Koronapassista. Jokainen joka yhtään ajattelee, ja vaikkei olisi uskonnollinenkaan kuten itse en ole, niin yleissivistyksellään muistelee mitä pedonmerkistä sanottiin Raamatun Ilmestyskirjassa.
Lopputuloksena oli mm. että kun kansat paahtuivat helteessä ja joet kuivuivat (ilmastomuutos, saastuminen) niin tie aukeni idän valtiaille. Jos tätä pähkäilee, niin Kiinahan se siellä lähetti viruksen liikkeelle, joko tahallaan tai vahingossa, ja tällä hetkellä mikäli olen ymmärtänyt oikein he eivät ota näitä rokotteita.
Kiina lainoittaa USA:a ja muita länsimaita ja sen taloudellinen vaikutusvalta kasvaa koko ajan mm. Afrikassa.
Ihan hissukseen vaan valmistelevat tietä tännepäin, uutta Silkkitietä? Mutta se ei ole sellainen juttu mistä me sitten hyödymme kuten aiemmin idän tuonnista. Tulee muutakin kuin silkkiä ja pippureita.
Geeniteknologiset mRNA- ja muut nyt jaettavana olevat rokotteet heikentävät vastustuskykyä pitkällä aikavälillä. Tämä on ihan THL:n ja muidenkin virallisten terveydenhuollon päättäjien myöntämä asia (mm. Hanna Nohynek Lääkärilehdessä). Kun vastustuskyky heikkenee vuosien mittaan rokotteen ottajilla, niin kohta ollaan tilanteessa jossa mikä tahansa pienempikin pöpö saa länsimaat polvilleen. Tai sairaalavuoteeseen.
En tiedä, en yritäkään väittää olevani varma. Ihmettelen vain.
Ja sitä kokeellista piikkiä en todellakaan ota.
Koronapassista ja maailmanmenosta
2
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on kumma jos ei jotenkin vaikuta negatiivisesti ihmiseen tämä kaikki ja kaikkiin tauteihin rokottaminen. En ole rokotevastainen, olen itsekkin ottanut rokotteita. Ihmetyttää vain tämä homma. On influenssa, korona, punkki, keuhko, tubi, polio, kaikenlaiset virusrokotteet ym........lista on pitkä. Jo lapsesta alkaen näitä meihin upotetaan. Totta kai on hyvä että polio, tubi ja tällaiset pystytään pitämään kurissa. Pitäisi kuitenkin puhua vähän haittavaikutuksistakin. Esim. itse tulin todella sairaaksi näistä kummastakin korona piikistä. Olin sairastanut koronankin mutta todella lievänä. Piikeistä olin yli viikon sairaana. Uskoin melkein etten selviä sillä horkka, kipu ym vatsatauti oli hirveä.
- Anonyymi
Minäkään en noita piikkejä ota ja todella toivon,ettei tule pakkoa.Siinä tapauksessa haluan tietää kuka on vastuussa,jos sairastun rokotteista.Nyt on ollut korona yli 1.5v,hyvin olen pärjännyt ja en ole elämääni millään lailla rajoittanut,en myöskään ole pitänyt maskia kun töissä,jossa se on ollut pakollinen.Kaupassa olen käynyt ilman maskia ja vielä ainakaan en ole kertaakaan edes testiin joutunut kun ei ole ollut mitään oireita.Ja nyt sairaalassa ja jopa kuollut molemmat rokotteet saaneita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746419- 1445933
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4943774Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222220- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081389- 741225
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja111980