Kyllä Suomi24 on tympeä

Anonyymi

Varsinkin sinkut palsta. Ei se mies tai nainen itselle ainakaan täältä löydy.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hus siitä valittamasta.

      • Anonyymi

        Mä saan olla täällä jos haluan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saan olla täällä jos haluan!

        Älä sitten valita, mutta minkäs sinäkään masokismillesi voit.


    • Ite en ole ettimässä täältä parisuhdetta, kunhan vaan jutustelen. En muutenkaan hae täältä mitään se kummempaa, mutta esim. uusia bändejä ja artisteja olen löytänyt kuunneltavaksi.

    • Anonyymi

      Täältä saa hyvän käsityksen suomimiehen ajatusmaailmasta. Täällä kun käy, niin ei tee mieli olla enää missään tekemisissä miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä vissi totuus.
        Toisaalta en kyllä ole ikinä ajatellutkaan yrittää löytää ketään netissä ja varsinkaan täältä.
        Keskusteluja olis kiva seurata ja osallistua mutta samaa sontaa alusta loppuun, ei huvita.
        Tässä on juuri se vaara olemassa että kun tätäkin palstaa lukee, saa kovin kapean kuvan suomalaisesta miehestä. Kuitenkaan ne miehet joita tunnen irl ja jotka kuuluvat omaan tuttavapiiriini tai ystäviini eivät edusta tätä sakkia ollenkaan. Riippuu täysin minkälaisissa piireissä aikaansa viettää ja ketä haluaa tuttavapiiriinsä.
        Tällaisille palstoille hakeutuu ja kasaantuu tietty porukka ja se on ikävää. Mitään fiksua ei todellakaan löydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä vissi totuus.
        Toisaalta en kyllä ole ikinä ajatellutkaan yrittää löytää ketään netissä ja varsinkaan täältä.
        Keskusteluja olis kiva seurata ja osallistua mutta samaa sontaa alusta loppuun, ei huvita.
        Tässä on juuri se vaara olemassa että kun tätäkin palstaa lukee, saa kovin kapean kuvan suomalaisesta miehestä. Kuitenkaan ne miehet joita tunnen irl ja jotka kuuluvat omaan tuttavapiiriini tai ystäviini eivät edusta tätä sakkia ollenkaan. Riippuu täysin minkälaisissa piireissä aikaansa viettää ja ketä haluaa tuttavapiiriinsä.
        Tällaisille palstoille hakeutuu ja kasaantuu tietty porukka ja se on ikävää. Mitään fiksua ei todellakaan löydä.

        Se on kyllä totta, että nettifoorumeille, esim. tänne Kaksneloseen eksyy aika paljon sellaista porukkaa, jotka esim. valittaa, haukkuu toisia tai vain trollailee. On täällä fiksuakin porukkaa, mutta paljon on myös noita enemmän tai vähemmän häirikkötyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä vissi totuus.
        Toisaalta en kyllä ole ikinä ajatellutkaan yrittää löytää ketään netissä ja varsinkaan täältä.
        Keskusteluja olis kiva seurata ja osallistua mutta samaa sontaa alusta loppuun, ei huvita.
        Tässä on juuri se vaara olemassa että kun tätäkin palstaa lukee, saa kovin kapean kuvan suomalaisesta miehestä. Kuitenkaan ne miehet joita tunnen irl ja jotka kuuluvat omaan tuttavapiiriini tai ystäviini eivät edusta tätä sakkia ollenkaan. Riippuu täysin minkälaisissa piireissä aikaansa viettää ja ketä haluaa tuttavapiiriinsä.
        Tällaisille palstoille hakeutuu ja kasaantuu tietty porukka ja se on ikävää. Mitään fiksua ei todellakaan löydä.

        Kyllä täällä on tasokkaitakin keskusteluja, kuten ketjuni, miksi AT-mies ei saa naisseuraa.


    • Anonyymi

      Naiset on tinderissä, ei ne täällä.

    • Anonyymi

      Tätä elokuvaa suosittaisin Justice League Snyders cut jossa on steppenwolfkin :D

      terveisin; Teuvo-Anneli Isoukko.

    • Mene ulos, juokse halki sateen
      Syöksy lätäköiden läpi

      Tartu käteen, nojaa päin
      Lahjoita hymy, ota talteen vastahymy

      Sulje syliin, suutele suuta
      Katso silmiin ja sano kulta

    • Anonyymi

      tytöille pitäisi keksiä joku hassu elokuva no itse naton tarkka-ampujana en keksi hyviä paluu tulevaisuuteen 3 ehkä, mutta huono.

    • Sataa ihan saata*asti vettä, räppää yli rännienkin. Taitaa sataa vuoden vedet kerralla.

    • No ei kai täällä ketään haekaan. mutta voi kirjotella näin sadepäivänä. Harjotella sitä tulevaa kirjaa varten.

    • Anonyymi

      No heh heheh ei löydy täältä ei todella 🥲😂😂

    • Anonyymi

      Eihän tämä mikään deittipalsta olekaan.
      Minusta on melko kummallista, että joku edes ajattelee, että täältä itselleen parin voisi löytää.

    • Anonyymi

      Onnelassa sanottiin että, suomi24 on luotettava lähde .🤭
      Lähde on virkistävää vettä, janoon elävää vettä.

    • Anonyymi

      Ehäpä ei tunnu kovin iloiselle jos nillakkin rikki... murr niin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe