ID:n menekki ok kova. Tehdasta laajennetaan vastaamaan kysyntää

Anonyymi

"Volkswagenin MEB-alustarakenteelle perustuvien ID.-malliperheen mallien kysyntä on nyt niin kovaa, että komponenttitehdas laajensi tuotantoaan ja nyt sen maksimikapasiteetti on 500 000 akkua vuodessa."

https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-panostaa-akkuteknologiaan

Ja tuo on vain Europan luvut. Tähän lisäksi Kiinan kaksi isoa tehdasta Ja USA. VW:n vuosituotanto sähköautoissa menee yli miljoonan tänä vuonna. Tässä menee automaailma vuonna 2021.

77

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutta tehdasta pukkaa kun VW:n sähköautot revitään käsistä ja kauppa käy.

      • Anonyymi

        ID. 5 tulossa. Kyllä lähtee.


    • Anonyymi

      Mitähän Toyotan omapoika tähän keksii, odotamma jännityksessä?

    • Anonyymi

      Kova on meno päällä, eipä yllätä kun ID.4 valittiin maailman parhaaksi autoksi vuonna2021.

      • Anonyymi

        Pomo omasta sellistääkö teki valinnan vai lahjottiinko peräti joku raati ratkaisemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pomo omasta sellistääkö teki valinnan vai lahjottiinko peräti joku raati ratkaisemaan?

        Suuri kansainvälinen raati tekee joka vuosi valinnan.


    • Anonyymi

      Jaa että isompia korjaamoita tarvitaan, ei mikään ihme, sillä VW kuskit ajaa eniten sijaisautoilla, ostavat sähköauton päästäkseen polttiksen rattiin "salaa".

      • Anonyymi

        Kyllä lohkee!!!


    • Anonyymi

      Aika ponnetonta ininää kun VW laajentaa sähköautotehtaitaan kovan kysynnän vuoksi. Miljoona sähköautoa tänä vuonna.

      Paljon niitä Miraita on myyty?

      • Anonyymi

        Nyt on sijaisautoille kysyntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sijaisautoille kysyntää

        Eikö parempaa irtoa? Tietysti on vaikea puhua jauhot suussa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sijaisautoille kysyntää

        Eihän ID:tä huolleta kuin joka toinen vuosi, mihin poika perustaa visionsa?


    • Anonyymi

      Itse en ole kuitenkaan nähnyt nelikaistaisella motarilla yhtään VW:n ID,3:sta ID:4;sta enkä mitään muutakaan täyssähkistä, joten missähän ne myydyt sähkikset sitten oikein luuraa? Vastaankaan ei ole tullut kuin muutama, ja ihan tavallisella kylätiellä.

      Ps. En omista, enkä aja Toyotalla.

      • Anonyymi

        Ajan usein väliä Mäntsälä - Kehä III.
        Sähköauto on aivan vakionäky.


      • Anonyymi

        Enimmäkseen Tesloja. ID.4sten määrä on noussut huimasti aivan viime viikkoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan usein väliä Mäntsälä - Kehä III.
        Sähköauto on aivan vakionäky.

        Jep. Oikean kaistan tuke. Ihan vakionäky.....


    • Anonyymi

      Sijaisautojen vuokraajat on onnesta soikeena, kauppa käy kun ID:tä korjataan viikkotolkulla

      • Anonyymi

        Tojohönöä harmittaa kun VW vie tojoa sähköautoissa kuin litran mittaa. Miljoon sähköautoa vuodessa.
        Siinä ei iänikuiset korjausjutut paljoa paina. MEB-perhe kokonaisuudessaan ovat loistavia sähköautoja. Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa. Ei riitä puoli miljoonaa sähköautoa. Pitää tehdä miljoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohönöä harmittaa kun VW vie tojoa sähköautoissa kuin litran mittaa. Miljoon sähköautoa vuodessa.
        Siinä ei iänikuiset korjausjutut paljoa paina. MEB-perhe kokonaisuudessaan ovat loistavia sähköautoja. Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa. Ei riitä puoli miljoonaa sähköautoa. Pitää tehdä miljoona.

        Sinulla on sitten jo ilmeisesti tuollainen ID.3 jonon kerääjä, kun sitä niin kovasti täällä hehkutat.
        Muussa tapauksessa en ymmärrä keskeneräisen tekniikan puolustelemistasi. Uskallatko mennä sillä puolivalmisteellasi nelikaistaiselle motarille ajamaan 120km/h Helsingistä Turkuun yhdellä vedolla? Tuskin!

        Ps. En aja, enkä omista Toyotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohönöä harmittaa kun VW vie tojoa sähköautoissa kuin litran mittaa. Miljoon sähköautoa vuodessa.
        Siinä ei iänikuiset korjausjutut paljoa paina. MEB-perhe kokonaisuudessaan ovat loistavia sähköautoja. Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa. Ei riitä puoli miljoonaa sähköautoa. Pitää tehdä miljoona.

        "Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa"

        Missä niin kerrotaan? Linkkiä kiitos.


      • Anonyymi

        Toyotan omapoika rykäisi sitten epätoivoisen vedon kun ei muuhun pysty, noloa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika rykäisi sitten epätoivoisen vedon kun ei muuhun pysty, noloa!

        Kyllä VW:n omaa poikaa nyt harmittaa, kun Toyota vie, ja VW se vain vikisee! Noloa maailman "eniten" myydyltä merkiltä. Tosin siihen pitää laskea tietenkin kaikki VW:n ostamat autonvalmistajat, ja moottoripyörämerkki Ducati vielä yhteen. Sitten päästään edes lähelle Toyotan maailmanlaajuista myyntiä! 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on sitten jo ilmeisesti tuollainen ID.3 jonon kerääjä, kun sitä niin kovasti täällä hehkutat.
        Muussa tapauksessa en ymmärrä keskeneräisen tekniikan puolustelemistasi. Uskallatko mennä sillä puolivalmisteellasi nelikaistaiselle motarille ajamaan 120km/h Helsingistä Turkuun yhdellä vedolla? Tuskin!

        Ps. En aja, enkä omista Toyotaa

        Nehän ensimmäiset joissa oli jotain ohjelmabugeja on päivitetty jo kauan sitten, eikä uusissa ole ollut ongelmia.
        Hauskoja nämä poikien jutut jotka perustuvat johonkin menneen ajan juttuun, noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa"

        Missä niin kerrotaan? Linkkiä kiitos.

        Eihän sitä muuten laajenneta, hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä muuten laajenneta, hölmö.

        Komponenttitehdas ei ole sama asia, kuin autotehdas, hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täysin suvereeneja ja siksi tehdasta pitää laajentaa"

        Missä niin kerrotaan? Linkkiä kiitos.

        Lue aloitus. Linkki on siinä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä VW:n omaa poikaa nyt harmittaa, kun Toyota vie, ja VW se vain vikisee! Noloa maailman "eniten" myydyltä merkiltä. Tosin siihen pitää laskea tietenkin kaikki VW:n ostamat autonvalmistajat, ja moottoripyörämerkki Ducati vielä yhteen. Sitten päästään edes lähelle Toyotan maailmanlaajuista myyntiä! 😂🤣

        Sitten päästään edes lähelle Toyotan maailmanlaajuista myyntiä! 😂🤣"

        Tuo Toyotan myyntilukuja koostuu useammasta eri merkistä. Toyota on aivan samanlainen monimerkki firma kuin VW;kin. Ei mitään eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komponenttitehdas ei ole sama asia, kuin autotehdas, hölmö.

        Luuletko että joku ostaa pelkkiä uusia akkuja?
        Niitä akkuja tarvitaan enemmän koska väki ostaa aivan kuumana Volsun uusia sähköautoja. Enemmän menee kaupaksi kuin nykyisistä tehtaista irtoaa. Siksi pitää laajentaa ja nostaa kapasiteettia.
        Näin menee voittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komponenttitehdas ei ole sama asia, kuin autotehdas, hölmö.

        Autot kootaan komponenteiista. Komponentteja tarvitaan lisää koska VW-sähköautojen myynti on hurjassa iskussa. Paljon uusia autoja tarkoittaa samaa kuin että paljon uusia komponentteja tarvitaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Massapostaus mt trolli Niuvasta. Dissaan Dissaan kaikin mahdottominkin tavoin VW. Massapostaus solvaukset mielikuvitus vika spammit,kaivan vaikka 10v vanhat VW viat ja keksin jatkuvasti uusia vikoja. .tää mt trollin viihdet. .näi kuluu höpöläs päivät. .hoitsut tuo ruuat lääkkeet ym ja minä poika vaan trollaan ja viihrytän itteeni. .Solvaukset törkeät kunnian loukkaukset ja mielikuvitus elämä pientä ku trolli viihryttää itteensä. Oikeasti: Älä ruoki massapostaus mt trollia. ÄLÄ RUOKI MT TROLLIA. ÄLÄ ANNA MT TROLLILLE HUOMIOTA. ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI..

    • Anonyymi

      Uusia sähköautomalleja pukkaa ulos joka kuukausi ja myyntikäyrät näyttää kattoon. Ei ihme että joudutaan rakentamaan lisää kapasiteettia.

    • Anonyymi

      Joo varaosamenekki lyö kaikki entiset ennätykset DDG ja TSI jää jo jälkeen.

      Korjaamot myhäilee tyytyväisenä, korjaamon laajennus tarvitaan

      VW, se eniten korjattu. Enemmän korjataan kuin myydään.

      • Anonyymi

        Voivoi raasua kun yrittää niin kovasti uhota. Taas kerran iskit kirveesi kiveen näillä lapsellisilla tarinoillasi.

        Katsotaas mitä mitä asiasta on kirjoitettu

        "Volkswagenin MEB-alustarakenteelle perustuvien ID.-malliperheen mallien kysyntä on nyt niin kovaa, että komponenttitehdas laajensi tuotantoaan ja nyt sen maksimikapasiteetti on 500 000 akkua vuodessa."

        https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-panostaa-akkuteknologiaan


        Onko sulla jotain muuta kuin joutavaa mölinää? Mitä pohjaa sun mölinöillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi raasua kun yrittää niin kovasti uhota. Taas kerran iskit kirveesi kiveen näillä lapsellisilla tarinoillasi.

        Katsotaas mitä mitä asiasta on kirjoitettu

        "Volkswagenin MEB-alustarakenteelle perustuvien ID.-malliperheen mallien kysyntä on nyt niin kovaa, että komponenttitehdas laajensi tuotantoaan ja nyt sen maksimikapasiteetti on 500 000 akkua vuodessa."

        https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-panostaa-akkuteknologiaan


        Onko sulla jotain muuta kuin joutavaa mölinää? Mitä pohjaa sun mölinöillä on?

        Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään. Toyta TAAS jälleen kerran eniten myyty heinäkuussakin, joten Ottaako tuo VW:n täyssähkärien myymättömyys noin paljon koteloosi taas jälleen kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään. Toyta TAAS jälleen kerran eniten myyty heinäkuussakin, joten Ottaako tuo VW:n täyssähkärien myymättömyys noin paljon koteloosi taas jälleen kerran?

        Tilauskirjat täynnä pitkälle eteenpäin, toivotaan että saavat pian laajennukset valmiiksi.
        PS. 17200vs. 10000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään. Toyta TAAS jälleen kerran eniten myyty heinäkuussakin, joten Ottaako tuo VW:n täyssähkärien myymättömyys noin paljon koteloosi taas jälleen kerran?

        Onko sulla jotenkin vaikea ymmärtää asioita mitä luet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään. Toyta TAAS jälleen kerran eniten myyty heinäkuussakin, joten Ottaako tuo VW:n täyssähkärien myymättömyys noin paljon koteloosi taas jälleen kerran?

        "Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään."

        Katopa tojohönö miten VWn sähköautot valtavaat yhä korkeampia sijoja. Ja kun niitä ei ole vain yksi malli vaan useampi.
        ID3.4 ja Enyaq ja Q4 ja El-born noin aluksi.

        Ja oletko yhtään ymmärtänyt että Fordin sähköautot tullaan tekemään VWn MEB platformille? Jokainen Fordin sähköauto on sielultaan VW.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään. Toyta TAAS jälleen kerran eniten myyty heinäkuussakin, joten Ottaako tuo VW:n täyssähkärien myymättömyys noin paljon koteloosi taas jälleen kerran?

        "Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään."

        Ei näy ei.
        Tojo on edelleen samanlainen pikkusintti ja hipoohiihtäjä. Mikään ei ole muuttunut.

        VW 17.200
        Tojo 10.000

        Samaa taaperrusta tojolta edelleen. Aka slaavikyykky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei vaan näy myynnissä niin mitenkään."

        Ei näy ei.
        Tojo on edelleen samanlainen pikkusintti ja hipoohiihtäjä. Mikään ei ole muuttunut.

        VW 17.200
        Tojo 10.000

        Samaa taaperrusta tojolta edelleen. Aka slaavikyykky.

        No missä linkki idioottimaisen väitteeseesi? Ei näy ainakaan minun päätteelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä linkki idioottimaisen väitteeseesi? Ei näy ainakaan minun päätteelläni.

        Joka kuukausi julkaistaan tuo lista josta asian voit todeta ja se löytyy monista ketjuista Suolen autopalstoilta, tiedät sen kyllä. mutta kun mieli ja luonne ei taivu totuudenkaan edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä linkki idioottimaisen väitteeseesi? Ei näy ainakaan minun päätteelläni.

        Miksi esität typerystä?

        Tiedät itsekin että sekä VW että Toyota ovat monimerkki konserneja.
        Väitätkö oikeasti että Toyota on vain itsenäinen automerkki eikä se ole osa Toyota konsernia?

        Jos kalastelee huomiota typeryydellä niin kannattaisi vaihtaa agendaa edes kerran vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä linkki idioottimaisen väitteeseesi? Ei näy ainakaan minun päätteelläni.

        https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2021

        Ja tässä linkki asiaan jonka me kaikki jo tiesimmekin.

        VW 17.200
        Toyota 10.000

        Tätä voidaan käydä läpi vaikka 100 kertaa päivässä mutta lopputulos on aina sama.

        VW vie ja Tojo vikisee.


    • Anonyymi

      Kevyellä akulla olis kiva kurvailla ja suditella kumia!😏😏

    • Anonyymi

      VW ID.3 kova menekki 12 V akuilla, VW satsaa 12 V akkuhin, ku ei kestä niin ei kestä, vaihtamalla akkuja K-Auto aaa lisäaikaa, sitten takuu loppuu ja käyttövirhe.

      • Anonyymi

        VW myy tänä vuonna miljoona sähköautoa. Tojo nolla. Mitäs siihen sanotte?
        Aikamoista kyykytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW myy tänä vuonna miljoona sähköautoa. Tojo nolla. Mitäs siihen sanotte?
        Aikamoista kyykytystä.

        Vw.n tavoite myydä miljoona sähköautoa.Kesäkuun lopussa myynti noin 300000 kpl paljon täytyy kiriä vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw.n tavoite myydä miljoona sähköautoa.Kesäkuun lopussa myynti noin 300000 kpl paljon täytyy kiriä vielä

        Itse ainakin odotan vielä VW:n Ydinvoimalla käyvää sähkäriä. Siihen saakka ajan vielä VW:n Dieselillä.


    • Anonyymi

      VW menekki aina ollu kovaa koska yksinkertaisesti tekevät hemmetin hyviä autoja.

      • Anonyymi

        Sähköautojen myyntiluvut ovat jo isoissa numeroissa ja VW ottaa oman osansa potista. Olisi todella tyhmää olla pois siitä kaikkein kuumimmasta kasvavasta markkinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautojen myyntiluvut ovat jo isoissa numeroissa ja VW ottaa oman osansa potista. Olisi todella tyhmää olla pois siitä kaikkein kuumimmasta kasvavasta markkinasta.

        Volkkarin sähköautot myy hyvin myöskin siitä syystä että Volkkarin bensavoimalinjat ja plugarit ei ole kovin kilpailukykyisiä ja toiseksi koska volkkari ryvettyi diesel-gate jutussa polttiksien suhteen hyvin rajusti.

        VW osaa tehdä hyviä autoja mutta nyt ainoa tie heillä eteenpäin on sähkö koska konsernin polttiksien uskottavuus romahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarin sähköautot myy hyvin myöskin siitä syystä että Volkkarin bensavoimalinjat ja plugarit ei ole kovin kilpailukykyisiä ja toiseksi koska volkkari ryvettyi diesel-gate jutussa polttiksien suhteen hyvin rajusti.

        VW osaa tehdä hyviä autoja mutta nyt ainoa tie heillä eteenpäin on sähkö koska konsernin polttiksien uskottavuus romahti.

        Lisäksi VW myy sähköautojaan tappiolla jotta välttyy maksamasta EU sanktioita suuren kokonaispäästömäärän vuoksi per auto. Tähän taas on syynä VW perinteiseten voimalinjojen isot päästöt.
        Jos VW koittaisi tehdä samaa katetta ID:eillä kuin polttiautoilla, hinta olisi aivan jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi VW myy sähköautojaan tappiolla jotta välttyy maksamasta EU sanktioita suuren kokonaispäästömäärän vuoksi per auto. Tähän taas on syynä VW perinteiseten voimalinjojen isot päästöt.
        Jos VW koittaisi tehdä samaa katetta ID:eillä kuin polttiautoilla, hinta olisi aivan jotain muuta.

        "Toyotan nettovoitto kasvoi 6,9 miljardiin euroon. Jo aiemmin osavuosikatsauksensa antaneen Volkswagenin liikevoitto kohosi yhdeksän prosenttia 11,4 miljardiin euroon."

        Ei tunnu olevan VW:llä puutetta rahasta. Jos sähköautot ovat alennusmyynnissä niin sehän on hyvä juttu meidän kannalta. Kauppa käy ja sähköautoja tulee liikenteeseen lisää joka päivä.


    • Anonyymi

      12 V akkuteollisuus kiittää, takuuaikana 5 uutta akkua, sen jälkeen asiakas maksaa koska akkutakuu ei koske käynnisttsakkua joka on normaalisti kuluva komponentti.

      VW tuotekehitys jatkaa helposti rikkoutuvien autojen valmidrsmista.

      VW pn aina eniten korjattu, sijaisautoilla pääsee ajaa usein. Osta Tesla jos haluat tylsän, toimivan ja kestävän auton. VW:n kanssa aika ei käy pitkäksi, korjaamista riittää. Persässähiihtäjä hankkii volkkarin

      • Anonyymi

        Jepjep. Oletko ajatellut asiaa että jos VW olisi korjattavana usein niin sitä ei varmaankaan ostettaisi Suomessa joka vuosi noin kaksi kertaa enemmän kuin tojoja. Vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. Miten selität tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepjep. Oletko ajatellut asiaa että jos VW olisi korjattavana usein niin sitä ei varmaankaan ostettaisi Suomessa joka vuosi noin kaksi kertaa enemmän kuin tojoja. Vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. Miten selität tämän?

        No eihän sitä ostetakkaan! Toyota oli TAAS se ostetuin. Heinäkuussakin.
        Jos sinulla on joku toinen lista, niin linkitä se sitten tänne. Muuten olet vain pelkkä nolo poika omine haaveinensa.


        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tayssahkoa-tahtien-sekaan-vuoden-autoksi-valittua-katumaasturia-eivat-heinakuun-helteet-hyydyttaneet/0b75e886-0849-49cf-b676-4c3eed9b13c6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä ostetakkaan! Toyota oli TAAS se ostetuin. Heinäkuussakin.
        Jos sinulla on joku toinen lista, niin linkitä se sitten tänne. Muuten olet vain pelkkä nolo poika omine haaveinensa.


        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tayssahkoa-tahtien-sekaan-vuoden-autoksi-valittua-katumaasturia-eivat-heinakuun-helteet-hyydyttaneet/0b75e886-0849-49cf-b676-4c3eed9b13c6

        https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2021

        Tästä voi katsoa. VW neljälää merkillään 17.200
        Ja Tojo kahdella merkillään 10.000


        Näin tämä homma on ollut jo vuosikymmeniä. Ei pitäisi olla mitenkään yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2021

        Tästä voi katsoa. VW neljälää merkillään 17.200
        Ja Tojo kahdella merkillään 10.000


        Näin tämä homma on ollut jo vuosikymmeniä. Ei pitäisi olla mitenkään yllätys.

        Mikä tässä oli sinulle uutta? Näinhän tämä on mennyt jo vuosia ja vuosia. VW jyrää aivan omillla tuhatluvuillaan ja muut vikisevät hippohiihtokisoissa pikkusintteinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä oli sinulle uutta? Näinhän tämä on mennyt jo vuosia ja vuosia. VW jyrää aivan omillla tuhatluvuillaan ja muut vikisevät hippohiihtokisoissa pikkusintteinä.

        Se jyrää VAIN teidän VW uskovaisten mielikuvituksissa. Ei missän muussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se jyrää VAIN teidän VW uskovaisten mielikuvituksissa. Ei missän muussa.

        Ei Trafin tilastot ole mitäään mielikuvitusta. VW:n ylivoimainen hallinta Suomen rekisteröintitilastoissa on ollut täyttä todellisuutta vuodesta toiseen jo vuosikymmeniä. Miten sinulta on voinut mennä noin päivänselvä asia ohi? Tämä on erittäon vanha juttu jo.


    • Anonyymi

      VWn sähköautojen myyntimäärät ylittävät valmistuskapasiteetin. Lisää tehtaita on jo työnalla. Tämä tekee hyvää Euroopan taloudelle kun Euroopan suurin työnantaja menestyy ja kasvaa.

      • Anonyymi

        Eipä taideta tojon latauskelvottomien tehtaita laajentaa niinkuin Volsun sähköautojen.
        Taitaa olla siellä iso miettiminen mitä tehdään kun myyntikiellot tulevat voimaan. Pitäisikö alkaa taas tekemään ompelukoneita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taideta tojon latauskelvottomien tehtaita laajentaa niinkuin Volsun sähköautojen.
        Taitaa olla siellä iso miettiminen mitä tehdään kun myyntikiellot tulevat voimaan. Pitäisikö alkaa taas tekemään ompelukoneita?

        Kangaspuita.


    • Anonyymi

      Jaahas, liike on tänään auki. Jos lähtis ottamaan provikat parista ID:stä. Ehkä yksi kolmonen ja pari nelosta tänään laitettaisiin onnelliselle ostajalle.

    • Anonyymi

      Alle vuosi ja paloi poroksi.

      Jos on huikee menekki niin on myös näyttävä hävikki, onnea K-Auto!!!

      Tuskin ajokieltoon suomessa ???

      https://insideevs.com/news/527874/volkswagen-id3-netherlands-fire-charging/

      • Anonyymi

        Jää kyllä volkkarin sähköautot ostamati! Ei tälläinen saisi olla modernille volkkarille mitenkään mahdollista, joku Tesla nyt voisi palaa kun vanhaa tekniikkaa, mutta kun VW on kaikessa edelläkävijä ja suunnan näyttäjä. Nyt epäonnistu täysin!!!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä voi kyytiläiset kärventyy jos motarilla 120 km/h vauhdissa roihahtaa, noi ei nimittäin sammu noi palot!!!


    • Anonyymi

      Hihii, Toyotan omapoika löysi yksittäisen tulipalouutisen, mutta samalla unohti kuinka paljon Toyotaa palaa heikkojen kaapelointien takia joka viikko ja mitä tekee Toyota? No Toyota teippaa lisää kuorta hehkuvien kaapelien päälle, vaikka ainoa oikea tapa olisi vaihtaa kaapelit paksumpiin jotka kestää kuormaa kuumenematta. Sähköoppi taitaa olla Toyotan insinöörien heikkous kune eivät saa edes sähköautoa valmiiksi?

      • Anonyymi

        Toyota ei tuo markiknoille mitään keskeneräisiä prototyyppejä kuten VW, sen ei tartte koska ei ole pikkurahasta puutetta, VW taas on Diesel huijauksen sakkojen takia pahassa taloudellisessa ahdingossa, joten myy vaikka paskaa kun joku idiootti suostuu ostamaan.


    • Anonyymi

      Yksi palanut auto ei muuta VW:n voittokulkua. Lisää kapasiteettia joudutaan rakentamaan koko ajan.
      VW on myynyt mijoonissa laskettavan luvun sähköautoja ennenkuin Tojo saa edes ensimmäisen Suomen rekisteriin.

      • Anonyymi

        Hei älä nyt suutu hei, kyllä se palon syy pitää selvittää ennen kuin noita saa julkisilla paikoilla säilyttää tai käyttää, ajokiellot on sitä varten laadittu, Trafi hoitaa kun K-auto ilmoittaa vaarrasta. Jos ei ilmoita niin minä ilmoitan, aikaa se 1 päivä kuten sanottu!!!


    • Anonyymi

      Miksi toi paloi, onko syy selvillä, pelottaa!!!

    • Anonyymi

      K-auto ihan kusessa!!!

    • Anonyymi

      Nyt hymy hyyty

      IS uutiskynnys ylitetty, äiti ja lapsi melkein kuoli

      https://www.is.fi/autot/art-2000008209515.html

      Volkswagenin sähköauto paloi poroksi – nainen pelasti lapsen viime hetkellä

      Volkswagen ID.3 syttyi tuleen Groningenissa sen jälkeen, kun autoilija oli irrottanut latauskaapelin autostaan.

      Nainen oli asettanut kolmevuotiaan lapsensa autoon. Kun nainen oli itse astumassa autoonsa, hän havaitsi sen savuavan ja pian liekehtivän valtoimenaan.

      Nainen onnistui pelastamaan lapsensa autosta. Auto sen sijaan paloi korjauskelvottomaksi. Samalla palo vahingoitti pahasti takana ollutta Nissan Leafia.


      Äiti ja lapsi olisivat kuolleet jos olisivat ehtineet liikenteeseen, noi palaa aivan helvetin nopeesti, ihan sekunneissa täysin ilmiliekeissä!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe