H&M- poisti myymälöistään plösöjen mallistot

Anonyymi

32

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehopositiivisten someraivoa odotellessa... :D

    • 3/4 suomalaisesta miehestä on plösö.

      • Anonyymi

        So what? Ei miehet miehiä katsele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        So what? Ei miehet miehiä katsele.

        Ei ainakaan omia varpaitaan, kun eivät niitä enää näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So what? Ei miehet miehiä katsele.

        Miehet on säälittäviä kun eivät tajua omaa plösöistymistään ja epäviehättävyyttään naisten silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on säälittäviä kun eivät tajua omaa plösöistymistään ja epäviehättävyyttään naisten silmissä.

        Ei naisilta kysytä


    • Näkyy lukevan, että ovat siirtäneet tuotteet nettimyyntiin. No mikäs, sehän vasta kätevää on. Tietysti sovittelu on sitten metkumpaa, kun ei pääse rekistä koittamaan.

      Minua ei henkilökohtaisesti haitta yhtään. Ne miesten vaatteet on edelleen myynnissä, jos putiikista jotain hinkuan ostaa.

      En kyllä kyseistä putiikkia ole käyttänyt, joskus jotain lastenvaatteita ostin kun lapset oli vauveleita.

    • Anonyymi

      Kauppaketju voi tehdä näin jos niin päättää, kuluttaja sitten päättää onko tämä hänen omien arvojen mukaista. En kyllä itse näe tässä mitään ongelmaa, eihän tässä alenneta ketään vaan on kyse silkasta bisneksestä.
      Se että tässä nyt on jotain tiettyjä tuotteita siirretty nettikauppaan ei oikeuta paskamyrskyä!

    • Anonyymi

      käytä BIC-höylää ja partavaahtoa .... jooh mutta pikkulaastari minkä sain rokoteeseen, annoin olla paikoillaan sen mini-pieni-laastari kunnes irtoutui.

    • Anonyymi

      Tuollainenkin voisi houkuttaa nuoria miehiä ottamaan rokote-rokin: mini-laastarikin tulee..

    • Kuka käski olla läski? Tsemppaa!

        — Maukka Perusjätkä —


      Mulla on vähän toisenlaisia ongelmia. Farkkuja kun ostaa, niin kun löytää riittävän pitkät, ne vaativat väkisin vyön (tai henkselit) että pysyisivät ylhäällä. Siis vaikka olisi muuten miten kireät, niin vyötärö on ihan järjettömän löysä.

      Jack&Jonesista kun olin ostamassa, niin ihmettelinkin myyjälle että onko ihmiset nykyään tosiaan niin saamarin läskejä, että kaikki farkkukoot on ihramahaisille. Myyjä vaan totes että näin näköjään on.
      Vai onko tuo sitten vain miesten farkkujen ongelma?

      (Jack&Jones ei ole mikään keski-ikäisten vaatekauppa, vaan lähinnä nuorisolle tarkoitettuja kledjuja myyvät. Luulis että nuoret edes olisi edes jonkinlaisessa kuosissa. Ei uskalla arvaillakaan millaisia vyötärönympäryksiä keski-ikäisille myytävissä housuissa on.)

      • Maukka meni lihavuusleikkaukseen ja laihtui 70 kiloa.


      • Just oli juttua, että Maukka laihdutti itse 70 kiloa. Aika kasan. :)

        Meikäläisestä jäisi jäljelle 15 kiloa tuon laihdutuksen jälkeen.


      • Anonyymi

        No minä olen 56v ja ostan farkut J&Jstä….pitäisikö nyt sitten siirtyä Rismaan ostamaan nämäkin🙄


      • Anonyymi

        Minä olen ihmetellyt kadulla kulkiessani miesten sääriä. Säälittää kun ne ovat sellaiset tikut. Ei lihaksen lihasta missään. Kyllä se lihaksettomuus näkyy vyötärölläkin puuttuvina sentteinä. Tosi ällön näköistä. Suosittelen punttisalia ja proteiinia, että sinut erottaisi mieheksi kukkakepin tilalta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Just oli juttua, että Maukka laihdutti itse 70 kiloa. Aika kasan. :)

        Meikäläisestä jäisi jäljelle 15 kiloa tuon laihdutuksen jälkeen.

        Mulle ei jäisi kymmentäkään kiloa.


         Tän kylän ämmät haukkuvat, et minussa ois muka kaksi
         Tän kylän ämmät haukkuvat, et minussa ois muka kaksi
         No saatana soikoon ja perkele vieköön kun en tule paksummaksi
         Saataa soikoon ja perkele viekön kun en tule paksummaksi

           — Sari Kaasinen, Miinan laulu —


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen 56v ja ostan farkut J&Jstä….pitäisikö nyt sitten siirtyä Rismaan ostamaan nämäkin🙄

        Olen 62 v (mies) ja ostin edelliset farkut n. 30 vuotta sitten. Käytän niitä kaksi kertaa vuodessa auton renkaita vaihtaessani ja siltä ne näyttävätkin. Farkut eivät sovi pukeutumistyyliini.


      • JustJust kirjoitti:

        Mulle ei jäisi kymmentäkään kiloa.


         Tän kylän ämmät haukkuvat, et minussa ois muka kaksi
         Tän kylän ämmät haukkuvat, et minussa ois muka kaksi
         No saatana soikoon ja perkele vieköön kun en tule paksummaksi
         Saataa soikoon ja perkele viekön kun en tule paksummaksi

           — Sari Kaasinen, Miinan laulu —

        Heh, mutta punnittaisi neuvolassa. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, mutta punnittaisi neuvolassa. :)

        Sanotaan että "alle satakiloiset punnitaan neuvolassa", mutta todellisuudessa yli satakiloinen on ylipainoinen ellei pituutta ole vähintään 2 metriä.

        Itse olen normaalipainossa, mikä tietysti useimpien ihmisten mielestä tarkoittaa laihaa. Useimmat kun itse ovat ylipainoisia.


      • JustJust kirjoitti:

        Sanotaan että "alle satakiloiset punnitaan neuvolassa", mutta todellisuudessa yli satakiloinen on ylipainoinen ellei pituutta ole vähintään 2 metriä.

        Itse olen normaalipainossa, mikä tietysti useimpien ihmisten mielestä tarkoittaa laihaa. Useimmat kun itse ovat ylipainoisia.

        No meinasin ihan oikeita neuvola painoisia. Minutkin punnittaisi neuvolassa 15 kiloisena. :)

        Nytkin jos alle 100 kg punnitaan neuvolassa. Mä en oikeen voi alle 70 kilon laihduttaa, kun sitten alkaa jo lihaksetkin kuihtumaan. 65 kilossa olen jo ohukainen.


    • Anonyymi

      Paljon melua tyhjästä. Punkerot eivät nauti ostotapahtumasta liikkeessä ja kysyntä on laskenut. Ihan oikein kaupalta säästää liikeneliöitä ja sitoa tuottavampaan. Pullukka tilaa ja sovittelee kotona omassa rauhassa. It’s a Win win.

    • Anonyymi

      Plösöille naisille on oma XXXXXXL vaatekauppa ja jos sieltäkään ei löydä riittävän isoa kokoa, niin menee eurokankaaseen ja ostaa sieltä vaikka lakanan ja kääriytyy lakanaan.

    • Anonyymi

      Mielensäpahoittaminen on muotia.

      Tekstin mukaan ovat lisänneet kokovalikoimaa muihin mallistoihin. Ilmeisesti isompia kokoja.

      Vaikka iso osa ihmisistä onkin lihavia, ei 6xL taida olla ihan ostetuin koko.

      xLiner

    • Ei tässä muu auta kuin vaatia kehopositiivisuushätätilan julistamista. Ilmastokin siitä kärsii, kun kotiin pitää tilata 7 eri telttakangasta, että tietäisi mikä niistä mahtuu päälle siksi yhdeksi kerraksi, kun se mahtuu. Seurava kehoposiivisempi malli kuitenkin pitää tilata seuraavaksi kerraksi, kun se edellinen jäi negatiiviseksi.

    • Anonyymi

      Itsekin plösönä käytän pääasiassa nettikauppoja joten ei vaikuta pahemmin omaan elämään, mutta täytyy vähän ihmetellä että miten paljon ylimääräistä hyllytilaa muutama isompi leggins- tai sukkahousukoko sieltä myymäläistä oikeasti veisi?

    • Anonyymi

      Miksi naiset yleensä käy h m ssä ja miksi ostavat mitään ja kun kukaan ei käy niin konkurssi ja jos ei maksa kunnon palkkaa työntekijöille ja 8 tunnin päiviä niin miksi naiset käy tossa liikkeessä esim joku kahvila ei maksa kuin 1 euro tunti ja 2 delta tunnilta vain maksaa niin miksi ihmiset käy siinä joko termariin kahvia tai kotona keittää eli ei anna yrittäjille rahaa niin ei heidän pian tarvikkaan maksaa palkkaa ja ovat onnellisii ja yritysvelat henkilökohtaisiksi

    • Suurin osa teineistä on normaalipainoisia, joten plus koon vaatteilla ei ole niin suurta menekkiä. Ihan ymmärrettävä päätös.

    • Vaikka itse olen iso ihminen, en sieltä katsonut itselleni vaatteita vaikka tänään kävinkin siellä. En nyt välitä siitä kun en muutenkaan löydä hyviä vaatteita mitä itse suostun käyttämään oon lihonut nyt raskauden jälkeen ainakin 10 kg. Lisää oon sellainen jojoilija.

    • Anonyymi

      Olii aika huvitava juttu kun hain paketin postin noutopisteestä: olin laskenut täsmä rahan ja oli kahvin suodqtin pussissa käteiset :D

      Myyjä tarkisti vielä sitten että: joo laskit oikein on täsmä summa rahaa suodatinpussissa, ja sitten sanoi: et varmaankaan ala kahvia keittelemään tällä suodatinpussilla enää että saqnko laittaa roskiin?

    • Anonyymi

      Kahvin suodatinpapoerin sisällä käteistä rahaa sopiva summa, noniin..

    • Anonyymi

      Kirppareilta löytyy nykyään paljon käyttämätöntä vaatetta, onkohan nettikauppa lisännyt, jos jää palauttamatta niin yritetään minimoida vahinko. Ei kai aikuiset ihmiset enää pintamuodin perässä juokse. Kaikki perusvaatteet voitas ihan hyvin myydä netissä. Malleja jotka myynnissä pitempään. Joustavat vaatteet edistää lihomista, antavat läskille periksi.

    • Anonyymi

      No niiden kannattaa varmaan boikotoida henkkaa, ei kai kertakäyttölumppujen ostaminen niin suuri riemun aihe ole, että kaikkea kannattaa sietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      51
      1205
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1035
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      903
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      701
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe