Oletteko naiset saaneet tuntemattomilta peniskuvia?

Anonyymi

20

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus silloin, kun hetken olin deittinetissä vuosituhannen alussa. Jokunen mies päätti koittaa kikulilla tehdä vaikutuksen ja tekikin, estin jatko lähestymiset heiltä.

• Vaan vähän sama ilmiö oli naisilla, jotka laittoi kuvansa. Kuvassa etupäässä esiteltiin rintavarustusta, niukasti verhoiltuna.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Vaan vähän sama ilmiö oli naisilla, jotka laittoi kuvansa. Kuvassa etupäässä esiteltiin rintavarustusta, niukasti verhoiltuna.

Kerran sain sulta

• Anonyymi kirjoitti:

Kerran sain sulta

Aha. Mahdotonta. En lähettele kuvia itsestäni irl ihmisille.

• Anonyymi

En ole saanut ja melko mahdotonta se olisikin.
      En ole antanut enkä anna yhteystietojanoi yhdellekään tuntemattomalle, ja tuttavani on sen verran fiksua porukkaa että ovat tuollaisen yläpuolella.
      Muuten eivät tuttaviani olisikaan.
      En pyöri enkä ole koskaan pyörinyt myöskään minkään valtakunnan nettideiteissä. Säälittäviä tuollaiset tyypit, ja oksettavia.

• Anonyymi

Olen. Pieni oli.

• Anonyymi

Ja koko on sulle tärkeää vai`?

• Palstalla Pönttis sai Pertiltä peniksen kuvan. Parasta oli kun Pönttis luuli sen olevan minulta :D

• Ooh kaikkeen naruihin sit sotkeuduit vahingossa.

• valtakunta kirjoitti:

Ooh kaikkeen naruihin sit sotkeuduit vahingossa.

Pertti teki sen kyllä varmasti ihan tahallaan. Aika vekkuli tyyppi.

• Palstakamu kirjoitti:

Pertti teki sen kyllä varmasti ihan tahallaan. Aika vekkuli tyyppi.

Ensi kerralla muista varoa ansoja.

• valtakunta kirjoitti:

Ensi kerralla muista varoa ansoja.

Olen liian sosiaalisesti kömpelö varomaan ansoja. Olen aina luottanut, että vilpittömyydellä asioista selviää, mutta ei se ainakaan viimeksi toiminut.

• Anonyymi

Olen saanut ja kerran huijasin miestä että suostun treffeille. Pyysin lähettämään oikean kuvansa ja nimensä. No se meni lankaan. Laitoin sitten miehen kuvalla nettiin ja sen työpaikalle jutun siitä miten se lähettelee naisille peniskuvia.

• Joku nettilegenda kertoi, että välitti peniskuvan miehen äidille ja kehotti tätä juttelemaan poikansa kanssa.

• Anonyymi

Vuosi siitä suunnilleen kun mies laittoi tyttö kaverille tarkoitetun penis kuvan numerooni. Aivan upeen kokoinen myös siisti vehje, vastasin viestiin oli tosi häpeissään ja pyysi anteeksi. Ihailin ja fantasioin pariviikkoa kun katselin viestiä, laitoin viestin miehelle haluisko tavata kahvin merkeissä. Asun yksin mies tulikin kotiini, kahvittelun jälkeen rakastelimme parisen tuntia. Nykyään seurustelen kyseisen miehen kans vakituiseti. Viesti muutti elämäni N 32

• Anonyymi

En ole eroni jälkeen kokeillut nettideittailua. Edellisen kerran kun testasin (n.17v sitten), noita tuli, vaikka siihen aikaan harva oli netissä omalla kuvallaan.

Olimme ystäväni kanssa samalla sivustoilla, mutta hyvin erilaisilla profiileita. Etsin pohdiskelevaa, keskustelevaa, fiksua miestä pehmeillä arvoilla tositarkoituksessa ja ystäväni ilmoitus oli taas flirttaileva eikä sulkenut pois kevyempiä suhteita. Saimme paljon sanasta samaan samoja vastauksia ja samat kikkelin kuvatkin (hän taisi saada yhden enemmän). Ei varmaan tarvitse sanoa, ettei nuo kummatkaan saaneet vastausta.

Toinen ystäväni haki parisuhdetta n.10v sitten. En tiedä millä tekstillä, mutta valitti monta kertaa törkyjä kuvia.

Vaikea kuvitella, että kikkelin kuvalla tulee Match….

• Vaikea kuvitella minkälaiseen naiseen mies kuvittelee tekevänsä vaikutuksen lähettämällä tälle kikkelikuvansa.

En ehkä itse haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen naisen kanssa, johon tuollainen _tekee_ vaikutuksen.

• Mitä pahaa siinä on jos tekee vaikutuksen? Kysymättä lähettäminen on aina tuomittavaa, mutta vastaanottaja päättäköön mitä kuvalla tekee ja miten siihen suhtautuu.

• Olen saanut se ei ole mitään uutta.
      "Haluutko peniskuvan"
      *Lähettää joka tapauksessa*
      Joskus sanon takaisin huvikseni että onpa hänellä pieni🪱.

• Anonyymi

Voit lähettää

Jos haluat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      159
      3260
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      226
      2840
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      70
      2447
    4. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1690
    5. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      7
      1490
    6. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      25
      1362
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1251
    8. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1012
    9. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      920
    10. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      913
    Aihe