Mitä onnea elämässä sitten on? Ei mitään!
Jos on sinkku ikuisesti
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, aika paljon mustaherukkaa.
- Anonyymi
Häh? Voisitko ihan perustella ja avata väitteesi tueksi jotain ihan kongreettista?
Ei mulla kovin huonosti mee. Just luin Tiede lehdestä. Sacculina carcini siimajalkaisten koiraat on niin pieniä, että uivat munapussiin kokonaisina ja hedelmöityksen jälkeen kuolevat.
- Anonyymi
Elämä itse. Älä tee asiasta ongelmaa, muuten siitä syntyy ongelma? Myönteinen suhtautuminen kaikkeen edessä olevaan auttaa ulospääsyyn. Loppujen lopuksi, pienetkin asiat ovat hyväksi, kun ne itse tiedostaa ja arvottaa hyviksi. Pienet asiat muuttuu ajan kanssa suuremmiksi, muttei liian suuriksi, ettei se keltainen neste nouse hattuun.
- Anonyymi
Komppaan.
Mitähän ihme yhden mallin ajatusmaailman tuputtamista tämäkin aloitus taas oli? Ikään kuin nussiminen olisi maailman ainoa ilo.
Maailmanlaajuisesti n.60% miehistä ei koskaan perusta perhettä, joten aloittaja on sikälikin itse vähemmistönä. Enpä heti uskoisi, että nuo 60% on elämässään onnettomia.
Ja jos vähänkään on käynyt rehellistä keskustelua, niin on varmasti tullut vastaan sellaisia tabuja kuin liitossa olevien runkkupuuhat ja se miten kaikki hyvät asiat kyllä "jaetaan", mutta huonot saat ainakin miehenä kärsiä 2x yksin.
MGTOW oli originaalina hyvä palsta, mutta tietenkin sitäkin vastaan piti hyökätä niin, ettei se saanut jatkaa sellaisenaan. Oli kuulemma äärioikeistoa ja valkoista supremacyä. Vapaa sana on mennyttä maailmaa tässä viherkommareiden yhteiskunnassa.
https://www.goingyourownway.com/mgtow-mgtow/mgtow-primer-read-thread-read-3907/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan.
Mitähän ihme yhden mallin ajatusmaailman tuputtamista tämäkin aloitus taas oli? Ikään kuin nussiminen olisi maailman ainoa ilo.
Maailmanlaajuisesti n.60% miehistä ei koskaan perusta perhettä, joten aloittaja on sikälikin itse vähemmistönä. Enpä heti uskoisi, että nuo 60% on elämässään onnettomia.
Ja jos vähänkään on käynyt rehellistä keskustelua, niin on varmasti tullut vastaan sellaisia tabuja kuin liitossa olevien runkkupuuhat ja se miten kaikki hyvät asiat kyllä "jaetaan", mutta huonot saat ainakin miehenä kärsiä 2x yksin.
MGTOW oli originaalina hyvä palsta, mutta tietenkin sitäkin vastaan piti hyökätä niin, ettei se saanut jatkaa sellaisenaan. Oli kuulemma äärioikeistoa ja valkoista supremacyä. Vapaa sana on mennyttä maailmaa tässä viherkommareiden yhteiskunnassa.
https://www.goingyourownway.com/mgtow-mgtow/mgtow-primer-read-thread-read-3907/Mä aion löytää jonkun!
- Anonyymi
Sinkkuus on ihan tyhmää. Ei pääe rakastelee naista sinkkuna joten kannattaa hommata oma nainen.
- Anonyymi
Rakkaus on elämän eliksiiri
- Anonyymi
Auringon paiste, lintujen laulu, syvä hiljaisuus ja mitä kaikkee sitä nyt onkaan mistä voi olla kiitollinen. Jos on töissä, on hyvä olla kiitollinen mahdollisuudesta työn tekoon ja rahan ansaitsemiseen. Jos on työtön, on hyvä olla kiitollinen runsaaseen vapaa-aikaan. Jos on terveet jalat, on hyvä juosta ja kuntoilla, muista että kaikki ihmiset ei voi juosta, vaikka haluaisivat.
- Anonyymi
Seksi on vastenmielistä ja yksin on muutenkin paras!
T-mies - Anonyymi
En osaa sanoa mitään sinulle, koska itse olin kymmeniä vuosia parisuhteessa ja muutaman vuoden ajan on tuntunut siltä, etten enää koskaan pysty enkä halua olla parisuhteessa ainakaan sellaisen ihmisen kanssa, jota en tunne jo entuudestaan. Sekin parisuhde olisi vain kaverien välinen parisuhde. Tilanne saattaisi olla nyt aivan toinen, jos tärkein haaveeni olisi vuosia sitten toteutunut. Niin monta äärettömän surullista vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067