäin tavisnaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä joskus kotiseinien ulkopuolella. Tavismiehet siellä kulkevat käsikkäin tavisnaisten kanssa.

        No sitä en ymmärrä aina.. itse olen sinkku ja tuntuu etten kelpaa kellekkään.


    • Anonyymi

      No niin ku ne on.👍

    • Anonyymi

      Semmosta se on.. kaikki on nirsoja.. ihmiset löytäis helpommin kumppaneita jos eivät olisi nirsoja.

      • Anonyymi

        Mikä on nirsoilua? Sekö, että haluaa kumppanin, josta oikeasti välittää? Miksi huolisin miehen, joka on täysin yhdentekevä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on nirsoilua? Sekö, että haluaa kumppanin, josta oikeasti välittää? Miksi huolisin miehen, joka on täysin yhdentekevä?

        Ja sitten kun mies vanhenee ja lihoo ei kelpaa naisille enää ollenkaa.. miks mulle kelpais sit vanha ja lihava.. ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on nirsoilua? Sekö, että haluaa kumppanin, josta oikeasti välittää? Miksi huolisin miehen, joka on täysin yhdentekevä?

        No minä normaali vähän ujo mies.. osittain yksinäinen, töitä teen arki rullaa. Kaivannu jo kauan naista. Ei vain tunnu kelpaavan. Myös liikuntaa harrastan. Tuntuu vain naisille kelpaavan tietynlaiset miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä normaali vähän ujo mies.. osittain yksinäinen, töitä teen arki rullaa. Kaivannu jo kauan naista. Ei vain tunnu kelpaavan. Myös liikuntaa harrastan. Tuntuu vain naisille kelpaavan tietynlaiset miehet

        On tämä maailma sekaisin.


    • Anonyymi

      Sitten on huonoa tuuria jos ei tavis mies saa naista tai tavis nainen miestä.

    • Anonyymi

      Kun noissa Olympialaisissa, itsellä on jotain hiilikuitu-mailojakin; salamanisku vaara että älä huido hirviömäisesti joku Silverline-juttukin.

      UIkkosmyrsky voi iskeä sellaiseen mailaan ja sitten saa sähkösätkyt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      62
      4769
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3192
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2422
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2006
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      79
      1598
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1217
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1121
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1096
    Aihe