Tein aikoinaan tuorekurkusta kurkkupikkelssiä, se oli makeahkoa enkä nyt muista mitä muuta siihen tuli sekaan paitsi sipulia ainakin. Olen hukannut tämän ihanan kurkkupikkelssin ohjeen, löytyisikö keltään apua??
Kurkkupikkelssi
1
5553
Vastaukset
- tuoreesta kurkusta
3 l kurkkuviipaleita tai isoa raastetta
3 isoa sipulia joko viipaleina tai raasteena
½kkp suolaa
8 dl laimennettua etikkaa, 2osaa etikkaa 1osa
vettä
3kkp sokeria
1/4kkp sinapinsiemeniä
hyppysillinen cayennepippuria(tulipaprikaa)
jos haluaa
nippu tilliä
kurkku ja sipuli raaste suolataan ja annetaan seisoa 3 tuntia. valuta neste pois.
Keitä n. 5min etikka sokeri sinapinsiemen pippuri seosta, lisää tillisilppu jakurkku-sipuli raaste ja kuumenna kiehumispisteeseen. pane kuumana pieniin lasitölkkeihin jotka suljet heti. Säilyy kuukausia jääkaapissa tai kylmäkellarissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388