Pisti vain silmään, että joitain eilen lukemiani ketjuja piti hakea sivulta 3 tai 4, ja kiinnitin myös huomiota siihen kuinka monessa aloituksessa ei ole kovinkaan montaa tai yhtään vastausta, joka lienee aika lineaarisessa suhteessa näiden aloitusten asiasisällön kanssa 🙄 Samoin joku on taas nostanut jotain toissa vuosikymmenen aloituksia, tai kommentoinut niihin ikäänkuin aloittaja olisi edelleen palstalla, vaikka ei sekään mikään mahdottomuus olisi 😅 Mun mielestä vielä muutama viikko sitten palsta oli melkeinpä hiljainen, mutta toki silloin oli niitä pitkiä poutajaksojakin ja monella kesäloma, mutta tiedä sitten vaikuttaakohan se asiaan minkä verran.
Myönnetään että mä kirjoitan toisinaan paljonkin ohi aiheen, mutta kyllä mä silti mielestäni aika usein jonkun aasinsillan löydän naisasioihin tai pariutumismarkkinoihin, ja yleensä pyrin jollain tavalla kertomaan jostain asiasta mikä ei välttämättä aihepiiriin kuulukaan, juurikin omasta näkökulmastani ja subjektiivisia kokemuksia esittäen, ellen sitten jumiudu yksityiskohtiin ja asiatietoon. Mutta en voi sanoa, että ainakaan mua kauheasti kiinnostaa jotkut hädin tuskin 100 merkin aloitukset/vastaukset siitä mitä kukakin on ostanut kaupasta, mitä leffoja telkkarista tulee, ja jotkut ihan periaatteessa älyttömät ja surrealistisen psykedeeliset kommentit täysin ohi aiheen 🙄 Välillä tulee mieleen skitsofreniaa sairastavan entisen(?) kaverini ihan hajanaiset ja randomit avautumiset ja yksinkeskustelut omalla aikajanallaan FB:ssä sairausvaiheiden ollessa pahimmillaan 🙄
No jotkut aloitukset ovat olleet kyllä alunperinkin ihan kiinnostavia, niissä on ihan asiallisia vastauksiakin, ja ovat pysyneet aktiivisina ketjuina jonkin aikaa. En nyt jaksa noita aktiivisempia ketjuja selailla läpi, mutta on niissäkin aika moni kommentti sellainen että ei mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa, eikä kommenteissa mitään järkevää pointtia mihin kukaan voisi tarttua ja edistää keskustelua.
Eikä tää nyt suht vapaalla ja lähtökohtaisesti anonyymilla palstalla mikään iso päänvaiva tietenkään ole, mutta olen vain kiinnittänyt huomiota 🙄 Välillä tuntuu että oon itse ihan eri linnunradalla kuin moni muu, vaikka en mä sillä sinänsä yritä itseäni mihinkään jalustalle nostaa, ei siinä. Näinhän kylläkin on ollut oikeassa elämässä lähes läpi elämäni, monissa someissa ja seuranhakuappeissa viime aikoina, ja jotenkin nyt tää palstakin on alkanut tuntumaan jollain tavalla etäiseltä paikalta eikä samalta "salaseuralta" mitä se joskus oli, ja jonka keskeinen jäsen olin /olen ollut jo pitkään 😅 En tiedä onkohan tänne virrannut väkeä muualta, onkohan tietynlainen twitter-kulttuuri tyhmentänyt ihmisiä täälläkin, ja onkohan nuoria z-sukupolven ätmejä löytänyt tiensä tänne ja ulosanti on sitten tätä. Ja mikähän vaikutus on ollut sillä, että todennäköisesti yhä useampi kirjoittanee tänne tänä päivänä puhelimellaan? Itse en sitä jaksa tehdä, ja ehkä sen takia viestini onkin monesti vähän pitkiä kun kirjoitan lähinnä koneella tänne.
Vielä pakko heittää kysymys, joskin aika paradoksaalinen sellainen kun tuossa ruodin keskustelunaiheiden "tasokkuutta" 😁 Näettekö muut yhteyttä siihen, millaiseksi palsta on muodostunut Darkkiksen porttikiellon jälkeen, tai entä minkähänlainen vaikutus on mahtanut olla Penetratorsin jätkien, Timpan&Janican perheen, sekä Pääskyvuoren äijien palstalakolla? 🤔😂 Tarkoitan sitä niinku siitä näkökulmasta, että jos tässä joka tapauksessa puhuttaneen trollauksesta tai off-topicista, niin olihan Darkkis omalla tavallaan ja sille päälle sattuessaan paljon viihdyttävämpi kommentoija kuin nämä yhden rivin ihmeet. Samoin ainakin omasta mielestäni myös noiden turkulaisten "kaverieni" aloituksissa tai vastauksissa oli aina kuitenkin jokin ns. punainen lanka tai tietynlaista ironiaa, vaikka ne vähän alkoivatkin toistamaan itseään.
Mutta tarkoitan esim. sitä että jonkun Timpan prismareissutkin oli täyttä trollausta ja stereotypioilla leikittelyä, mutta olisiko ne ketjut olleet hauskoja jos hän olisi (omalla profiilillaan ja koneellaan/älylaitteellaan tottakai 🙃) laatinut aloituksen tähän tyyliin:
"Voiko olla niin että...
...maksan vaimoni lonkerot?"
tai
"Katsoin juuri että prismassa...
...on munkkeja tarjouksessa kannattaako niitä ostaa työpaikan kahvihuoneeseen tai kokoustiloihin ja sanoa Ekille Älä KiElTäydY kAhdesti nöäistä :D :D
🙄
Onko palsta vilkastunut, mutta taso laskenut entisestään?
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi että osa aloituksista on ihan älyttömiä, niin myös lähes kaikkiin ketjuihin kirjoitetaan juttuja, jotka eivät hyvällä tahdollakaan liity ketjun aiheeseen. Ainakin Bond-elokuvia kommentoidaan monessa ketjussa.
- Anonyymi
Eiks tota nyt vois tiivistää edes vähän? Kuulostaa ihan omilta jorinoiltani.
(hirn)- Anonyymi
Itseironia on pirullisen hauskaa.
(naurua) No yritetään:
Voiko olla niin että...
...palstalla on nykyään enemmän porukkaa mitä ennen ja suhteessa enemmän idiootteja kuin ennen ja mitä luulette onkohan nolon enotrollihahmo bickyn palstalakko vaikuttanut kun hän syö vain berliininmunkkeja taksifirmansa taukotilassa eikä halua lääppiä tablettinsa näyttöä tahmaisilla sormilla Siis Niin tahmaisilla että James bondkin kiipeäisi niillä vaikka lasiseinää pitkin ylös :D Kuin joku lisko heh näin sisiliskon eilen kun heitin polttopuita ulkoa puuliiteriin :D :D- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
No yritetään:
Voiko olla niin että...
...palstalla on nykyään enemmän porukkaa mitä ennen ja suhteessa enemmän idiootteja kuin ennen ja mitä luulette onkohan nolon enotrollihahmo bickyn palstalakko vaikuttanut kun hän syö vain berliininmunkkeja taksifirmansa taukotilassa eikä halua lääppiä tablettinsa näyttöä tahmaisilla sormilla Siis Niin tahmaisilla että James bondkin kiipeäisi niillä vaikka lasiseinää pitkin ylös :D Kuin joku lisko heh näin sisiliskon eilen kun heitin polttopuita ulkoa puuliiteriin :D :DNoita kommentteja spämmää joka ketjuun joku skitsofreenikko. Ei sen kanssa kannata edes yrittää kommunikoida.
- Anonyymi
Tasosta nyt tämän palstan kohdalla ei ole koskaan voinut puhua, niin alle kaiken arvostelun se on ollut aina. Viime aikoina kuitenkin taso laskenut p-skaämpäri tasolle.
Moni aikaisempi jotka jaksoivat sentään jonkin verran pysyä asiassa on lähtenyt kun tänne on pesiytynyt joukko elämäänsä pettyneitä surkimuksia vihaansa ja katkeruuttaan purkamaan.
Mitä rivommin ja rumemmin osaat haukkua esim naisia, sitä kovaäänisemmät hurraahuudot saat kaltaisiltasi. Eipä silti, omaa kuoppaansa kaivavat. eihän yksikään normaali nainen tuollaiseen koske erittäin pitkällä tikullakaan. Ja naisenpuutettahan täällä itketään suureen ääneen.
Mitä tulee noihin mukamas-hauskoihin aivopieruihin on ne tasoa 5-vuotiaan omasta mielestään hauskat pissa-kakka vitsit. Kielii ao. henkisestä tasosta.
Tästä palstasta on muodotunut yksi iso sontatunkio. Muistan joskus muutama vuosi sitten täällä vierailleeni ja jo silloin oli paljon asiatonta kirjoittelua mutta joissain rajoissa kuitenkin pysyttiin. Nyt vähänkin muuta sivistystä kuin elämänkoulun apuluokan saaneet häipyvät.
Paras kai sitten jättää palsta heidän temmellyskentäkseen. Nauttikoot vertaistensa seurasta.Ei paljoa lisättävää 👍 Naisvihan suoltamistahan täällä on aina ollut, ja joskus aiemmin aika makaabereja ja väkivaltaakin ihannoivia juttuja. Mutta kuten sanoit niin niiden vastapainoksi oli kuitenkin aika paljon rekisteröityneitä kirjoittajia jotka suurinpiirtein tiesivät toisensa, toistensa agendan, ja osasivat kirjoittaa edes jotenkuten argumentoituja viestejä ja kunnioittivat toisen mielipidettä vaikka ei kaikesta oltu eikä tarvitsekaan olla samaa mieltä.
Se oli enemmänkin sellaista aikaa, että täällä oli paljon fiksuja, osa akateemisiakin ätmejä, jotka kuitenkin melko selvähkössä rintamassa ja yhteisymmärryksessä keskenään nosti esille pariutumisen epätasa-arvoa yms. ja sitä ruodittiin jotenkin eri sävyyn kuin nykyään. Kuka mitenkin, mutta jonkinlainen perimmäinen yhteisymmärrys kuitenkin oli näillä maltillisimmilla tyypeillä, ja myös vähän kärkevämmin asiansa esittävien keskuudessa. Nyt tuntuu että täällä on paljon porukkaa, jotka ei ns. oikeita ätmejä ole koskaan olleetkaan, vaan jotain eronneita, karanneita sun muita, ja sitten sekalainen armeija erilaisia outoja huutelijoita. 🙄p234racing kirjoitti:
Ei paljoa lisättävää 👍 Naisvihan suoltamistahan täällä on aina ollut, ja joskus aiemmin aika makaabereja ja väkivaltaakin ihannoivia juttuja. Mutta kuten sanoit niin niiden vastapainoksi oli kuitenkin aika paljon rekisteröityneitä kirjoittajia jotka suurinpiirtein tiesivät toisensa, toistensa agendan, ja osasivat kirjoittaa edes jotenkuten argumentoituja viestejä ja kunnioittivat toisen mielipidettä vaikka ei kaikesta oltu eikä tarvitsekaan olla samaa mieltä.
Se oli enemmänkin sellaista aikaa, että täällä oli paljon fiksuja, osa akateemisiakin ätmejä, jotka kuitenkin melko selvähkössä rintamassa ja yhteisymmärryksessä keskenään nosti esille pariutumisen epätasa-arvoa yms. ja sitä ruodittiin jotenkin eri sävyyn kuin nykyään. Kuka mitenkin, mutta jonkinlainen perimmäinen yhteisymmärrys kuitenkin oli näillä maltillisimmilla tyypeillä, ja myös vähän kärkevämmin asiansa esittävien keskuudessa. Nyt tuntuu että täällä on paljon porukkaa, jotka ei ns. oikeita ätmejä ole koskaan olleetkaan, vaan jotain eronneita, karanneita sun muita, ja sitten sekalainen armeija erilaisia outoja huutelijoita. 🙄"Laasaslaisuus" oli se sana mitä hain koko ajan tuota viestiä kirjoittaessa 😃 Se ideologia on jotenkin näivettynyt palstalla, tai muuttanut muotoaan.
- Anonyymi
Jaahas, vilkaistaanpas mikä on palstan taso tänään.
Yli puolet näyttää olevan peruskoulu- ja varhaisteinitason uteluja ja arvuutteluja seksuaalisuuden olemuksesta muodossa tai toisessa; niillä eväillä mitä kelläkin on. Arvatenkin osa heistä on huudellut ko.asiaansa palstalla jo vaikkapa 15 vuotta ja ylikin!
Julkkisotsikoita kopioidaan paljon, ja lisätään niihin jotakin "älykästä", otetaan kantaa.
Suoranaista chattailua ja lirkutuksia lienee vähempi, kun ei ole sellaista yleisöä, teinineitsyet eivät viihdy palstalla.
Eri (fundamentti) rintamia, agendoja, uskomuksia-- , persujakin löytyy, niistä ("totuuksista") kiistellään ajoittain päät kuumana.
Tyhmiä provoja yritetään yhtenään, tietty, mutta niihin tarttuu yleensä vain aloittajan vertaiset. Olkoon esimerkki vaikka "naisten säädytön pukeutuminen", kaiketi kesällä ("happamia sano kettu pihlajanmarjoista")
Edelläkirjoittaja haki ja löysi termin "laasanen". Menee historiani yli, mutta eikös siitä ole aikaa pitkästi yli 10 v.
Jotainhan siinä oli, kun upposi palstan silloiseen(kin) osin matalaotsaiseen yleisöön niin. (Naisten seksuaalinen valta)
Oliko siinä, että jos pystyttäis analysoimaan palstalla naisen sielunelämä perusteellisesti, pystyttäisiin manipuloimaan naisia, ja samalla teinineitsyitä tietenkin? pua-opit ym?
Aloittaja kai hallinnee tämän ajan muistoja halutessaan tarkemmin.
Toki hyviäkin (asia)kommentteja on, tosin harvasti, ehkä yksi 5-8 nettiotsikkosivua kohden. Nämä vaan valuu pian toteamuksina ohi, kun tilanteen ollessa kohdalla, kellään ei ole niihin sanottavaa.
Varsinaisia sinkkuaiheita on vähän, koska ei ole oikein sellaisten kirjoittajia (=eivät viihdy palstalla)Mitä ovat sinkkuaiheet? Itse tykkään jutella esim. tuon mainitsemani musiikin lisäksi esim. luonotoaiheista, elokuvista, kirjoista, ruuanlaitosta, pukeutumisesta, askartelusta (askartelen kortteja välillä), säästä, historiasta (esim. jostain tietystä vuosikymmenestä tai vuosisadasta ja vaikka aikakauden vaate-ja sisustustyylistä, musiikista, maalaustaiteesta jne).
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Mitä ovat sinkkuaiheet? Itse tykkään jutella esim. tuon mainitsemani musiikin lisäksi esim. luonotoaiheista, elokuvista, kirjoista, ruuanlaitosta, pukeutumisesta, askartelusta (askartelen kortteja välillä), säästä, historiasta (esim. jostain tietystä vuosikymmenestä tai vuosisadasta ja vaikka aikakauden vaate-ja sisustustyylistä, musiikista, maalaustaiteesta jne).
Kun aikojen alussa lie aihekarttaa mietitty, niin perusrakenne on nähtävissä edelleen; eli sellaisten otsikoiden kuin avoliitto, kaukosuhteet, parisuhde, sinkut, riidat ja sopiminen, jne.
niin näiden kattokäsite on ihmissuhteet (ongelmineen). Näin Sinkut olisi vastaava kuin parisuhde, tosin vaan hieman eri näkökulmasta.
Aikojen kuluessa sinkut on vaan muuntunut enemmistöjäsenistönsä näköiseksi ;)
Mainitsemillesi aiheille voisi olla vaikkapa koti ja viihtyminen, tänään kotona... tms. palstanimikkeitä mutta ei liene kirjaimellisesti tässä alustassa.
Muuten yksi 'pulssi' Sinkut palstan muuntumisessa tietojeni mukaan oli, kun Miehen logiikka -palsta ns.happani (keskinäisiin nokitteluihin?), niin osa jorisijoista ja maailman parantajista muutti sinkut-palstalle. Tässä kohtaa korjatkaa vanhat ml-palstalaiset jos mielikuva ei ihan täsmää menneeseen.
Itse olen viimepäivinä keskittynyt eniten juttelemaan musiikista ja laittanut linkkejä musiikkikappalaisiin.
Noita aiheisiin liittymättömiä juttuja, esim. James Bond -elokuvista on tosiaan aika monessa ketjussa.
Kyllähän täällä on nyt koronan aikana lisääntynyt kaikenlainen valittaminen ja myös pelon lietsonta. Esim. valitetaan koronasta ja pelotellaan koronarokotteilla.
Paljon näyttää olevan ihmisillä asiaa, mutta ei sitten loppujen lopuksi aina paljon sisältöä jutuissa.
Täällä pyörii myös ajasta aikaan samoja juttuja ja aiheita, esim. monesti perjantaisin ilmestyy erään nimeltä mainitsemattoman aloitus (joka kerta vissiin uusi) siitä miten naisia saa vain baareista ja raittiit miehet jää yksin.- Anonyymi
Palstalta puuttuu ätmit ja ätnit eli ne normaalit tavalliset ihmiset ihmisten juttuineen ja duunarien juttuja
- Anonyymi
Alkuperäinen syy, miksi oikeastaan eksyin tälle palstalle, oli se kun ihan sattumalta löysin 9 vuotta sitten Teemu Milton tekemän avauksen "Sain potkut yökerhon ovelta". Tyyppi teki heti ensisilmäyksellä sen verran suuren vaikutuksen, että aloin heti etsimään tyypistä lisää tietoa ja löysin hänen tekemät avaukset "Sain häädön S-marketista" ja "Laskelmoivan kylmät lapset".
Teemu oli sen verran kiinnostava persoona, että jäin palstalle ikäänkuin kytikselle, koska halusin seurata, että milloin hän kirjoittaa uuden avauksen palstalle. Harmi, että tyyppi kiusattiin Ylilaudalla lopulta pois koko internetistä.Samoihin aikoihin mäkin liityin palstalle, ja olihan Teemu silloin melkoinen väriläiskä joka kiinnitti munkin huomion, vaikka täällä oli siihen aikaan paljon muitakin ns. laasaslaisia ätmejä, mutta Teemu tosiaan ihan oma lukunsa 😃 Kuten olen joskus sanonutkin, niin mielestäni Teemu on edelleen tän palstan the GOAT, vaikka ei ole enää vuosikausiin ollutkaan aktiivinen 😅
Ja monesti jaottelen mielessäni "vanhan koulukunnan palstalaiset" ja "uudet palstalaiset" sen mukaan ovatko liittyneet tänne ennen vai jälkeen Teemun netistäkatoamisen, ja ovatko ehtineet kirjoittamaan palstalla hänen kanssaan. Itsehän tuon laskukaavan mukaan olen kunnon vanhan liiton palstalainen, mutta en nyt enää ihan tarkkaan muista mistä kaikesta, ja kuinka paljon hänen kanssaan aikoinaan kirjoittelin. Mutta joku muistikuva mulla on siitä, että Teemu käytti muutaman kerran jossain asiayhteydessä silloisen suomityttö24v trollihahmoni käyttämää termiä "runtata" sekä mun silloin keksimääni uudissanaa "jyystärikarju" 😁 Ja siihen aikaan ei-niin kunnollisia yt-miehiä kutsuttiin palstalla monesti tatuoiduiksi ähkijöiksi, mutta mä en tuota termiä ole keksinyt. Jokuhan teki muistaakseni Teemusta jonkun pilakuvankin, missä hänellä oli paljon tatuointeja, niin Teemuhan taisi ainakin hetkeksi aikaa vaihtaa sen FB:n profiilikuvakseen 😅
Kova äijä hei 😎- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Samoihin aikoihin mäkin liityin palstalle, ja olihan Teemu silloin melkoinen väriläiskä joka kiinnitti munkin huomion, vaikka täällä oli siihen aikaan paljon muitakin ns. laasaslaisia ätmejä, mutta Teemu tosiaan ihan oma lukunsa 😃 Kuten olen joskus sanonutkin, niin mielestäni Teemu on edelleen tän palstan the GOAT, vaikka ei ole enää vuosikausiin ollutkaan aktiivinen 😅
Ja monesti jaottelen mielessäni "vanhan koulukunnan palstalaiset" ja "uudet palstalaiset" sen mukaan ovatko liittyneet tänne ennen vai jälkeen Teemun netistäkatoamisen, ja ovatko ehtineet kirjoittamaan palstalla hänen kanssaan. Itsehän tuon laskukaavan mukaan olen kunnon vanhan liiton palstalainen, mutta en nyt enää ihan tarkkaan muista mistä kaikesta, ja kuinka paljon hänen kanssaan aikoinaan kirjoittelin. Mutta joku muistikuva mulla on siitä, että Teemu käytti muutaman kerran jossain asiayhteydessä silloisen suomityttö24v trollihahmoni käyttämää termiä "runtata" sekä mun silloin keksimääni uudissanaa "jyystärikarju" 😁 Ja siihen aikaan ei-niin kunnollisia yt-miehiä kutsuttiin palstalla monesti tatuoiduiksi ähkijöiksi, mutta mä en tuota termiä ole keksinyt. Jokuhan teki muistaakseni Teemusta jonkun pilakuvankin, missä hänellä oli paljon tatuointeja, niin Teemuhan taisi ainakin hetkeksi aikaa vaihtaa sen FB:n profiilikuvakseen 😅
Kova äijä hei 😎Teemu ei mun mielestä ollut oikeastaan laasaslainen, vaan pikemminkin marxilainen humanisti. Siinä missä Laasanen tarkastelee pariutumismarkkinoiden mekanismeja lähinnä sosiaalisen vaihdon teorian ja evoluutiopsykologisten teorioiden kautta, niin Teemun tapa hahmottaa pariutumista ja ihmisten välisiä sosiaalisia suhteita ylipäätään tapahtui marxilaisessa viitekehyksessä.
Teemu ei esim. uskonut oman ätmiytensä olevan tulosta niinkään naisten hypergamiasta, evoluution seurauksena syntyneistä eroista miesten ja naisten pariutumisstrategioissa tai puutteellisesta ulkonäöstä/varakkuudesta/statuksesta jne. vaan pikemminkin naisten porvarillisista asenteista, sisäpiiriajattelusta, kilpailuyhteiskunnasta jne.
Poliittiselta vakaumukseltaanhan Teemu oli ainakin nuorempana äärivasemmalla ja toimi aikoinaan myös Suomi24:n kommunismi-palstan sheriffinä. Anonyymi kirjoitti:
Teemu ei mun mielestä ollut oikeastaan laasaslainen, vaan pikemminkin marxilainen humanisti. Siinä missä Laasanen tarkastelee pariutumismarkkinoiden mekanismeja lähinnä sosiaalisen vaihdon teorian ja evoluutiopsykologisten teorioiden kautta, niin Teemun tapa hahmottaa pariutumista ja ihmisten välisiä sosiaalisia suhteita ylipäätään tapahtui marxilaisessa viitekehyksessä.
Teemu ei esim. uskonut oman ätmiytensä olevan tulosta niinkään naisten hypergamiasta, evoluution seurauksena syntyneistä eroista miesten ja naisten pariutumisstrategioissa tai puutteellisesta ulkonäöstä/varakkuudesta/statuksesta jne. vaan pikemminkin naisten porvarillisista asenteista, sisäpiiriajattelusta, kilpailuyhteiskunnasta jne.
Poliittiselta vakaumukseltaanhan Teemu oli ainakin nuorempana äärivasemmalla ja toimi aikoinaan myös Suomi24:n kommunismi-palstan sheriffinä.Joo, ei Teemu mikään ääri-laasaslainen ole ollut, kuten en ole tietyllä tavalla mäkään. Mutta osasi joka tapauksessa analysoida pariutumisasioita ja yhteiskunnallisia asioita, välillä aika kärkkäitäkin mielipiteitä laukoen, ja teki tosielämässä niitä "sosiaalisia kokeita" ja muuta erikoista.
Mun ajattelutapa on vähän sekoitusta noista kahdesta, mutta enemmän mä evoluution sanelemiin lakeihin uskon, kuin puhtaasti eriarvoisen aseman aiheuttamaan kuoppaan pariutumismarkkinoilla, mutta omassa mielessäni kylläkin sisällytän miehen palkan/työn/auton yms. osaksi sitä evoluution määrittelemää kokonaistotuutta. Tekniikka ja yhteiskunta kehittyy, mutta ihmisaivot ovat pohjimmiltaan edelleen jossain kivikaudella. Eli vaikka pienituloisen miehen kanssa ei tänä päivänä tarvitsisi nälkää nähdä, eikä joku vanha halpa auto ole automaattisesti täysi p*ska, niin kyllähän se jostain geeneistä kumpuaa, että mies jonka asema on suhteellisesti mitattuna parempi kuin isolla osalla miehistä ympärillä, niin hänhän se kiinnostavin on useimmiten. Eikä liity aina suoraan edes miehen ulkonäköön.
Eli mulle tää nykyinen kilpailuyhteiskunta, yksilönvastuun korostuminen/korostaminen, ja tietynlaiset "standardit" joita enimmäkseen markkinavoimat meille tuputtaa, on ikäänkuin evoluution yksi alakategoria. Ne miehet ketkä noissa pärjää toisia paremmin, menestynee todennäköisesti paremmin myös naismarkkinoilla.
- Anonyymi
Palstan taso on noussut kun paskahahmosi ovat poissa 👍🏼
- Anonyymi
Toisaalta arjattelijan poistuminen on laskenut tasoa.
- Anonyymi
Olen hyvin pitkälti eri mieltä. Taso laskee tosikkojen myötä.
Ok. Itse tosin huomasin eilen, että Liljalaakson Timppa oli kommentoinut jotain erääseen toiseen ketjuun. Omalla profiilillaan, ja käyttäen omaa konettaan tai älylaitettaan tottakai 🙃 Mutta hyvä sun kannalta että missasit sen, ettei niiden takia mene loputkin yöunet.
- Anonyymi
no laitappa linkki johonki esimerkilliseen ketjuun, niin voidaan ihailla briljanttii ajatuksen lentoo, ja ottaa mallii
- Anonyymi
Sellaista ketjua tuskin sinä ja kaltaisesi jaksaisitte lukea.
Liian vaikeaa ja korkealentoista. . Tuskinpa vain pystyisitte mallia ottamaan saati osallistumaan.
"Ken härjillä ajaa se härjistä puhuu." KVG 🙄
Ps. toivottavasti ei ollut liian pitkä kommentti, tai liian briljantin korkealentoista ajatuksenlentoa 🙃- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
KVG 🙄
Ps. toivottavasti ei ollut liian pitkä kommentti, tai liian briljantin korkealentoista ajatuksenlentoa 🙃Voisitko millään hieman selventää viestiäsi? Noin monimutkainen ja kapulakielellä kirjoitettu teksti on kuitenkin minulle huomattavan vaikeaa sisäistää. Ääh antaa olla, katon vittu googlesta.😁👌
- Anonyymi
Tasoa laskevat kaikki mies sinkut jotka ei seurustele naisen kanssa.
- Anonyymi
Yllä joku lukija kommentoinut palstatasosta havainnon:
"Yli puolet näyttää olevan peruskoulu- ja varhaisteinitason uteluja ja arvuutteluja seksuaalisuuden olemuksesta muodossa tai toisessa... "
Kävinpä mielenkiinnosta läpi nyt viimeisen puolen vuorokauden ajan aloitukset, iltapäivästä lähtien n.60 aloitusta, otsikot 3:lla nettisivulla läppärikoneella.
Näistä todellakin n.30 eli puolet oli nainen/nainti/pillu-yhdistelmä aiheen ympärille väsättyjä aloituksia, toki monesta niissä oli vain 0/1/2/3.. 'kommenttia'. Toisin kuin esim.Allu-ketjussa, mikä mennee pian yli 250
Nii, että se tällä hetkellä tuosta palstan "tasosta".
Öitä palsta-aktiiveille kaikille ja kaikin mokomin ja ihan tasopuolisesti ;) Minua kiinnostaa meneekö fiksun kirjoittajan imago, jos huutelee muualla älyttömyyksiä. Mulla kun olisi tarvetta tehdä molempia.
- Anonyymi
miten lienee, tämän ketjun aloittaja lie yksi tällainen kaksineuvoinen, luotetaan vakkarien arviointiin
eräs salamanteri on myös ånyo, kun pystyy tiedetekstin näköiseen,mutta toisaalla kirjoittaa hyvinkin epäsovinnaisia seksinovelleihin
Kaikkeja löytyy. Anonyymi kirjoitti:
miten lienee, tämän ketjun aloittaja lie yksi tällainen kaksineuvoinen, luotetaan vakkarien arviointiin
eräs salamanteri on myös ånyo, kun pystyy tiedetekstin näköiseen,mutta toisaalla kirjoittaa hyvinkin epäsovinnaisia seksinovelleihin
Kaikkeja löytyy.Niin no mä en aina edes yritäkään olla palstalla fiksu, tai korjataan että "poliittisesti korrekti", koska joskus mun sellanen vähän Villeneuve-tyylinen mielipiteiden laukominen ja sellasten ikävien totuuksien kirjoittaminen voi olla ihan tarkoituksellista, eikä suoraan kerro kirjoittajan fiksuudesta. Riippuu kai vähän siitä mistä aiheesta kommentoi, onko lähelläkään sitä ikävää totuutta joka osuu ja uppoaa, sekä siitä että miten mielipiteitänsä perustelee. En mäkään tyhjästä, tai pelkästään palstaa lukemalla ole kaikkia sellaisia aiheita keksinyt, vaan aika usein perustan mielipiteeni ja käsitykseni omiin kokemuksiini ja usein myös kerron niistä, toisten osapuolien yksityisyyttä kunnioittaen.
Mutta ei mun myöskään mikään pakko ole sotkea ma-teoriaa, ikäviä naiskokemuksiani tai mitään yleistyksiä kaikkeen mahdolliseen, olenhan mä täällä kirjoitellut paljon ihan muustakin, ja silloin mielestäni ihan fiksusti.
No niistä trollihahmoista voi tietty olla montaa mieltä, mutta niiden suhteen pääsee jo aika pitkälle kun vähän löysää sitä hikinauhaa otsalla eikä ota kaikkea niin 100% tosissaan. Ja kuten olen sanonut, niin niissäkin on ollut lähes aina jotain ironista vitsailua, stereotypioilla leikkimistä, ja ylipäätään nekin "osasivat" kirjoittaa enemmän kuin parin rivin huuteluita 😅
Enkä mä näistä aihepiireistä palstan ulkopuolella juurikaan jauha, ainakaan oma-aloitteisesti. Eli taitaa mun periksenä kirjoittamat totuudet, ja noilla trollihahmoilla pelleily olla melko lailla älyttömintä (jos sen niin haluaa ilmaista) tekstiä mitä olen nettiin kirjoitellut. Eikä omasta mielestäni kovinkaan älyttömiä nekään, varsinkin tän palstan standardeilla. Toki joskus sopivassa tilanteessa voi olla ihan kivakin hämmentää jotain soppaa tai palauttaa nainen maan pinnalle jollain töksäytyksellä, silloin kun tietää että peli on jo menetetty, mutta kyllä mä noin muuten ihan fiksusti osaan käyttäytyä. Eli en mä tän palstan ulkopuolella mikään atm-soturi ole, vaikkakin varsin hyvin kärryillä ma-jutuista, ja monesti naureskelen ihan yksinänikin sivusta joillekin julkaisuille, kommenteille, artikkeleille, keskusteluosiolle yms. ilman sen suurempaa tarvetta alkaa pätemään.
Jos on viljelypalsta, niin ei sen taso ole laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627