Nuoret kauniit naiset tervehtii ja hymyilee

Anonyymi

Kaupassa ja muuallakin mutta jos vähänkin nainen on yli 30 vuotias kurppa niin ei tosiaan hymyile eikä tervehdi. Siksi valitsen aina kassan jossa on kaksikymppinen myyjä tai sitten vaikka vaatekaupassa menen pyytää apua nuoremmalta myyjältä vaikka siellä olis kokeneita vanhempia nais myyjiä niin niiltä en apua halua.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      :D :D Tämä on varmasti täysin suomalainen ilmiö.
      Tälläkin palstalla jatkuvasti saa lukea miten kaupan kassa hymyili tai sanoi hei ja sitten eletään onnen kultapilvissä kun se kassa nyt oli niiiiin ystävällinen ja varmasti se vähän tykkää...
      Mikä merkillinen fetissi juuri kassat on suomalaisille miehille?
      Voisiko joku selittää tämän ilmiön?
      Onko kassatyöntekija jotenkin turvallinen lähestyttävä? Toden näköisesti on, koska heidän työnkuvaansa kuuluu asiakaspalvelu, vähän niinkuin pakko puhua kenelle tahansa. Ainakin sanoa sen hinnan jos ei muuta. Mutta se euforia ja tarve tulla vielä keskustelupalstalle kertoman että se hymyili mulle!
      Tämä kyllä huvittaa todella.
      Mikä psykologinen ilmiö tässä on taustalla?

      • Anonyymi

        Niin en tiedä mikä ilmiö.
        Nuoret kassanaiset ovat vielä vihreitä näille kassakuolaaja miehille. Mut kurpat on kokeneita ja kääntävät suun väärinpäin joka kerta kun kuolaajaukko saapuu maksamaan. Me kun teemme työtä siellä. Nuori kassanainen ensimmäisen kesätyön jälkeen oppii jo tunteettoman irvistyksen ja peittää suurimman inhon laskemalla pään alas. Kuolaabaukko ei vaa huomaa tätä. On onnensa kukkuloilla maksettuaan ostoksensa. 😋


      • Anonyymi

        Mä luulin, et kaupan kassat samalla hakee itselleen kumppania, kun ne on siinä tiskillä tarjolla, et asiakas voi ostaa siitä kassamyyjän, tälleeeennnnnn.....


      • Anonyymi

        Ja feministinen ilmiö suomessa on se, jos joku on tyytyväinen naisen antamaan asiakaspalveluun niin feministi kyllä heti ilmoittaa, että "ei se sinua ainakaan siksi palvellut että olisi kiinnostunut sinusta"
        Eli itse kuvittelet jokaisen sinua palvelevan miehen palvelevan sinua ainoastaan jalkovälisi perusteella? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja feministinen ilmiö suomessa on se, jos joku on tyytyväinen naisen antamaan asiakaspalveluun niin feministi kyllä heti ilmoittaa, että "ei se sinua ainakaan siksi palvellut että olisi kiinnostunut sinusta"
        Eli itse kuvittelet jokaisen sinua palvelevan miehen palvelevan sinua ainoastaan jalkovälisi perusteella? xD

        No missä ja koska olet nähnyt YHDENKÄÄN naisen messuavan miehen antamasta asiakaspalvelusta ja nolaamassa itsensä julkisella keskustelupalstalla tuommoisilla "kyllä se musta varmaan tykkää, kun hymyili" - fantasioilla? Et ikinä. Tuollainen idiotismi on jälkeen yksi esimerkki miesten typeryydestä, jota et naisista löydä.


    • Anonyymi

      Prismas on yks vanha kurppa joka ei koskaan sano mitään ja heittää kovaa vaihtorahatkin siihen tiskille että osa lentää lattialle. Olen siitä tehnyt pari valitusta prismaan mutta ei ole auttanut. Kerran vaatekaupassa etsin yhtä takkia, talvitakkia joka minulla on mutta on jo vanha ja etsin samanlaista uutta. Vanha kurppa ei halunnut auttaa ja sanoi meillä ei ole sitä takkia, ei mennyt katsomaan edes. Sitten tuli nuori ystävällinen nais myyjä ja sanoi meillä pitäisi olla se malli, näytin puhelimestani kuvan sille ja kas se löysikin jostain sellaisen talvitakin jonka halusin.

    • Anonyymi

      Minä tiedustelin kaupan tuttua kassaneitoa pizzalle, mutta tämäpä kieltäytyi.
      Ei kelpaa, kuin komeat miehet, joiden kanssa varmasti olisi lähtenyt pizzalle ja laittanut kapulan "seuraava kassa"

      • Anonyymi

        Lopettakaa niiden kassaneitien ahdistelu. Tuo on aivan kauhea ja ahdistava tilanne sille naiselle, ettekö te vitun vajakit tajua!! Se on TÖISSÄ siellä eikä treffejä hakemassa, helvetin idioottirunkkarit.


    • Anonyymi

      Naiset ei oikein osaa olla ystävällisia.

    • Anonyymi

      Ei ne osaa. Eivät koskaa kato päälle. Eivät juttele mitään kun heitä ei koskaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      Komea jännämies kyl naurattaa naisia jatkuvasti.

    • Anonyymi

      "Eivät koskaa kato päälle. Eivät juttele mitään kun heitä ei koskaan kiinnosta."

      Siinähän vastaat itse omaan ongelmaasi:
      "Eivät koskaa kato päälle. Eivät juttele mitään kun heitä ei koskaan kiinnosta."

      Ei-vät jut-te-le mi-tään kun hei-tä ei kos-kaan kiin-nos-ta.
      HEITÄ EI KIINNOSTA.
      Mikä tässä on epäselvää?

    • Anonyymi

      Nuoremmilla voi olla nykyaikaisempi ja parempi koulutus sitten, osaavat käsitellä asiakkaita viisaammin.

    • Anonyymi

      Eli nuoret naiset on kivoja ja kilttejä ja seksikkäitä niin 30v ja yli on auttamattomasti yli ikäisiä kurppia ja katkeroituneita nuorille terveille naisille eli nuoret naiset rules

      • Anonyymi

        En katkeroidu nuorille naisille, vaan haluan suojella heitä ikäisiltäni ja vanhemmilta miehiltä. Kurppa tietää jo, millaisia pettymyksiä ja paskoja kurppamiehet on, ja nuoret naiset ansaitsevat parempaa. Teidän kurppamiesten juna meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katkeroidu nuorille naisille, vaan haluan suojella heitä ikäisiltäni ja vanhemmilta miehiltä. Kurppa tietää jo, millaisia pettymyksiä ja paskoja kurppamiehet on, ja nuoret naiset ansaitsevat parempaa. Teidän kurppamiesten juna meni jo.

        Ei kannata olla jännämiesten leikki kalu niin nyt puhuttiin tavis miehistä eikä korkeastikoulutetuista jännämiehistä jotka vie naisten sydämmet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata olla jännämiesten leikki kalu niin nyt puhuttiin tavis miehistä eikä korkeastikoulutetuista jännämiehistä jotka vie naisten sydämmet

        "Tavis" tarkoittaa enemmistöä edustavaa normaalia. Suurin osa Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt tai on vähintään joskus ollut parisuhteessa.

        Suomessa on siis tavallista ja normaalia että aikuinen ihminen on vähintään kerran jo ollut parisuhteessa.

        Jos ei ole koskaan ollut parisuhteessa, ei ole siis tavis. Mies joka ei onnistu saamaan naisseuraa, on Suomen mittapuulla erittäin epätavallinen tapaus.


    • Anonyymi

      Nuoret naiset on niin herttasia ja söpöi ja sulosii

    • Anonyymi

      Kaupan ala niin täynnä vanhoja kyllästyneitä työntekijöitä että on vaikea kuvitella että ne nauttii siitä työstä ja siksi eivät hymyile tai tervehdi

    • Anonyymi

      Niin yritä ostaa se myyjä tuotteena.

    • Täällä ainakin cittarin palvelupisteellä, on tosi tyylikäs viis kymppinen nainen. Siis tosi hymyileväinen ja heittää vitsiäkin. Ei voi sanoo että se ikä mitään muuttais. Toine asia on tietenki se, että kaupan kassatyö on aika yks puolista, että sen puolesta vois itsepalvelukassat yleistyä. Ja työllistää nykyiset kassat vientialoille ja saada suomi nousuun. Mulla ei ainakaan hermo kestäs tossa kassalla istua.

    • Anonyymi

      Jos tosiaan seksissä, tuo on vähän hassua ja aivan tottakin itselleni: tyttö tukehduttaa itseäni pitkillä hiuksilla ja pussamaalla jatkuvasti päällä ollen, tukehtuu.

      Hiuksetkin menevät tytön pitkät jo suuhun ja varsinkin voi tukehtua sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2221
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      90
      979
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      106
      974
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe