Mauno Mattila Haastateltavana Radio Deissä

Rauhan tervehdys.

Koska täällä palstalla on keskusteltu paljon allekirjoittaneesta, niin moniin kysymyksiin, pahennusta aiheuttaneisiin ilmiöiden esille nostamiseen, huumeiden käyttöön ja salaliittoteorioihin sekä ajanvirtauksiin vastaan ensi tiistaina 10.8.2021 Radio Dein Ex-Criminals ohjemassa klo 22.05. Puhun asioista suoraan säästelemättä sanoja, joten varmasti saat selviä vastauksia siihen mikä on totta ja mikä ei.

Vuosien varrella tätä keskustelupalstaa satunnaisesti seuranneena voin havaita, että ohjelmassa tartuimme useisiin teemoihin, joista täällä on keskusteltu aina litteän maan teorioista paavin kirkkoon.

Rohkaisen laittamaan myös allekirjoittaneella palautetta suoraan, mikäli herää kysymyksiä tai ajatuksia haastattelusta. Voit tehdä sen kotisivuni palaute-lomakkeen kautta.

Siunauksin, MM.

51

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Radio Dein Ex-Criminals ohjema teki pohjanoteerauksen haastattelemalla sinua.

• Anonyymi

Perusteluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteluja?

Mauno Mattila on todistettu vääräksi profeetaksi. Hän on siis väärän tahon ohjauksessa. Mauno Mattila opettaa myös Raamattua väärin.

Näistä asioista on lukuisia aloituksia ollut tällä foorumilla, missä on todistettu se saasta, mitä Mattila levittää. Kerron esimerkkeinä, miten Mauno Mattila piti jääkiekkoilija Teemu Selänteen elämää profeetallisena ennustuksena maailman tapahtumista tai miten Mauno Mattila levitti Jeremiah Jonsonin väärää profetiaa Trumpista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15595661/mauno-mattilan-rimanalitus-selannekoodi-8 13

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508520/mauno-mattila-jakaa-profetiaa-etta-donald-trump-olisi-jumalan-pasuuna

Mauno Mattila on kärkevä arvostelemaan muita ja varmaan on ihan oikeassa, kun hän varottaa seuraajiaan salaliittoteoreetikko Petri Paavolasta. Kuitenkin on niin, että Mauno Mattila on samalla talavalla väärä profeetta ja eksyttäjä. Mattila ei ole yhtään paremi kuin Paavola.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusteluja?

Mauno Mattila on kärkevä arvostelemaan muita ja varmaan on ihan oikeassa, kun hän varottaa seuraajiaan salaliittoteoreetikko Petri Paavolasta. Kuitenkin on niin, että Mauno Mattila on samalla tavalla väärä profeetta ja eksyttäjä. Mattila ei ole yhtään parempi kuin Paavola.

• Anonyymi

Hyvä haastattelu, kannattaa kuunnella.

• Anonyymi

Voisit sinäkin New Age-okkultisti pysyä siellä omiesi seurassa. Älä tunge nokkaasi asioihin, joista et paljonkaan ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit sinäkin New Age-okkultisti pysyä siellä omiesi seurassa. Älä tunge nokkaasi asioihin, joista et paljonkaan ymmärrä.

Mikä ihmeen new age okkultisti?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Matt.19:28 Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille; siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtistumella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Luuk.22:29-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. 1Kor.6:2-3 Vai etekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita? Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita? 2Tim.2:11-12. Ilm3:21 Ja joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa.

• Anonyymi

2Moos.32:16 Ja taulut olivat Jumalan tekemät, ja kirjoitus oli Jumalan kirjoitusta, jonka oli tauluihin kaiverrettu. 2Moos.34:1 Ja Herra sanoi Moosekselle: Veistä itsellesi kaksi kivilaulua, entisen kalaisia, niin minä kirjoitan niihin tauluihin ne sanat, jotka olivat entisissä tauluissa, jotka sinä murskasit. 2Moos.34:27-28 Ja Herra sanoi Moosekselle: Kirjoita itsellesi nämä sanat, sillä näiden sanojen mukaisesti minä olen tehnyt liiton sinun ja Israelin kanssa. Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa. Raamatussa on useita liittoja.

• Anonyymi

Jer.31:31-34 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tei heidän isiensä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toisiaan eikä veli veljeänsä sanoen: Tuntekaa Herra. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä. Hebr.8:7-12 Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut moitteeton, ei olisi etsitty sijaa toiselle. Sillä moittien heitä hän sanoo: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isänsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja en minäkään heistää huolinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jalkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää kukaan opeta kansalaisiaan eikä veli veljeään sanoen: Tunne Herra; sillä he kaikki, pienemmästä suurimpaan, tuntevat minut. Sillä minä anan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä.

• Anonyymi

Sananl.7:2-3 Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi. Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun. Hes.11:19 Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden henken minä annan teidän sisimpäännne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen. Hes.36:25-26 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saataisuuksistanne ja kaikesta kivijumalistanne minä teidät puhdistan. Ja minä anan teille uuden tydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisinpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. 2Kor.3:2-3 Te itse olette meidän kirjeemme, joka on sydämeenne kirjoitettu ja jonka kaikki ihmiset tuntevat ja lukevat. Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.

• Anonyymi

Mauno Mattila on todistettu vääräksi profeetaksi. Hän on siis väärän tahon ohjauksessa. Mauno Mattila opettaa myös Raamattua väärin.

Näistä asioista on lukuisia aloituksia ollut tällä foorumilla, missä on todistettu se saasta, mitä Mattila levittää. Kerron esimerkkeinä, miten Mauno Mattila piti jääkiekkoilija Teemu Selänteen elämää profeetallisena ennustuksena maailman tapahtumista tai miten Mauno Mattila levitti Jeremiah Jonsonin väärää profetiaa Trumpista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15595661/mauno-mattilan-rimanalitus-selannekoodi-8 13

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508520/mauno-mattila-jakaa-profetiaa-etta-donald-trump-olisi-jumalan-pasuuna

Mauno Mattila on kärkevä arvostelemaan muita ja varmaan on ihan oikeassa, kun hän varottaa seuraajiaan salaliittoteoreetikko Petri Paavolasta. Kuitenkin on niin, että Mauno Mattila on samalla tavalla väärä profeetta ja eksyttäjä. Mattila ei ole yhtään parempi kuin Paavola.

• Anonyymi

Linkkimies taas Mattilan kimpussa. Hän ei voi sietää Mattilan julistamaa totuutta tämän maailman ajan eksytyksistä ja erilaisista harhaopeista.

Väite 1 "Mauno Mattila on todistettu vääräksi profeetaksi".
        Ei ole todistettu. Pelkkää aloittajan parjausta.

Väite 2. "Hän on siis väärän tahon ohjauksessa."
        Täysin väärä todistus. Mauno Mattila toimii Pyhän Hengen ohjauksessa.

Väite 3. "Mauno Mattila opettaa myös Raamattua väärin."
        Kaikki voivat joissakin kohdin hairahtua, mutta oman kokemukseni perusteella ja Pyhän Hengen ohjauksessa voin sanoa, että Mauno Mattila julistaa ja opettaa suurelta osin Raamatun totuutta raittiisti ja oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkkimies taas Mattilan kimpussa. Hän ei voi sietää Mattilan julistamaa totuutta tämän maailman ajan eksytyksistä ja erilaisista harhaopeista.

Kaikki voivat joissakin kohdin hairahtua, mutta oman kokemukseni perusteella ja Pyhän Hengen ohjauksessa voin sanoa, että Mauno Mattila julistaa ja opettaa suurelta osin Raamatun totuutta raittiisti ja oikein.

Mauno Mattila ei julista mitään totuutta. Koitappa lukea ao. linkit, niin saatat jopa viisastua. Taidat olla niin hurahtanut Mattilan valheisiin, että sinuun uppoaa mikä tahansa käärmekeitto, mitä Mattila kokkaa.

Mitä tulee Mattilan profetallisuuteen, niin on paljon näyttöä siitä, että Mauno Mattila on väärä profeetta eikä palvele Herraa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14255285/mauno-mattila-on-vaara-profeetta

Mattila ei opeta myöskään evankeliumia eikä Raamattua oikein. Jos et tätä kykene tajuamaan, niin et osaa Raamattua. Mattila on jäänyt kiinni mm. Raamatun väärentämisestä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15264659/mauno-mattilan-eksytys-kasteesta#comment-93870433

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Linkkimies taas Mattilan kimpussa. Hän ei voi sietää Mattilan julistamaa totuutta tämän maailman ajan eksytyksistä ja erilaisista harhaopeista."

HAHAHAHAHAHAH!!!!

Mattila räksyttää muiden virheistä, mutta itse opettaa kabbalistista harhaoppia ennusmerkeistä. Mauno Mattila piti jääkiekkoilija Teemu Selänteen elämää profeetallisena ennustuksena maailman tapahtumista. Mattila ei ole mitenkään raitis opettaja. Hylätkää hänet vielä kun voitte!

• Anonyymi

Autuaita ovat pölkkypäät. He eivät huku.

• Anonyymi

Mattila on sanonut, että hänen profetiansa käyvät toteen tuhannen vuoden kuluttua.
      Olen itse kuullut.

• Anonyymi

Vai sillä tavalla. Mattila on väärä profeetta.

• Anonyymi

Mauno Mattila on itsekkin tunnustanut olevansa väärä profeetta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14322267/mauno-mattila-tunnusti-olevansa-vaara-profeetta

Mauno Mattilalla on ennustuksia.com sivustoa, joka levittää vääriä profetioita. Mauno Mattila väittää olevansa profeetta, mutta hänellä ei ole edes henkien erottamisen armolahjaa. Meidän tulee koetella profeetat. Tässä on todistus siitä, että Mauno Mattila on väärä profeetta.

Ennustuksia.com sivustolla levitetään Birger Claessonin profetiaa 12.12.1950 Ruotsin tulevaisuudesta. Tässä profetiassa kuvataan yksityskohtaisesti Ruotsin rannikkotykistön taisteluja Venäjän merivoimien kanssa. Ruotsin rannikkotykistö on lakkautettu vuonna 2000. Linnakkeilta on poistettu tykit ja ne on romutettu. Kantalinnoitteet on täytetty betonilla. Profetia mainitsee taistelun Oxdjupissa. Sieltäkin on aseet purettu.

https://ennustuksia.com/category/profeetat-puhuvat/

Birger Claessonin profetian toteutuminen on tullut mahdottomaksi. Sen takia se on väärä profetia. Profetiassa on lukuisia muitakin yksityiskohtia, jotka todistavat profetian vääräksi. Mauno Mattila jakaa silti tätä eksyttävää profetiaa.

• Hengellisen puoskarin tunnistaa helposti sen opetuksista tai esittämistään profetioista. Huijareiden opetukset ovat yleensä epämääräisiä, vaikeita käsittää tai muuten todentamattomia. "Oppien" todenperäisyys voidaan siis ratkaista vain taivaissa tai kaukana tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Jes.13:19-22 Ja Baabelin, valtakuntain kaunistuksen, kaldealaisten ylpeyden ja loiston, käy niinkuin Sodoman ja Gomorran, jonka Jumalaa hävitti. Ei sitä ikinä enää asuta, autioksi jää se polvesta polveen; ei arabilainen sinne teltaansa tee, eivät paimenet siellä laumaansa lepuuta. Erämaan eläimet lepäävät siellä, sen huoneet ovat täynnä huukajia, kamelikurjet asuvat siellä, ja metsänpeikot siellä hyppelevät. Sakaalit ulvovat sen palatseissa, aavikkosudet huvilinnoissa. Sen aika on lähellä, tulemaisillaan, ei sen päiviä pidennetä. Jes.34:13. Jer.50:39

• Anonyymi

Mitähän sinä oikein yrität näillä lainauksilla sanoa? Tuntuu siltä, että moni hyppää nämä yli, koska he eivät käsitä, mitä oikein tarkoitat!

• Anonyymi

"Rohkaisen laittamaan myös allekirjoittaneella palautetta suoraan, mikäli herää kysymyksiä tai ajatuksia haastattelusta. Voit tehdä sen kotisivuni palaute-lomakkeen kautta."

jostain juuri luin että olet insinööri, mikä on hyvä :)
      Nyt siis olet saanut äidiltäsi, syntämälahjana, viisautta, ymmärrystä ja äly, sekä lokiikkaa ja mitä lie, niin

ota pois palaute lomakkeen pakolliset tieto vaatimukset.
      muutaman napin paimallus ja kone eli palaute lome ei kysele tyhmiä.

• Anonyymi

Mauno on tehnyt jotain oikein, kun kaikki epäraittiit lyöttäytyvät yhteen häntä vastaan Googin lailla. Tosin tämä palsta ei varmasti ole mikään läpileikkaus tästä aihepiiristä kiinnostuneista.

• Anonyymi

Ai tuollako perusteella sinä arvioit saarnaajan vanhurskautta?

Mauno Mattila ei todellakaan ole tehnyt asioita oikein eikä hyvää hedelmää. Etpä ole viitsinyt edes perehtyä siihen kritiikkiin, mitä Mattilaa vastaan on esitetty. Jos koettelisit ja tutkisit asiat kunnolla, et uskoisi tuollaista väärää profeettaa.

• Anonyymi

Kyllä on mennyt jo todella härskiksi touhuksi !

Mainostat ITSE ITSEÄSI !

Se kertoo todella paljon sinusta ja sydämesi asenteesta ymmärtäväiselle !

• Anonyymi

Julkisuutta saa hakea evankeliumille ja siihen johdattavien asioiden ja "tempausten" kautta?

Raamatussa ei neuvota pitämään Valoa piilossa vaan pitämällä sitä esille kaikille potentiaalisille tuleville Pyhän Hengen temppeleille?

Julkisuuden hakeminen oman persoonansa kautta on Raamatussa hyväksyttyä?

En muista nyt ulkoa sitä jaetta joka puhuu julkisuuden hakemisesta/ julkisuuden hakijasta, mutta sen muistan että sitä asiaa kohtaan on Jumalan hyväksyntä. Maunolla on ymmärtäväinen Isä ja perinyt ymmärtäväisen sydämen.

Kuten on kaikkien Jumalan lasten sydämet rakkauden hallussa?

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkisuutta saa hakea evankeliumille ja siihen johdattavien asioiden ja "tempausten" kautta?

Raamatussa ei neuvota pitämään Valoa piilossa vaan pitämällä sitä esille kaikille potentiaalisille tuleville Pyhän Hengen temppeleille?

Julkisuuden hakeminen oman persoonansa kautta on Raamatussa hyväksyttyä?

En muista nyt ulkoa sitä jaetta joka puhuu julkisuuden hakemisesta/ julkisuuden hakijasta, mutta sen muistan että sitä asiaa kohtaan on Jumalan hyväksyntä. Maunolla on ymmärtäväinen Isä ja perinyt ymmärtäväisen sydämen.

Kuten on kaikkien Jumalan lasten sydämet rakkauden hallussa?

Commandohauis

Olet yhä vain todella ymmärtämätön "commandohauis".

Nikkisikin sen hyvin kertoo.

Sinulle tiedoksi se, että NÖYRÄ evankelista julistaja aikoinaan toimi ihan toisin.

Eli julistaja /evankelista oli menossa eräälle paikkakunnalle, ja paikkakunnan uskovat olivat laittaneet mainoksia ymäpäriinsä, jossa oli sen evankelistan naama ja nimi.

Kun evankelista sen näki, hän kysyi, että kuka on antanut luvan laittaa pahimman vastustajan nimen ja kuvan niihin mainoksiin.

Eli se hänen OMA MINÄ, oli sen evankelistan mielestä pahin vihollinen Hengelliselle toiminnalle.

Mutta tätähän asiaa ei tajua keskenkasvuiset, sillä heitä ei VIELÄ ole kunnolla riisuttu kaikesta ylpeydesta ja omavoimaisuudesta ja paisuneisuudesta.

Joten "hauis" lue ja tutki vähän enemmän edes Raamattuasi.

Esim. kun Jumala kasvatti ja riisui kunnolla Mooseksen, niin Mooses ei enää luottanut yhtään itseensä, vaan sanoi Jumalalle, että: "Ota joku muu, minusta ei ole" !

Silloin vasta Jumala on työntekijänsä oikeasti valmistanut, kun se ISO MINÄ ei enää ole tiellä ja haittaamassa !

Mutta tätähän sinäkään tuskin tajuat, omavoimainen ja itseesi luottava kun yhä olet, ja sen siis paljastaa jo tuo nikkisi, joka kertoo SUURESTA LIHALLISUUDESTA .

Joten paljon on Herralla yhä teissä riisuttavaa....

• Anonyymi

Mauno sitä ja Mauno tätä, MAUNO MAUNO...................

Voiko uskova oikeasti olla noin itseään täynnä ?

• Anonyymi

Evankeliumin takia, ei itsensä takia, Jeesuksen käskyn takia.

Commandohauis

• Anonyymi

Kun MM saa palautetta, eikä se häntä miellytä, on antaja poisviskattu välittömästi! Itsessään turvonnut ja ähkyisä selostaja,! Tekee bisnestä : video per viikko ja jokainen klikkaus tuo centtejä tai jopa evroja!

• Anonyymi

Työmies on palkkansa ansainnut. Vai mitä?

Työmiehistä on pula on aika peltoon kylväjätä, on aika korjata satovata.

Commandohauis

• Rauhan tervehdys.

Tässäpä nyt tuli nippuvalheita, niin oikaistaanpa nämä.

Ensiksikin, minun videoillani ei ole mainoksia. En saa videoistani senttiäkään. Tohtori Ristin Tie (Ilpo Salo) on kyllä kopioinut minun videoitani kanavalleen, lisännyt niihin mainokset ja ei ota vastaan kehotuksia ottaa niitä pois, koska hän saattaa niistä saada "senttejä tai jopa euroja" kuukaudessa. Minä elän täysin armon varassa pyytämättä rahaa eikä edes tilinumero ole esillä, vaan sekin pitää pyytää erikseen minulta.

Jos haluaisin tehdä rahaa, olisin menestysteologi. Huomionarvoista on, että YouTubessa ne oikeasti paljon klikkauksia saavat videot ovat kuitenkin kaikkia muuta kuin hengellisiä.

"Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme." - 2. Korinttolaiskirje 2:17

Toiseksi, jos en heittäisi ketään pois, olisi keskustelu tällaista "suomi24 tasoa". Moderointi on siis välttämätöntä. Kolme syytä miksi helposti pääsee pois keskustelusta ovat: 1) Jumalanpilkka, 2) oman agendan floodaaminen ja 3) toisten ihmisten halveksunta tai panettelu. Asiallinen keskustelu on hedelmällistä ja rakentavaa. Tämä ei ole sellaista.

"Aja pois pilkkaaja, niin poistuu tora ja loppuu riita ja häväistys." - Sananlaskut 22:10

Ja kolmanneksi, sanot että "itsessään turvonnut ja ähkyisä selostaja". Tämä on juuri sitä tuomitsemista, jonka Raamattu kieltää, mutta tämä paljastaa vain henkilön itsensä lihallisuuden, ulkokultaisuuden ja pinnallisuuden. Jos olen sinut heittänyt ulos häiritsemästä keskustelua, niin tämä ei ainakaan saa yhtään epäileväksi, etteikö se olisi ollut tarpeellista.

"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." - Johanneksen evankeliumi 7:24

Mutta uskon, että suurempi osa ihmisiä ja uskovaisia on kuitenkin sellaisia, että he kykenevät järkevään keskusteluun, ensin kuuntelevat ja sitten tutkivat Kirjoituksia onko asia näin. Se pieni äänekäs vähemmistö vaan nousee esille ja sen tarkoitus onkin pitää yllä sellaista pelotetta, ettei kukaan vaan ääneen mainitsisi mitään myötämielistä Mattilasta ja hänen Raamatun opetuksista eli mustamaalauksesta puhumme silloin. Kuitenkin juuri nämä "linkkimiehet" saavat aikaan sen, että ihmiset kiinnostuvat ja näin "markkinointikone" pyörii täysillä. Kiitos Herralle siitäkin, että Jumalan sanan menestyy näinkin.

Siunauksin, MM.

• Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

Ensiksikin, minun videoillani ei ole mainoksia. En saa videoistani senttiäkään. Tohtori Ristin Tie (Ilpo Salo) on kyllä kopioinut minun videoitani kanavalleen, lisännyt niihin mainokset ja ei ota vastaan kehotuksia ottaa niitä pois, koska hän saattaa niistä saada "senttejä tai jopa euroja" kuukaudessa. Minä elän täysin armon varassa pyytämättä rahaa eikä edes tilinumero ole esillä, vaan sekin pitää pyytää erikseen minulta.

Jos haluaisin tehdä rahaa, olisin menestysteologi. Huomionarvoista on, että YouTubessa ne oikeasti paljon klikkauksia saavat videot ovat kuitenkin kaikkia muuta kuin hengellisiä.

"Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme." - 2. Korinttolaiskirje 2:17

Toiseksi, jos en heittäisi ketään pois, olisi keskustelu tällaista "suomi24 tasoa". Moderointi on siis välttämätöntä. Kolme syytä miksi helposti pääsee pois keskustelusta ovat: 1) Jumalanpilkka, 2) oman agendan floodaaminen ja 3) toisten ihmisten halveksunta tai panettelu. Asiallinen keskustelu on hedelmällistä ja rakentavaa. Tämä ei ole sellaista.

"Aja pois pilkkaaja, niin poistuu tora ja loppuu riita ja häväistys." - Sananlaskut 22:10

Ja kolmanneksi, sanot että "itsessään turvonnut ja ähkyisä selostaja". Tämä on juuri sitä tuomitsemista, jonka Raamattu kieltää, mutta tämä paljastaa vain henkilön itsensä lihallisuuden, ulkokultaisuuden ja pinnallisuuden. Jos olen sinut heittänyt ulos häiritsemästä keskustelua, niin tämä ei ainakaan saa yhtään epäileväksi, etteikö se olisi ollut tarpeellista.

"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." - Johanneksen evankeliumi 7:24

Mutta uskon, että suurempi osa ihmisiä ja uskovaisia on kuitenkin sellaisia, että he kykenevät järkevään keskusteluun, ensin kuuntelevat ja sitten tutkivat Kirjoituksia onko asia näin. Se pieni äänekäs vähemmistö vaan nousee esille ja sen tarkoitus onkin pitää yllä sellaista pelotetta, ettei kukaan vaan ääneen mainitsisi mitään myötämielistä Mattilasta ja hänen Raamatun opetuksista eli mustamaalauksesta puhumme silloin. Kuitenkin juuri nämä "linkkimiehet" saavat aikaan sen, että ihmiset kiinnostuvat ja näin "markkinointikone" pyörii täysillä. Kiitos Herralle siitäkin, että Jumalan sanan menestyy näinkin.

Siunauksin, MM.

Voi Mauno !

Tuo on niiiiin läpinäkyvää !

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta annan sinulle palautteen:

Sinä kirjoitit:

" Kolme syytä miksi helposti pääsee pois keskustelusta ovat: 1) Jumalanpilkka, 2) oman agendan floodaaminen ja 3) toisten ihmisten halveksunta tai panettelu. "

Suomennetaan tuo lause !

1) Jumalan pilkkaa on varmaan kaikki, mikä ei sovi sunun omaan oppiisi.

2) Oman agendan foldaaminen on oikeasti sitä, ettei ole opillisesti sinun kanssasi samaa mieltä, eli olet asettanut itse itsesi "jumalaksi" tietämään kaiken oikein !

3) Toisen ihmisen halveksunta taas on sitä, että sinä et siedä yhtään itseesi kohdistuvaa arvostelua , mikä jo itsessään on sitä lihallisuutta, kun omaa kunniaa penätään !

Hyviä esimerkkejä noista on luettavissa viestieissäsi , esim:

1) Arviossasi Petri Paavolaa kohtaan !

2) Jatkuva "oikeassa" olemisesi, jossa et kuuntele muita, ja ohitat kaiken, mikä ei maistu sinulle !

3) Tuo tässä viestissäsi

" Ja kolmanneksi, sanot että "itsessään turvonnut ja ähkyisä selostaja". Tämä on juuri sitä tuomitsemista, jonka Raamattu kieltää "

Olet liikalihava ja muutenkin sisäisesti paisunut /ylpeä, sen arvostelu ei ole väärin !

Sana näet sanoo lihavuudesta seuraavaa:

Fil. 3:19 heidän loppunsa on kadotus, VATSA ON HEIDÄN JUMALANSA, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Siis vatsa vie sinua, sen näkee selvästi ulkomuodostasi, eli mässäilet selvästikkin !

Mutta se ulkoinen lihavuutesi paljastaa sisäisen peisuneisuutesi, kuten usein hengellinen asia näkyyy myös ulkoisissa asioissa !

Mauno oikesti en ole aikoihin törmännyt sinua ylpeämpään ja paisuneempaan uskovaan !

On ihan käsittämätöntä se, ettei Herra ole sinua pysäyttänyt ja pudottanut jalustaltasi, jolle olet itse itsesi nostanut !

PS. Tuo sinun loppuun laittamasi "siunauksin" ei ole muuta kuin ulkokultaisen pyhää esittämistä, oikesti siinä tuon viestin perässä tulisi lukea "kirouksin" , sillä sitä viestisi ja sen sisältö oikeasti oli !

• Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

Siunauksin, MM.

Niin ja Mauno !

Sinä varmasti puutut esim. toisen uskovan alkoholismiin tai tupakointiin, ja siihen sinulla on omasta mielestäsi täysi oikeus !

Mutta sinun ylensyömiseesi ei saa puuttua kukaan, vieläp mukamas Raamattu sen kieltää !

Voi hyvää päivää sentään tätä sinun touhuasi !

Olet arvostelemassa ja kommentoimassa ihan kaikkea ja kaikkia, siihen sinulla on muka Jumalalta oikein oikeus.

Mutta sinua itseäsi ja oppejasi ja toimintaasi ei saa vähääkään arvostella, sen muka Jumala ja Sana kieltävät !

Näin se meni aikoinaankin noiden ulkokultaisten fariseusten ja kirjanoppineiden kohdalla, hekin olivat aikoinaan kiivaimmat Kirjoitusten puolesta kiivailijat !

Hekin siivilöivät hyttysverkolla muiden touhuja ja syntejä, mutta heiltä itseltään, heidän omalla kohdallaan meni kamelin kokoinen läpi !

Ja hekin olivat samoin kuin sinä nostaneet itse itsensä kaiken arvostelun yläpuolelle !

Hekin himoitsivat "etummaisia sijoja" ihan kuten sinäkin paisuneisuudessasi teet kaike aikaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja Mauno !

Sinä varmasti puutut esim. toisen uskovan alkoholismiin tai tupakointiin, ja siihen sinulla on omasta mielestäsi täysi oikeus !

Mutta sinun ylensyömiseesi ei saa puuttua kukaan, vieläp mukamas Raamattu sen kieltää !

Voi hyvää päivää sentään tätä sinun touhuasi !

Olet arvostelemassa ja kommentoimassa ihan kaikkea ja kaikkia, siihen sinulla on muka Jumalalta oikein oikeus.

Mutta sinua itseäsi ja oppejasi ja toimintaasi ei saa vähääkään arvostella, sen muka Jumala ja Sana kieltävät !

Näin se meni aikoinaankin noiden ulkokultaisten fariseusten ja kirjanoppineiden kohdalla, hekin olivat aikoinaan kiivaimmat Kirjoitusten puolesta kiivailijat !

Hekin siivilöivät hyttysverkolla muiden touhuja ja syntejä, mutta heiltä itseltään, heidän omalla kohdallaan meni kamelin kokoinen läpi !

Ja hekin olivat samoin kuin sinä nostaneet itse itsensä kaiken arvostelun yläpuolelle !

Hekin himoitsivat "etummaisia sijoja" ihan kuten sinäkin paisuneisuudessasi teet kaike aikaa !

Tässä Mauno sinulle vielä LIHAN teoista, joista Raamattu sanoo näin:

19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21 kateus, juomingit, MÄSSÄYKSET ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Biblia 1776 sanoo sen selvemmin vielä:

21 Pahansuomuus, murha, juopumus, YLÖNSYYMYYS ja muut senkaltaiset, joista minä teille edellä sanon, niinkuin minä ennenkin sanonut olen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ei pidä Jumalan valtakuntaa perimän

Yhäkö Mauno väität niin, että tästä YLENSYÖNTI asiasta ei saa sinua "opettajaa" huomauttaa, vaan se on Raamatun mukaan väärin ???

• Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

Siunauksin, MM.

>>>Kuitenkin juuri nämä "linkkimiehet" saavat aikaan sen, että ihmiset kiinnostuvat<<<

Linkkimies on tuonut esille sinun eksytyksesi laadukkaalla ja Raamattuun perustuvalla tavalla. Sinä Mauno Mattila et ole korvaasikaan lotkauttanut vaan jatkanut samojen eksytysten levittämistä. Linkkimies tekee ansiokasta ja vanhurskasta työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Mauno !

Tuo on niiiiin läpinäkyvää !

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta annan sinulle palautteen:

Sinä kirjoitit:

" Kolme syytä miksi helposti pääsee pois keskustelusta ovat: 1) Jumalanpilkka, 2) oman agendan floodaaminen ja 3) toisten ihmisten halveksunta tai panettelu. "

Suomennetaan tuo lause !

1) Jumalan pilkkaa on varmaan kaikki, mikä ei sovi sunun omaan oppiisi.

2) Oman agendan foldaaminen on oikeasti sitä, ettei ole opillisesti sinun kanssasi samaa mieltä, eli olet asettanut itse itsesi "jumalaksi" tietämään kaiken oikein !

3) Toisen ihmisen halveksunta taas on sitä, että sinä et siedä yhtään itseesi kohdistuvaa arvostelua , mikä jo itsessään on sitä lihallisuutta, kun omaa kunniaa penätään !

Hyviä esimerkkejä noista on luettavissa viestieissäsi , esim:

1) Arviossasi Petri Paavolaa kohtaan !

2) Jatkuva "oikeassa" olemisesi, jossa et kuuntele muita, ja ohitat kaiken, mikä ei maistu sinulle !

3) Tuo tässä viestissäsi

" Ja kolmanneksi, sanot että "itsessään turvonnut ja ähkyisä selostaja". Tämä on juuri sitä tuomitsemista, jonka Raamattu kieltää "

Olet liikalihava ja muutenkin sisäisesti paisunut /ylpeä, sen arvostelu ei ole väärin !

Sana näet sanoo lihavuudesta seuraavaa:

Fil. 3:19 heidän loppunsa on kadotus, VATSA ON HEIDÄN JUMALANSA, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.

Siis vatsa vie sinua, sen näkee selvästi ulkomuodostasi, eli mässäilet selvästikkin !

Mutta se ulkoinen lihavuutesi paljastaa sisäisen peisuneisuutesi, kuten usein hengellinen asia näkyyy myös ulkoisissa asioissa !

Mauno oikesti en ole aikoihin törmännyt sinua ylpeämpään ja paisuneempaan uskovaan !

On ihan käsittämätöntä se, ettei Herra ole sinua pysäyttänyt ja pudottanut jalustaltasi, jolle olet itse itsesi nostanut !

PS. Tuo sinun loppuun laittamasi "siunauksin" ei ole muuta kuin ulkokultaisen pyhää esittämistä, oikesti siinä tuon viestin perässä tulisi lukea "kirouksin" , sillä sitä viestisi ja sen sisältö oikeasti oli !

Aivan järkyttävän törkeää tekstiä sinulta. Se osoittaa, että sydämesi ei ole oikeassa tilassa Suhteessa Jumalaan, Hänen sanaansa ja Hänen palvelijoitaan kohtaan.
        Olen seurannut Mattilan kirjoituksia ja opetusvideoita jo useamman vuoden ajan ja tutkistellut hänen sanomisensa ja todennut hänen olevan opetuksessaan linjassa Raamatun sanan totuuden kanssa.
        Tänä lopun aikana vain on niin kuin sanassa todetaan, että pilkkaajat pilkkapuheinensa vain lisääntyvät, ja Jumalan sanaa vääristellään sumeilematta monille eksytykseksi. Siksi Mauno Mattilan kaltaisia vartijoita ja varoittajia tarvitaan seisomaan muurin aukossa, ettei kaikenlaiset turmelevat valheopit pääse sisälle totuuden sanaa vääristämään.
        Todella paljon Mauno Mattilalle kiitoksia tehdystä työstä. Antakoon Jumala Maunolle voimia jatkaa kaikkien noiden "linkkimiesten" antamista vääristä todistuksista huolimatta. Jumalan runsasta siunausta ja varjelusta Maunolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan järkyttävän törkeää tekstiä sinulta. Se osoittaa, että sydämesi ei ole oikeassa tilassa Suhteessa Jumalaan, Hänen sanaansa ja Hänen palvelijoitaan kohtaan.
        Olen seurannut Mattilan kirjoituksia ja opetusvideoita jo useamman vuoden ajan ja tutkistellut hänen sanomisensa ja todennut hänen olevan opetuksessaan linjassa Raamatun sanan totuuden kanssa.
        Tänä lopun aikana vain on niin kuin sanassa todetaan, että pilkkaajat pilkkapuheinensa vain lisääntyvät, ja Jumalan sanaa vääristellään sumeilematta monille eksytykseksi. Siksi Mauno Mattilan kaltaisia vartijoita ja varoittajia tarvitaan seisomaan muurin aukossa, ettei kaikenlaiset turmelevat valheopit pääse sisälle totuuden sanaa vääristämään.
        Todella paljon Mauno Mattilalle kiitoksia tehdystä työstä. Antakoon Jumala Maunolle voimia jatkaa kaikkien noiden "linkkimiesten" antamista vääristä todistuksista huolimatta. Jumalan runsasta siunausta ja varjelusta Maunolle.

>>>Olen seurannut Mattilan kirjoituksia ja opetusvideoita jo useamman vuoden ajan ja tutkistellut hänen sanomisensa ja todennut hänen olevan opetuksessaan linjassa Raamatun sanan totuuden kanssa.<<<

HAHAHAHAHAHAH!

Mauno Mattila on meidän ajan yksi vaarallisimmista eskyttäjistä ja vääristä profeetoista. Mattila ei opeta myöskään evankeliumia eikä Raamattua oikein. Jos et tätä kykene tajuamaan, niin et osaa Raamattua. Mattila on jäänyt kiinni mm. Raamatun väärentämisestä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15264659/mauno-mattilan-eksytys-kasteesta#comment-93870433

Mattila räksyttää muiden virheistä, mutta itse opettaa kabbalistista harhaoppia ennusmerkeistä. Mauno Mattila piti jääkiekkoilija Teemu Selänteen elämää profeetallisena ennustuksena maailman tapahtumista. Mattila ei ole mitenkään raitis opettaja. Hylätkää hänet vielä kun voitte!

Mitä tulee Mattilan profetallisuuteen, niin on paljon näyttöä siitä, että Mauno Mattila on väärä profeetta eikä palvele Herraa.

>>>Maunolle voimia jatkaa kaikkien noiden "linkkimiesten" antamista vääristä todistuksista huolimatta. <<<

Edellä olevien linkkien takana on varteenotettavaa kritiikkiä Mauno Mattilan eksytyksistä. Mattilan eksytykset on todistettu nimenomaan Raamatulla. Sinä et näytä kestävän kuulla totuutta, koska laitat silmäsi kiinni totuudelta. Jos olet eri mieltä linkkien takana olevista selvityksistä, niin todista ne vääräksi. Et ole kyennyt sitä tekemään, etkä pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella surullista se, että sinäkin olet umpisokea Maunon touhuille ja paisuneisuudelle ym. ym.

Mutta niinhän se menee, että vasta kun itse on saanut Herralta / saavuttanut kyllin ymmärrystä ja Tietoa, niin vasta sitten on kykenevä koettelemaan nämä paisuneet pojat, jotka esittävät siis "opettajaa", vaikka eivät sitä ole !

Se tässä kurjaa onkin, että Mauno johdattaa omalla väärällä esimerkillään muitakin samalle ylepeyden ja paisuneisuuden tielle, eli tulee yhä vain lisää uusia "pikku Maunoja ja Petrejä".

Kun esimerkki on väärä se vie seuraajatkin väärään !

Mutta johan minä sanoin Maunosta sen, että häntä ei saa arvioida eikä arvostella millään tasolla, ja sen sinä hänen lakeijansa ja seuraajansa vain vahvistit omalla kirjoituksellasi !

VOI VOI VOI !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tämäkin on tuttua touhua Maunolta ja Petri Paavolalta !

Jos ja kun heitä kehoittaa tutkimaan omia toimiaan, niin he itse eivät anna mitään vastapalautetta, vaan luikkivat pakoon vain.

He jättävät kaiken näiden seuraajiensa ja lakeijoidensa ja palvojiensa tehtäväksi !

Raamatun mukaan heidän tulisi toimia niin, kun joku heitä kehoittaa tutkimaan toimiaan ja opetuksiaan ja heitä itseään:

1) Mennä Herran eteen niiden kehotuksen sanojen kanssa, ja KESTÄVÄISENÄ kysyä Herran arviota siitä mitä heille on sanottu / kirjoitettu !

2) Ja vasta kun on riittävän pitkään Herran edessä oltu ja omasta sielullisesta mielestä nousevat puolustelut on hiljennetty ja vihdoin kuullaan Herran arvio, niin sitten on aika:

3) Antaa vastine sille kehoittajalle, mutta siis se vastine, joka Herralta on saatu, eikä oman mielen tuotos vain !

Näin Raamatun mukaan kehoitus käsitellään, mutta eihän Mauno eikä Petrikään näin toimi, vaan kaikki kehoituksen sanat menevät ja valuvat, kuin "vesi hanhen selästä" !

Tämäkin kertoo sen vain, että kyseiset poikaset eivät ole vielä todellakaan saavuttaneet Hengellistä aikuisuutta eivätkä varmasti kelpaa opettajiksi !

Siis jos ei itsekkään osaa vielä näitä ihan perus asioita, niin miten voisi olla toiselle vanhempana, jonka opettaja/ paimanen tehtävä vaatisi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tämäkin on tuttua touhua Maunolta ja Petri Paavolalta !

Jos ja kun heitä kehoittaa tutkimaan omia toimiaan, niin he itse eivät anna mitään vastapalautetta, vaan luikkivat pakoon vain.

He jättävät kaiken näiden seuraajiensa ja lakeijoidensa ja palvojiensa tehtäväksi !

Raamatun mukaan heidän tulisi toimia niin, kun joku heitä kehoittaa tutkimaan toimiaan ja opetuksiaan ja heitä itseään:

1) Mennä Herran eteen niiden kehotuksen sanojen kanssa, ja KESTÄVÄISENÄ kysyä Herran arviota siitä mitä heille on sanottu / kirjoitettu !

2) Ja vasta kun on riittävän pitkään Herran edessä oltu ja omasta sielullisesta mielestä nousevat puolustelut on hiljennetty ja vihdoin kuullaan Herran arvio, niin sitten on aika:

3) Antaa vastine sille kehoittajalle, mutta siis se vastine, joka Herralta on saatu, eikä oman mielen tuotos vain !

Näin Raamatun mukaan kehoitus käsitellään, mutta eihän Mauno eikä Petrikään näin toimi, vaan kaikki kehoituksen sanat menevät ja valuvat, kuin "vesi hanhen selästä" !

Tämäkin kertoo sen vain, että kyseiset poikaset eivät ole vielä todellakaan saavuttaneet Hengellistä aikuisuutta eivätkä varmasti kelpaa opettajiksi !

Siis jos ei itsekkään osaa vielä näitä ihan perus asioita, niin miten voisi olla toiselle vanhempana, jonka opettaja/ paimanen tehtävä vaatisi !

Niin ja tämäkin, kehoituksen koettelun ja palautteen antamisen puute, kertoo siis SUURESTA YLPEYDESTÄ ja PAISUNEISUUDESTA !

Ne taas totaalisesti estävät parannuksen teon ja kehittymisen ja kasvamisen ja oppimisen !

Eli heikkoa on näillä poikasilla(Mauno ja Petri), jotka siis kuvittelevat itsestään ihan liikoja.

• Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

Siunauksin, MM.

"juuri nämä "linkkimiehet"

Mauno, sinun pitäisi kuunnella häntä. Tee parannus.

• Anonyymi

Kopioin vielä toisesta ketjusta, jossa ylensyöntiä käsitellään, vastaukseni tännekin:

-----------------------------------

Eli , vain hoikat ovat Jumalalle mieluisia? Joten laittakaa kokousilmoituksiin että, ei lihaville, niin sekin tulee kerralla selväksi.

Anonyymi
        18.08.2021 17:24
        UUSI

-------------------------------------
        VASTINEENI EDELLISEEN :
        ---------------------------

Lue kunnolla se, mitä toinen kirjoittaa !

Jos ja kun on riippuvaisuus, niin siihen pitää hakea Herralta apua, Herra sitten auttaa vapautumaan AJAN KANSSA siitä !

Ihan samoin kuin kaikissa muissakin uskovan ihmisen riippuvaisuuksissa !

Mutta ensi askel on siis myöntää ongelma ja alkaa sitä kautta hakea apua siihen vapautumiseen !

Mutta jos on ja toimii kuten Mauno Mattila, joka ei myönnä rehdisti omaa liikalihavuuttaan, vaan oikein kieltää sen ja koko asian käsittelyn väittämällä niin, ettei siitä saa edes mainita, niin eihän silloin mitään vapautumistakaan voi tapahtua !

Siis sama mekanismi kuin alkoholistilla, siksi vertasinkin niitä keskenään, ensin pitää tulla OMA halu vapautua, vasta sitten on mahdollista saada apua, mutta asian kieltäminen siis totaalisesti estää vapautumisen !

• Anonyymi

Mauno Mattila, sinun ajatuksiasi on suorastaan vaarallista kuunnella. Olet eksyttäjä ja väärä profeetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopioin vielä toisesta ketjusta, jossa ylensyöntiä käsitellään, vastaukseni tännekin:

-----------------------------------

Eli , vain hoikat ovat Jumalalle mieluisia? Joten laittakaa kokousilmoituksiin että, ei lihaville, niin sekin tulee kerralla selväksi.

Anonyymi
        18.08.2021 17:24
        UUSI

-------------------------------------
        VASTINEENI EDELLISEEN :
        ---------------------------

Lue kunnolla se, mitä toinen kirjoittaa !

Jos ja kun on riippuvaisuus, niin siihen pitää hakea Herralta apua, Herra sitten auttaa vapautumaan AJAN KANSSA siitä !

Ihan samoin kuin kaikissa muissakin uskovan ihmisen riippuvaisuuksissa !

Mutta ensi askel on siis myöntää ongelma ja alkaa sitä kautta hakea apua siihen vapautumiseen !

Mutta jos on ja toimii kuten Mauno Mattila, joka ei myönnä rehdisti omaa liikalihavuuttaan, vaan oikein kieltää sen ja koko asian käsittelyn väittämällä niin, ettei siitä saa edes mainita, niin eihän silloin mitään vapautumistakaan voi tapahtua !

Siis sama mekanismi kuin alkoholistilla, siksi vertasinkin niitä keskenään, ensin pitää tulla OMA halu vapautua, vasta sitten on mahdollista saada apua, mutta asian kieltäminen siis totaalisesti estää vapautumisen !

Ihmisellä on hyvä olla vararasvaa siltä varalta että nälänhätä iskee. Paksu elää 2,5 v - 4v vähin ruoin, hoikka nääntyy nopeammin 6-9kk.

350 kaloria päivässä suunnilleen vauhdilla.

Homous, siat, perversiot, eduskuntahomoripulilaki, rutto, saasta, paska, kuvotus.

• Anonyymi

Mitäs ne menestysteologit riehuu : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8632
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3291
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2634
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2191
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2169
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1733
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      67
      1698
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18