Riittävätkö rahasi?
https://www.hs.fi/talous/art-2000008197737.html
Tienaatko yli vai alle keskipalkan?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keskipalkka taitaa olla se 50miljardia nettona setedledinä kuukaudessa.
Huvittava juttu sinänsä piti olla joskus joo oikeudenkäynnissä todistajana, niin otin evään mukeen: omenan, piti mennä metallinpaljastimien läpi omenan sain viedä evääksi istuntosaleihin evääksi koska niin joskus voi kestää ne oikeusistunnot jonkin aikaa, eväs mukana :D
Omenaa pureskella jos nälkä hyökkää, kunhan vie roskat itse sitten pois...- Anonyymi
Oletko jollain tavalla "vajaa" vai pelleiletkö vain?
- Anonyymi
" keskipalkka suomessa 2020
Suomalaisen keskipalkka on yli 3 500 euroa – Silti puolet palkansaajista tienaa 2 900 euroa tai vähemmän. Tilastokeskuksen mukaan suomalaisen palkansaajan mediaanipalkka oli 3 140 euroa kuukaudessa vuonna 2019. "
En asu Suomessa mutta tienaan siis tuon keskipalkan verran, ja hyvin tulen toimeen, kiitos kysymästä.
Avomies tienaa hieman vähemmän kuin minä, samassa firmassa ollaan mutta eri töissä. Minulla vastuullisempi homma. Allehan se jää ja paljon. Mutta ei kestä selkä istumista eikä taida pääkään kestää noita inssin hommia, niin pitää tehdä töitä kirvesmiehenä. Onneks täällä päin on asuminen halpaa. Ja mulla on iso kämppä ja ihan uus auto. Asumiseen helsingissä menis kaks kolmasosaa palkasta. Että en oikeestaan tarvikaan enempää. Insseillä on tosi laaja palkkahaitari, joku apulaisinssi saa vähemmän kuin kirvesmies ja jossakin erikoistehtävässä saa enempi kuin lääkäri. Timpurina ei voi hirveitä pyytää tai tulee toiset tekijät tilalle, eikä tässä iässä enää noissa urakoissakaan pärjää.
- Anonyymi
Mutta oikeasti niin jos on hauskaa tehdä töitä niin se palkka sinänsä on silloin toisarvoistya jos elämä on mukavaa.
Joku peli jooh ja tietokonepeli Emperor, vaatii jo hieman korkeat grafiikkakiihdytinkortin, dune-jutt5uja.... - Anonyymi
Tienasin 4330 mutta erosin työstä. En vaan jaksanut enää 15 vuotta samaa työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643