Ennen ostoskeskukseen siirtymistä, mikä se olisi, olisiko kenties se maski, hengityssuojain?
Jos saisit pukea vain yhden vaatekappaleen.
59
56
Vastaukset
Popliinitakki. :D
- Anonyymi
Sama. Ihanaa olla itsensäpaljastaja. Viime viikolla näyttäydyin naapurin koiralle ja nyt se on ulissut ikäväänsä yöt ja åäivät.
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ihanaa olla itsensäpaljastaja. Viime viikolla näyttäydyin naapurin koiralle ja nyt se on ulissut ikäväänsä yöt ja åäivät.
Heh, Ressulla olis varmaan nälkä. Miettii miksi se naapuri kävi vaan vilauttamassa nakkia, eikä heittänyt sitä suupalaksi. :D
Hengityssuojain ei ole vaatekappale.
Tämänhetkiseen varustukseen lisäisin ennen ostoshelvettiin siirtymistä kengät maskin lisäksi.- Anonyymi
Kengät ei ole vaatekappale, yksi kenkä on, yhden kengän voisit pukea tai yhden sukan.
Ei kahta se olisi jo monta vaatekappaletta. - Anonyymi
Huojentava kappale.
(hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=tTGzsvCm7ok&ab_channel=KOROLOVANo mä olen tunnin kuunnellut tätä sun huojentavaa jumputustasi.. ihan paskaa, jos saa sanoa.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mä olen tunnin kuunnellut tätä sun huojentavaa jumputustasi.. ihan paskaa, jos saa sanoa.
Ihan kommenttisi takia piti avata linkki. Jos sinä juntti et pidä moisesta, niin lisäksesi saattaa olla muitakin ihmisiä.
Joten syö paskaa ja kuole. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No mä olen tunnin kuunnellut tätä sun huojentavaa jumputustasi.. ihan paskaa, jos saa sanoa.
Hiton hyvää kamaa.
Superb.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Ihan kommenttisi takia piti avata linkki. Jos sinä juntti et pidä moisesta, niin lisäksesi saattaa olla muitakin ihmisiä.
Joten syö paskaa ja kuole.En syö paskaa, mutta kuolen kyllä.. joten toiveesi tulee täyttymään.
Tuliko parempi mieli?Anonyymi kirjoitti:
Hiton hyvää kamaa.
Superb.
(naurua)Makunsa kullakin. Ja jumputus soi edelleen taustalla...
Punainen polvipituinen sadeviitta...
- Anonyymi
Kokeile keltaista. Keltainen on hyvä väri.
(hihitystä)
https://www.gamerevolution.com/assets/uploads/2021/02/Little-Nightmares-3-1.jpg MCMLXXVI kirjoitti:
Läpikuultava? :D
Heeii.. c'moon...
Pitää säästää kanssakulkijoita.. ajatteleppa paljaat sääret ja varpaat vilkkuisivat läpinäkymättömän sadeviitan alta.. olisikos seksyä.. no ei. Tulisi lähinnä mieleen että mistähän tuokin on karannut...
Mutta kun en omista popliinitakkia.. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Heeii.. c'moon...
Pitää säästää kanssakulkijoita.. ajatteleppa paljaat sääret ja varpaat vilkkuisivat läpinäkymättömän sadeviitan alta.. olisikos seksyä.. no ei. Tulisi lähinnä mieleen että mistähän tuokin on karannut...
Mutta kun en omista popliinitakkia.. :)Kyyyyl kyllä se itseasissa olis sexyä. '':)
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile keltaista. Keltainen on hyvä väri.
(hihitystä)
https://www.gamerevolution.com/assets/uploads/2021/02/Little-Nightmares-3-1.jpgOmistan vain punaisen sadeviitan...
Ei värillä ole väliä.. kunhan se on punainen.MCMLXXVI kirjoitti:
Kyyyyl kyllä se itseasissa olis sexyä. '':)
No, en tosiaan ole mikään asiantuntija mitä tulee aiheeseen naisten seksikkyys..
Mutta sinä taasen .. naismakusi tuntien. Ehkä se voisi olla.. tai sitten ei.Pikku-pirpana kirjoitti:
No, en tosiaan ole mikään asiantuntija mitä tulee aiheeseen naisten seksikkyys..
Mutta sinä taasen .. naismakusi tuntien. Ehkä se voisi olla.. tai sitten ei.Heh, no minun makua ei ehkä voi rinnastaa yleiseen ihanteeseen, välttämättä. Mutta kyllä mä tuossa seksikkyyttä näkisin tai sitten toinen vaihtoehto söpö, rescue mun kainaloon.
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, no minun makua ei ehkä voi rinnastaa yleiseen ihanteeseen, välttämättä. Mutta kyllä mä tuossa seksikkyyttä näkisin tai sitten toinen vaihtoehto söpö, rescue mun kainaloon.
Kyllä juu .. mä kyllä katsoisin kieroon jos vastaan tulisi alaston mies sadeviitassa.
Skenaariona tulisi heti mieleen ensimmäisenä että sekopää, toisena että se on juuri kömpinyt rakastajattarensa makuuhuoneen ikkunasta aviomiehen tullessa kotiin tai se on karannut mielisairaalasta..
Mä kun en pidä naisista, niin joudun ajattelemaan asiaa miten reagoisin alastomaan ja sadeviittaiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan kauppakeskuksessa.. ei kyllä höräyttäisi minun hormoonejani.
Mutta jos näkisin naisen alastomana sadeviitassa, ensimmäiseksi tekisi mieleni kysyä onko kaikki hyvin ja tarvitseeko hän apua. Et kai se suojeluvaisto sit kai...Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä juu .. mä kyllä katsoisin kieroon jos vastaan tulisi alaston mies sadeviitassa.
Skenaariona tulisi heti mieleen ensimmäisenä että sekopää, toisena että se on juuri kömpinyt rakastajattarensa makuuhuoneen ikkunasta aviomiehen tullessa kotiin tai se on karannut mielisairaalasta..
Mä kun en pidä naisista, niin joudun ajattelemaan asiaa miten reagoisin alastomaan ja sadeviittaiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan kauppakeskuksessa.. ei kyllä höräyttäisi minun hormoonejani.
Mutta jos näkisin naisen alastomana sadeviitassa, ensimmäiseksi tekisi mieleni kysyä onko kaikki hyvin ja tarvitseeko hän apua. Et kai se suojeluvaisto sit kai...No miestä nyt katsoiskin kieroon sadeviitassa, joku kahjo. :)
Rescue... Juu.MCMLXXVI kirjoitti:
No miestä nyt katsoiskin kieroon sadeviitassa, joku kahjo. :)
Rescue... Juu.Olet ihana.. niin oma itsesi. :D
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huom! Saatavana tällä hetkellä vain koot M (17 kpl) ja XL (1 kpl).
Että silleen..Aikoinaan työmaalla oli varastossa kaikkia kokoja yllättävän paljon. Olihan ja onkin se toki Euroopan suurin kobolttifirma.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Co, ei kai taivaalta sada kobolttia? :D
Itseasiassa Kokkolassa ja lähi ympäristössä sataa taivaalta kobolttia, mutta ei siitä hirmuisesti puhuta. Kyseessä on kuitenkin yritys, jonka paikallinen liikevaihto on toista miljardia. https://www.freeportcobalt.com/
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Co, ei kai taivaalta sada kobolttia? :D
Äh. Nyt vasta tajusin. Taida olla vuosilukuvarkaani rakas paikallisia?
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa Kokkolassa ja lähi ympäristössä sataa taivaalta kobolttia, mutta ei siitä hirmuisesti puhuta. Kyseessä on kuitenkin yritys, jonka paikallinen liikevaihto on toista miljardia. https://www.freeportcobalt.com/
Ohohoho. Mites myrkyllistä se on sitten tuossa muodossa?
- Anonyymi
Tuon minäkin pukisin, jos vain yksi vaatekappale sallitaan 😄
Anonyymi kirjoitti:
Äh. Nyt vasta tajusin. Taida olla vuosilukuvarkaani rakas paikallisia?
Juu, en ole pohjanmaalta. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ohohoho. Mites myrkyllistä se on sitten tuossa muodossa?
Hienopulveri on toditstettsvasti syöpävaarallisempaa kuin tupskointi. Itse tupakoin ja urani tein mokomassa tehtaassa. Tulevaisuus siis näyttää hyvältä.😆
Anonyymi kirjoitti:
Hienopulveri on toditstettsvasti syöpävaarallisempaa kuin tupskointi. Itse tupakoin ja urani tein mokomassa tehtaassa. Tulevaisuus siis näyttää hyvältä.😆
Kanadassa kuulemma joskus lisättiin kobolttia olueenkin. Ja pumppuhan niiltä petti olusten juojilta.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kanadassa kuulemma joskus lisättiin kobolttia olueenkin. Ja pumppuhan niiltä petti olusten juojilta.
Ihan tuttua hommaa. Tehdaslääkärit vaihtuivat tiuhaan, koska eivät kyenneet kantaa laajoilla hartiollinsa pikkuisen työmiehen vaivoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tuttua hommaa. Tehdaslääkärit vaihtuivat tiuhaan, koska eivät kyenneet kantaa laajoilla hartiollinsa pikkuisen työmiehen vaivoja.
Varmasti noin. Yleensä kun jonkun vastuu alkaa painaa, nostetaan kytkintä ja kaahataan karkuun.
- Anonyymi
Espanjassa oli tän kulkutaudin ollessa pahimmillaan ohje, että kauppavaatteet jätetään saastuneina eteiseen. Pitääkö ottaa vanha opiskelijahaalari sitte hyötykäyttöön tässä kohtpuoleen.
- Anonyymi
Jos aprillipäivänä, niin siltikin joku voisi ihmetellä: mitä temppuilua tämä on, joku uusin villitys kai?
- Anonyymi
Näkymättömyysviitta voisi olla kova juttu kanssa.
- Anonyymi
Pitkä paita
- Anonyymi
Ette te idi ootit mitään tarvitse. Mt osasto käärii teidät lakanaan ja vie lukkojen taa 😂
- Anonyymi
Burka tietysti, kohta se on muutenkin pakollinen.
- Anonyymi
Nousihan sieltä paskan seasta yksi persuvajakkikin.
- Anonyymi
Tuo burka olis minunki valinta, peittää tarpeeksi hyvin mut
- Anonyymi
Pukeutukaa viinan: Kun sitä ottaa sisäisesti, se näkyy ulkoisesti.
Etelänmatkalla olin uikkarit päällä kaupassa. Kai se menisi myös ostoskeskuksessa.
- Anonyymi
Jonkun antiikin kreikan tyylisen toogan.
- Anonyymi
Suomessa sulla sitä virkaa toimittaa marimekko.
- Anonyymi
Palstan väelle käy kankea ja ruma jokapoika-paita.
- Anonyymi
Varvastossut.
W. - Anonyymi
Maximekko.
- Anonyymi
Sillä on vitt u mentykin! 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on vitt u mentykin! 😅
Maximekko on minimekon vastakohta, eli helma ulottuu alas asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maximekko on minimekon vastakohta, eli helma ulottuu alas asti.
ihanko totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihanko totta
Burkha
Vai onko kielletty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burkha
Vai onko kiellettySuomessa meillä maximekossa on raitoja ja värejä. Pääosaa maximekoissa ei ole.
- Anonyymi
Olisi aika hauskan näköistä jos saisi olla vain yksi kenkä jalassa, yksikenkäisten ja isojalkaisten armeija marssisi kadulla, temppuillen.
1 vaatekappale vain asusteenaan, 1 kenkä jalassa ainoastaan. - Anonyymi
Tennissukat.
- Anonyymi
Lippalakin tietenki, sen takana on hyvä piilotella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617