Onko tämä ilmiö todellinen?
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008138036.html
Oletteko naiset saaneet tuntemattomilta peniskuvia?
20
151
Vastaukset
Joskus silloin, kun hetken olin deittinetissä vuosituhannen alussa. Jokunen mies päätti koittaa kikulilla tehdä vaikutuksen ja tekikin, estin jatko lähestymiset heiltä.
Vaan vähän sama ilmiö oli naisilla, jotka laittoi kuvansa. Kuvassa etupäässä esiteltiin rintavarustusta, niukasti verhoiltuna.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Vaan vähän sama ilmiö oli naisilla, jotka laittoi kuvansa. Kuvassa etupäässä esiteltiin rintavarustusta, niukasti verhoiltuna.
Kerran sain sulta
Anonyymi kirjoitti:
Kerran sain sulta
Aha. Mahdotonta. En lähettele kuvia itsestäni irl ihmisille.
- Anonyymi
En ole saanut ja melko mahdotonta se olisikin.
En ole antanut enkä anna yhteystietojanoi yhdellekään tuntemattomalle, ja tuttavani on sen verran fiksua porukkaa että ovat tuollaisen yläpuolella.
Muuten eivät tuttaviani olisikaan.
En pyöri enkä ole koskaan pyörinyt myöskään minkään valtakunnan nettideiteissä. Säälittäviä tuollaiset tyypit, ja oksettavia. - Anonyymi
Olen. Pieni oli.
- Anonyymi
Ja koko on sulle tärkeää vai`?
Palstalla Pönttis sai Pertiltä peniksen kuvan. Parasta oli kun Pönttis luuli sen olevan minulta :D
valtakunta kirjoitti:
Ooh kaikkeen naruihin sit sotkeuduit vahingossa.
Pertti teki sen kyllä varmasti ihan tahallaan. Aika vekkuli tyyppi.
Palstakamu kirjoitti:
Pertti teki sen kyllä varmasti ihan tahallaan. Aika vekkuli tyyppi.
Ensi kerralla muista varoa ansoja.
valtakunta kirjoitti:
Ensi kerralla muista varoa ansoja.
Olen liian sosiaalisesti kömpelö varomaan ansoja. Olen aina luottanut, että vilpittömyydellä asioista selviää, mutta ei se ainakaan viimeksi toiminut.
- Anonyymi
Olen saanut ja kerran huijasin miestä että suostun treffeille. Pyysin lähettämään oikean kuvansa ja nimensä. No se meni lankaan. Laitoin sitten miehen kuvalla nettiin ja sen työpaikalle jutun siitä miten se lähettelee naisille peniskuvia.
Joku nettilegenda kertoi, että välitti peniskuvan miehen äidille ja kehotti tätä juttelemaan poikansa kanssa.
- Anonyymi
Vuosi siitä suunnilleen kun mies laittoi tyttö kaverille tarkoitetun penis kuvan numerooni. Aivan upeen kokoinen myös siisti vehje, vastasin viestiin oli tosi häpeissään ja pyysi anteeksi. Ihailin ja fantasioin pariviikkoa kun katselin viestiä, laitoin viestin miehelle haluisko tavata kahvin merkeissä. Asun yksin mies tulikin kotiini, kahvittelun jälkeen rakastelimme parisen tuntia. Nykyään seurustelen kyseisen miehen kans vakituiseti. Viesti muutti elämäni N 32
- Anonyymi
En ole eroni jälkeen kokeillut nettideittailua. Edellisen kerran kun testasin (n.17v sitten), noita tuli, vaikka siihen aikaan harva oli netissä omalla kuvallaan.
Olimme ystäväni kanssa samalla sivustoilla, mutta hyvin erilaisilla profiileita. Etsin pohdiskelevaa, keskustelevaa, fiksua miestä pehmeillä arvoilla tositarkoituksessa ja ystäväni ilmoitus oli taas flirttaileva eikä sulkenut pois kevyempiä suhteita. Saimme paljon sanasta samaan samoja vastauksia ja samat kikkelin kuvatkin (hän taisi saada yhden enemmän). Ei varmaan tarvitse sanoa, ettei nuo kummatkaan saaneet vastausta.
Toinen ystäväni haki parisuhdetta n.10v sitten. En tiedä millä tekstillä, mutta valitti monta kertaa törkyjä kuvia.
Vaikea kuvitella, että kikkelin kuvalla tulee Match…. Vaikea kuvitella minkälaiseen naiseen mies kuvittelee tekevänsä vaikutuksen lähettämällä tälle kikkelikuvansa.
En ehkä itse haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen naisen kanssa, johon tuollainen _tekee_ vaikutuksen.Mitä pahaa siinä on jos tekee vaikutuksen? Kysymättä lähettäminen on aina tuomittavaa, mutta vastaanottaja päättäköön mitä kuvalla tekee ja miten siihen suhtautuu.
Olen saanut se ei ole mitään uutta.
"Haluutko peniskuvan"
*Lähettää joka tapauksessa*
Joskus sanon takaisin huvikseni että onpa hänellä pieni🪱.- Anonyymi
Voit lähettää
Jos haluat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815