On aikamoista kuraa, tulee jälkimaku loppu päiväksi, muilla samoja kokemuksia? Aina jos jossain tapahtumissa paistavat paskaansa ja joudun haistamaan sen lemun muistuu mieleen.
Kivikylän pullat
4
516
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiennyt, että Kivikylä myy myös leipomotuotteita. Luulin, että vain lihatuotteita.
- Anonyymi
En minäkään tiennyt, että on noin ymmärtämättömiä ettei huomannut, että kyseessä on kivikylän lihapullat. Aloittaja oli kyllä ihan oikeassa, ovat kyllä huonoimpia joita on marrkinoilla, Kivikylällä ei ole minun mielestäni kuin yksi hyvä tuote, ylikypsä possunkylki, muta se on jokaisen oma asia mistä tykkää.
- Anonyymi
Mulle tuli niistä (tai epäilen että johtui) niin pahat pierut että ei mittään. Ja kesti vielä monta päivää.
- Anonyymi
Kivikylän valmiit eines lihapyörykät oli täysin erilaisia alussa kun ne tulivat kauppoihin, koostumus aivan toinen, oikeaa lihaa paljon ja puuttui jänteet, se haju.
Yrityskauppa taisi olla ja nykyinen omistaja eli iso lihatalo muutti reseptin huonompaan.
Nyt niissä jänteitä aivan huimasti. Tosi kallista suhteessa mitä saa, ja kuka haluaa jänteitä pureskella?
Laitoin palautetta sähköpostilla useampaan kertaan. Lopetimme ostamisen kun koostumus muuttui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841