Kyllä Suomi24 on tympeä

Anonyymi

Varsinkin sinkut palsta. Ei se mies tai nainen itselle ainakaan täältä löydy.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hus siitä valittamasta.

• Anonyymi

Mä saan olla täällä jos haluan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä saan olla täällä jos haluan!

Älä sitten valita, mutta minkäs sinäkään masokismillesi voit.

• Ite en ole ettimässä täältä parisuhdetta, kunhan vaan jutustelen. En muutenkaan hae täältä mitään se kummempaa, mutta esim. uusia bändejä ja artisteja olen löytänyt kuunneltavaksi.

• Anonyymi

Täältä saa hyvän käsityksen suomimiehen ajatusmaailmasta. Täällä kun käy, niin ei tee mieli olla enää missään tekemisissä miesten kanssa.

• Anonyymi

Tämä on kyllä vissi totuus.
        Toisaalta en kyllä ole ikinä ajatellutkaan yrittää löytää ketään netissä ja varsinkaan täältä.
        Keskusteluja olis kiva seurata ja osallistua mutta samaa sontaa alusta loppuun, ei huvita.
        Tässä on juuri se vaara olemassa että kun tätäkin palstaa lukee, saa kovin kapean kuvan suomalaisesta miehestä. Kuitenkaan ne miehet joita tunnen irl ja jotka kuuluvat omaan tuttavapiiriini tai ystäviini eivät edusta tätä sakkia ollenkaan. Riippuu täysin minkälaisissa piireissä aikaansa viettää ja ketä haluaa tuttavapiiriinsä.
        Tällaisille palstoille hakeutuu ja kasaantuu tietty porukka ja se on ikävää. Mitään fiksua ei todellakaan löydä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta en kyllä ole ikinä ajatellutkaan yrittää löytää ketään netissä ja varsinkaan täältä.
        Keskusteluja olis kiva seurata ja osallistua mutta samaa sontaa alusta loppuun, ei huvita.
        Tässä on juuri se vaara olemassa että kun tätäkin palstaa lukee, saa kovin kapean kuvan suomalaisesta miehestä. Kuitenkaan ne miehet joita tunnen irl ja jotka kuuluvat omaan tuttavapiiriini tai ystäviini eivät edusta tätä sakkia ollenkaan. Riippuu täysin minkälaisissa piireissä aikaansa viettää ja ketä haluaa tuttavapiiriinsä.
        Tällaisille palstoille hakeutuu ja kasaantuu tietty porukka ja se on ikävää. Mitään fiksua ei todellakaan löydä.

Se on kyllä totta, että nettifoorumeille, esim. tänne Kaksneloseen eksyy aika paljon sellaista porukkaa, jotka esim. valittaa, haukkuu toisia tai vain trollailee. On täällä fiksuakin porukkaa, mutta paljon on myös noita enemmän tai vähemmän häirikkötyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on tasokkaitakin keskusteluja, kuten ketjuni, miksi AT-mies ei saa naisseuraa.

• Anonyymi

Naiset on tinderissä, ei ne täällä.

• Anonyymi

Tätä elokuvaa suosittaisin Justice League Snyders cut jossa on steppenwolfkin :D

terveisin; Teuvo-Anneli Isoukko.

• Mene ulos, juokse halki sateen
      Syöksy lätäköiden läpi

Tartu käteen, nojaa päin
      Lahjoita hymy, ota talteen vastahymy

Sulje syliin, suutele suuta
      Katso silmiin ja sano kulta

• Anonyymi

tytöille pitäisi keksiä joku hassu elokuva no itse naton tarkka-ampujana en keksi hyviä paluu tulevaisuuteen 3 ehkä, mutta huono.

• Sataa ihan saata*asti vettä, räppää yli rännienkin. Taitaa sataa vuoden vedet kerralla.

• No ei kai täällä ketään haekaan. mutta voi kirjotella näin sadepäivänä. Harjotella sitä tulevaa kirjaa varten.

• Anonyymi

No heh heheh ei löydy täältä ei todella 🥲😂😂

• Anonyymi

Eihän tämä mikään deittipalsta olekaan.
      Minusta on melko kummallista, että joku edes ajattelee, että täältä itselleen parin voisi löytää.

• Anonyymi

Onnelassa sanottiin että, suomi24 on luotettava lähde .🤭
      Lähde on virkistävää vettä, janoon elävää vettä.

• Anonyymi

Ehäpä ei tunnu kovin iloiselle jos nillakkin rikki... murr niin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe