Marinille vuosien porttikielto ravintolaan vastalauseena

Anonyymi

36

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein. Baarien liian aikainen sulkeminen estää tehokkaasti sinkkumiehiä pääsemästä naisten kanssa sänkyyn.

      • Anonyymi

        Niin varmaan jos olet niin surkea tyyppi, että naiset eivät suhun haksahda kuin humalassa


    • Anonyymi

      Lapsellista porukkaa, nämä kapakan omistajat. Ei voi muuta sanoa. Hoh, hoi !!

      • Anonyymi

        Eihän ravintoloita enää edes tarvita. Ala on kuopattu. Nyt tulevat ihan muut alat. :)


      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Minä ainakin alan välittömästi suosia ravintoloita, joihin pääsee vain koronapassilla. Tiedän siitä, että niissä on järkevä ja viisas henkilökunta sekä asiakkaat. Ja paikassa on idiooteilta pääsy kielletty:)

      • Anonyymi

        Minun puolestani saavat mennä (siis nuo ääliöiden kapakat) konkurssiin. Kukaan ei menetä mitään ja pääsee yrittäjäkin nauttimaan siitä hulppeasta perusturvasta, mitä kritisoi liian isoksi.

        Itselläni eläke on 1800€ käteen ja olen täysin perusturvan varassa elävien puolella. Onhan Euroopastakin tullut lukuisia kertoja huomautuksia ja sakkoja liian alhaisesta perusturvasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolestani saavat mennä (siis nuo ääliöiden kapakat) konkurssiin. Kukaan ei menetä mitään ja pääsee yrittäjäkin nauttimaan siitä hulppeasta perusturvasta, mitä kritisoi liian isoksi.

        Itselläni eläke on 1800€ käteen ja olen täysin perusturvan varassa elävien puolella. Onhan Euroopastakin tullut lukuisia kertoja huomautuksia ja sakkoja liian alhaisesta perusturvasta.

        Kun ilmastoanekauppa alkaa, niin saat menettää kaikki tulonsiirto etusi. Työtä tekeviä ei voi ilmaston nimissä rankaista yksin, vaan maksumiehiksi on tultava myös vapaamatkustajat.
        Äänestän sitä puoluetta joka ajaa kaikki tulonsiirrot alas. Ansaittu työeläke on eriasia ja sinä et sellaisella ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ilmastoanekauppa alkaa, niin saat menettää kaikki tulonsiirto etusi. Työtä tekeviä ei voi ilmaston nimissä rankaista yksin, vaan maksumiehiksi on tultava myös vapaamatkustajat.
        Äänestän sitä puoluetta joka ajaa kaikki tulonsiirrot alas. Ansaittu työeläke on eriasia ja sinä et sellaisella ole.

        Mitä helvettiä oikein sekoilet. Luuletko, että tällaista eläkettä saisi muualta kuin TYÖELÄKEYHTIÖSTÄ? Kuinka vitun vajaa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä oikein sekoilet. Luuletko, että tällaista eläkettä saisi muualta kuin TYÖELÄKEYHTIÖSTÄ? Kuinka vitun vajaa olet?

        Ei perukkeet mistään mitään tiedä. Tietonsa yhteiskunnasta olemattomat. Nukkuivat koulun yhteiskuntaopin tunnilla. Kuvittelevat paljon, tietävät vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä oikein sekoilet. Luuletko, että tällaista eläkettä saisi muualta kuin TYÖELÄKEYHTIÖSTÄ? Kuinka vitun vajaa olet?

        Timppaa vajaampaa saa hakea xD


    • Anonyymi

      Baarit täytyy pitää aina auki sillä se on ainoa paikka missä mies ja nainen löytää toisensa ja voivat tutustua ja sitten voivat alkaa seurustelemaan ja perustamaan perhettä. Pitää oll paikka jossa juodaan viinaa ja tutustutaan ja etsimään elämänkumppania. Marinia ei pidää äänestää enää koskaan muistakaa se sinkkumiehet ja sinkkunaiset koska marin estänyt teitä tutustumasta toisinnne.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Ihan oikein. Monet muutkin yritykset voisi ottaa tästä mallia ja antaa kaikille vasemmanlaidan hallitusministereille apulaisineen porttikiellot.
      Itse en yrittäjänä myöskään näitä henkilöitä halua kilometriä lähemmäs firmaani.

      • Anonyymi

        Mene pelle sitten konkurssiin. Tässä maassa ei teitä pellepersuja ole kuin 15% joten heidän, sosiaalipummien narkkareiden ostovoimalla et elä. Onnea valitsemallesi tielle. Kerropa firmasi nimi, niin tolkun ihmiset voivat boikotoida sitä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pelle sitten konkurssiin. Tässä maassa ei teitä pellepersuja ole kuin 15% joten heidän, sosiaalipummien narkkareiden ostovoimalla et elä. Onnea valitsemallesi tielle. Kerropa firmasi nimi, niin tolkun ihmiset voivat boikotoida sitä paskaa.

        Nuo pellet maksaa sun loisimisen ;)


    • Anonyymi

      Minä niin kovasti toivon, että kaikki muutkin ravintolat laittavat porttikiellot päälle näille tietyille poliitikoille.

      Sanoisivat aina vaan että "valitettavasti emme tänään voi palvella Teitä".

      Siinähän yhteiskunnan pahimmat loiset saisivat tyytä eduskunnan kuppilaan. Tai omiin eväisiin.

    • Anonyymi

      Pakolaisille vapaa pääsy ja ilmainen tarjoilu. Koska olemme sen heille velkaa!

    • Anonyymi

      Tiedänpä nyt minäkin olla menemättä kyseiseen ravinteliin.

    • Anonyymi

      Luin otsikon lehdestä, ajattelin aluksi, että onko sallittua kertoa julkkisten nimiä, joille on porttikielto ravintolaan? Sitten aloin miettiä, keitä ne voisi olla, ekaksi tuli mieleen Stefu ja Sofia ovat taas sekoilleet jossain, sitten Marttina, sitten aloin miettiä keitä muita voisi olla?? Ajattelin, et joku julkihomo voisi löytyä joukosta ja joku joka sekoilee piri päissään yössä? Mut sit olikin tällainen mielenilmaus- juttu?

    • kyllä on hölmöö laittaa porttikielto. Ihan samalla lailla poliitikot on haitannu muitakin toimialoja. Esimerkiksi korkeet sivukulut ja ympäristömääräykset on tappanu tuhansia kertoja enemmän työpaikkoja, kuin koronarajoitukset. Takavuosina on ollut niin hölmöjä poliitikkoja eikä kukaan oo sanonu mitään.

    • Että mun mielestä marinia on kohdeltu rumasti. Ja sitten joku katainen joka laitto meille hirveet siirtomaksut, niin ei mitään.

      • Anonyymi

        Kyl nykyinen hallitus on paras miesmuistiin? Mun mielestä, siksi tällainen porttikielto- juttu tuntuu todella lapselliselta ja ei houkuta kyl itsekkään mennä ravintolaan, jos on tällaista hiekkalaatikko- leikkiä heidän touhu?


      • Anonyymi

        Saat kiittää Haavistoa siirtomaksuista ja lisää on luvassa. No eihän se meitä haittaa joilla on pinkka kunnossa, mutta alaportaan jehuja ja muita loisia se voi alkaa haittaamaan.


    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Menemmekin heti viikonloppuna
      käymään tuolla vaimoni kanssa.

      • Anonyymi

        Ginin ja skottiviskit voit unohtaa, ja palstailu on kielletty! KÄNNYKÄT JÄÄ narikkaan.

        t. baarimies


    • Anonyymi

      Onpa lapsellisia baarinpitäjiä. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Taisi karkottaa muutkin asiakkaat 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi karkottaa muutkin asiakkaat 😂

        Toivottavasti


    • Anonyymi

      Baarin pitäjä mainostaa omaa kulkutautimyönteisyyttään?

    • Anonyymi

      (hihitystä)

      Mikä estää näitä tyyppejä perustamasta omaa raflaa?

      (lisää hihitystä)

    • Anonyymi

      Ravintoloitsijoiden typerää hillumista vain.

    • Anonyymi

      Uskoisin, että ihmiset laittavat boikottiin tuon ravintolan?

      • Anonyymi

        Kommunistit ehkä, mutta ei normaalit ihmiset. Kommareilla nyt ei ole rahaa muutenkaan yhteiskunnan pyörittämiseen.


    • Anonyymi

      Marin ei edes ole viinanainen joka kävisi baareissa. Sama se vaikka kaikki baarit antais sille porttikiellon 50 vuodeksi.

    • Anonyymi

      Oikein. Baarit pitää pitää auki.

    • Anonyymi

      Jaa, lapsellista touhua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe