Mitä sinulle jäi kesästä mieleen?

Anonyymi

Mitä sinulle jäi päällimmäisenä mieleen päättyneestä kesästä? Mikä on parasta kesälomassa ja mitä jäät kaipaamaan, kun arki taas alkaa?

Jätän oman vastaukseni tässä kohtaa antamatta, ettei se herätä palstalaisissa pahennusta tai kateutta. Todetaan vaan, että kesä ja kesäloma ovat kiistatta ihmisen parasta aikaa ja paluu arkeen on erittäin harmillista.

30

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivu bisnekset jäi päällimmäisenä mieleen. Sellaista mielekästä tekemistä.

      En jää kaipaamaan mitään kesässä. Mukavaa kun suomessa on erilaisia vuodenaikoja, kaikissa on hyvät puolensa

    • Anonyymi

      Kesässä kivointa oli aurinkoiset ja lämpimät päivät ja riittävän lämmin järvivesi pidempiin uintilenkkeihin. Myös se, että pääsi hieman tapahtumiin ja liikkumaan ihmisten ilmoilla. Huonoa oli osin liian kuumat kelit, jotka esti luonnossa retkeilyä.

    • Anonyymi

      Pari yhden illan juttua, kaduttaa. 🙆‍♂️

    • Anonyymi

      Kerrassaan jännittävä yöuni siten jos sukkakin jos irtoaa jalasta ja piiloutuu sängynalle se irrallinen sukka?

    • Kesän pitkä hellejakso ja siihen liittyvä tuntien oleskelu vedessä. Toiseksi koko loman viettäminen melkein kotimaisemissa, kun usein on ollut tapana iso osa lomasta retkeillä jossakin kauempana. Yleensä olen pitänyt 3 viikkoa lomaa kesällä mutta nyt vähän enemmän.

    • Anonyymi

      Vihaan kesää ja palan auringossa. Ei jäänyt mitään mieleen, olen dementoitunut ja juuri siksi aina yhtä onnellinen.

      Ihan sama mitä olet tehnyt, et kuitenkaan ole yhtä hyvä kuin minä ikinä ja voit pyyhkiä persettäsi niillä seteleilläsi ihan rauhassa vaan.

      Voitko muuten maksaa mun kulutusluotot? Siihen voin suostua. Auttaisit vanhaa ihmistä!

    • Anonyymi

      Oli rankempi kesä niinkuin myös viime kesä, läheisen poismeno viime kesänä ja muutama vuos takaperin sattunut toisen läheisen poismeno ovat tuoneet paljon muistoja mieleen ja on iso ikävä kumpaakin läheistäni. Silloin vuosi sitten elokuu oli myös sateinen niinkuin nytkin ollut.

    • Anonyymi

      Keleiltään hirvein kesä vuosiin, mutta kesäloma alkaa syyskuun kymmenes jes!!

      • Missäpäin räntää on satanu


    • Anonyymi

      Rokote. Ja virus. Ja tytöt.

    • Anonyymi

      Menetin siskoni viime lokakuussa, äkillisesti ja odottamatta, ja nyt tänä kesänä erittäin rakkaan pitkäaikaisen ystäväni.
      Surua ja kyyneleitä, niitä on riittänyt. Lohtua olen hakenut yksinäisiltä retkiltä meren rannassa ja metsissä, ne hoitavat raskasta mieltä ja itkevää sydäntä.
      Toisaalta kesä on ollut jotenkin niin kaunis ja erilainen. On havahtunut näkemään ympäristöä entistä paremmin. Kuljeskelin niityllä ja katselin perhosia ja pörriäisiä. Metsässä istuskelin ja kuuntelin lintuja. Kaikki oli niin kaunista.
      Luonto on ollut aina lähellä sydäntäni ja nyt vielä enenmmän.
      Tuleva syksy ja talvi pelottaa sillä koen ne vuodenajat raskaina jo muutenkin. Heti syksyllä alan odottaa kevättä jolloin tuntee taas heräävänsä eloon.
      Korona ei mitenkään ihmeemmin ole vaikutttanut elämääni. Rokotukset sain jo ajat sitten, maskia olen käyttänyt täysin luonnollisena osana vaatetustani koko ajan. Turvaväleistä yms. on tullut itsestäänselvyys. Työt olen tehnyt jo yli vuoden kotoa käsin kotikonttorissa. Ihminen sopeutuu kun tahtoo.
      Ulos pääsee, kauppaan pääsee, liikkumaan pääsee. Kapakoita en koskaan ole harrastanut enkä kaipaa. Ystäviä voi tavata ja lähin ystäväpiirini ainakin on rokotettu. Siispä elän siltä osin ihan hyvää elämää. Nyt kun rokotepassikin on, liikkuminenkin on vapaampaa.
      Kaiken kaikkiaan raskas mutta myös kaunis kesä.

    • Lämpö, hyvä kasvissato, ihanaa jouten oloa kotona. Lapsilla pitkä kesäloma.

      • Juu lämpö oli kiva. Mutta kasvisatoo voi olla monenlaista. Mulla on nokkosia ja ne ei oo kovin kivoja. Vaikka oon mä niitäkin joskus syöny.


      • JeroP kirjoitti:

        Juu lämpö oli kiva. Mutta kasvisatoo voi olla monenlaista. Mulla on nokkosia ja ne ei oo kovin kivoja. Vaikka oon mä niitäkin joskus syöny.

        Heh, nokkosista saa myös hyvää lannotetta kasvikoppiin. :)

        Ootko sekottanut johonkin taikinaan vai missä muodossa söit nokkosia?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, nokkosista saa myös hyvää lannotetta kasvikoppiin. :)

        Ootko sekottanut johonkin taikinaan vai missä muodossa söit nokkosia?

        Se oli semmonen erikoinen keittö, mitä isä vainaa joskus teki. Perunaa jotenkin muusattiin. Sitten ruohosipulia ja nokkosta ja muita vihreitä silputtiin. Se oli tosi hyvää, harmi kun ei älynny sitä reseptiä kirjottaa muistiin.


      • JeroP kirjoitti:

        Se oli semmonen erikoinen keittö, mitä isä vainaa joskus teki. Perunaa jotenkin muusattiin. Sitten ruohosipulia ja nokkosta ja muita vihreitä silputtiin. Se oli tosi hyvää, harmi kun ei älynny sitä reseptiä kirjottaa muistiin.

        Kuulostaa ihan hyvältä.


    • Mulla loppuu loma nyt ja maanantaina taas töihin. Oli se hienoo kun nyt kerrankin semmonen kesä oli. Pari kesää olikin niin jäätävät ja mulla oli sen johdosta keuhkot jo limaa täynnä. Ei siinä mitkään ventoliitit auttanu. Mutta hellejaksolla lähti lima pois. Ja pääs taas juokseen. Juokseminen on mulle aina ollu tosi tärkeetä, kun mulla ei mitään patisuhdetta koskaan ollu tai ees seurustellu. Että sen takia mä en ymmärrä, miksi täälläkin moni haluaisi sen kesän pois ja samalla ottaa sen mun ainoon harrastuksen multa pois. Ymmärrän kyllä että jotkut ei kestä kuumuutta, mutta ilmastointikin on keksitty. Talvella taas lämmitetään, kesällä jäähdytetään. Tylsäähän se ois jos aina ois kymmenen astetta niin kuin islannissa.

    • Anonyymi

      Niin joo kyllä oli jooh.

      Uusimmat supersankarit: AlumiiniBeibi ja TitaaniTyttö, huvittavia ajatelmia.

    • Anonyymi

      Meidän häiden suunnittelu :)

      Iaskin..väärin

    • Anonyymi

      Jos kesästä jää mieleen pelkästään rokote ja asiakirjat, voisi olla ollut tympeähkö kesä.

    • Anonyymi

      Sama asia kuin monena muunakin kesänä. Kunpa olisi vakituinen työpaikka mihin mennä kesän jälkeen. Liian monta järkyttävää kesää ilman tuote toivetta. Seitsemän elämän järkyttävintä vuotta takana.

    • Toi jäi vaivaan alottajan kommentti. Pahennusta ja kateutta. Että mitä sä oot tehny. Jos ny omalla kohdalla miettii, niin ehkä toi kun sain uuden auton. Mutta ei sen pitäs herättää mitään, kun kaupastahan niitä autoja saa ja rahaa pankista. Että tätä en suomalaisessa järjestelmässä ymmärrä, että miks pitäs kateilla toisen autosta. Mä en ees osaa olla kateellinen.

    • Anonyymi

      Se että paneskelin yhtä kaunista naista ja paneskelen yhä viikottain. Muuten kesä olikin aika tylsä.

    • Anonyymi

      Kohta alkaa varmaan uusi selviytyjät suomi -ohjelma, jänniä juttuja on aina tuossa, nelovisiolla.

      Tuollainen sanonta rättipää tornien kaataja, järkyttävä sanonta joku kaveri, en yhtään ihmettele että pääsee silloin poist6umaan kehotetusti pissariasta.

    • Anonyymi

      Hassumainen käsitervehdys naisille jos heilutat sillä tavoin sivuttain kättä tervehtien, hassun näköistä voin tervehtiä jotain tyttöjä tuolla tavoin.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Se jäi mieleen että melalla ei kannata huitoa paarmoja kajakin ympäriltä.

      (reps)

    • Anonyymi

      Rekkuloiden korjaus. Säästetään ja laitetaan osaamattomat tekemään ammattilaisten töitä. Tuli kalliiksi ja mä olen väsynyt, vieläkin. Kamala kesä siltä kannalta.

      Liian kuumia kelejä. Sekin oli kamalaa.

      Hyviä asioita... Talous tasapainossa, suht terve, kotiasiat mallillaan. Kesä loppuu aika pian. Syksy, tervetuloa 🤗

      xLiner

    • Anonyymi

      Tuo on vähän tyhmää pelätä nuorison tuota rokotettakin, kun niille tulee se ja ilmasiseksikin vielå.

    • Anonyymi

      Muistatteko kun minulla, kiltillä ja kunnollisella homolla oli vähän niitä suunnitelmia, että alan harrastamaan salaisia seksitapaamisia ja jopa perustan glory-holen? Noh, gloryhole ei toteutunut :D mutta olen kyllä tavannut miehiä seksin merkeissä jo viisi kappaletta ja osaa useammankin kerran. Pääsin siis poikuudestani! Miten voi tällainen olla mahdollista ihan syrjäseudulla ja miksi en ole ennemmin tajunnut. No en ole uskaltanut. Mutta nyttemmin on vähän alkanut tuntumaan että onko tämä elämä sittenkään minua varten.

    • Anonyymi

      Helteet ja nuoret naiset vähissä vaatteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe