Muka lähetti kaveripyynnön facebookissa

Anonyymi

Ei varmana ole nainen lähettänyt meikäläiselle kaveripyyntöä facebookissa, vaan facebook itse ja väittää että nainen.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko ko. nainen ennestään tuttu? Jos ei ole, niin luultavasti huijari. "Naisen" tilillä on ammattitason valokuvia todella kauniista ulkomaalaisesta naisesta, mutta tilin taustalta löytyy joku esim. latvialainen setämies, jolla on yht'aikaa jopa satoja verkkoja meressä.

      Facebook itse tuskin riskeeraisi moisella "julkisuustempulla". Miksi niin tekisikään: rahaa tulee ovista ja ikkunoista muutenkin ilman sen kyseenalaisempia toimia kuin aivan kaiken vakoilemista?

      • Anonyymi

        Höh, yhden facebook kaverin kaveri, mutta näyttää olevan North Garilinasta ja asuu Apeksissa.
        Ruskeahiuksinen nainen arviolta 24-30 vuotias.
        Lähetti messengeriin viestin Hei ja kädenkuva.
        En reagoinut, koska en tuollaisiin uskalla alkaa reagoimaan, enkä osaa edes englantia, että voisi mitään sanoa, kun unohdan heti mitä ulkomaan kielellä joku sanoo, menee toisesta korvasta samaan aikaan läpi.


    • Anonyymi

      tuolllaiseen tyttöset voivat naurahtaa itsekin että jos näkee niin jännittäviä seikkailu-unia, jotta sukkakin irtoutuu jalasta nukkuessa.

    • Anonyymi

      Älä kävele onnesi ohi!
      Minuun on ottanut yhteyttä mm. lentäjä, rikas bisnesmies Etelä-Afrikasta, nyt odottaa kaveripyynnön hyväksymistä herra joka asuu jossain päin USA:ta, en tarkistanut mistä.
      Sen huomasin aamulla ja pitääkin muistaa hylätä sekin.
      Näitä on tullu kyllä.
      Olenpa vaan niin tyhmä etten tajua tarttua onneeni....:(

    • Mä yritin kerra tehä facebookin tilin, niin saman tien ilmotti että olen toiminu sääntöjen vastaisesti ja tili on suljettu. Eli mulla on ollu facebook tili alle sekunnin, että siinä ajassa ei paljoo kerinny.

    • Mullekin joku hottis laittoi kaverikutsun jostain ties mistä, no hylkäsin tietysti. Huijarit on kokeilleet muutaman kerrankin lähestyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe