Miten ihmeessä sitä uskaltaa tavata miehiä?
Yksinäinen, mutta pelkään miehiä.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä pelättävää nyt miehissä on, minussa ei ainakaan ole joissain mielenvikaisissa voi olla.
Selviytyjät kun alkaa niin on jännittävää katsoa kilpailuja ja sellaisia.
Tervehtimistyyli joillekin skootteritytöillekin: heiluta kättä hassusti. - Anonyymi
No jos nainen olet niin ei mitään pelättävää niin sinä se pomo olet
- Anonyymi
Miten niin?
Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
Kuunnellut miesten juttuja?
Kuinka paljon miehet halveksii naisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
Kuinka paljon miehet halveksii naisia?Älä korkeastikoulutettuja jännämiehiä katsele vaan etsi itsellesi kunnon mies normaaleista miehistä ovat kyllä vanhan ajan kunnon miehiä köyhiä ja tylsiä mut rakastaa naisia ja ovat luotettavia ja mukavia niin jännämiehet on jännämiehii jännine elämineen ja touhuineen eli älä jänniä katsele
- Anonyymi
Tapaile jännämiehiä niin ei ole mitään pelättävää. Naiset pelkää vain kilttejä ja kunnollisia miehiä eikä naiset niitä halua tapailla.
- Anonyymi
Nyt puhut asiaa ja totta joka sana eli aloittaja ota tästä vaadin
- Anonyymi
Miesten väkivaltaisuus, naisviha....
- Anonyymi
Eilen oli todellakin jännittävä naisten lentopallo-ottelu, pakko oli tuijotella loppuun asti koko ottelu.
- Anonyymi
Inka-Aapeli Ukkomies.
Tuollainenkin olisi hyvä naisen nimi. - Anonyymi
Teuvo-.Inkeri Alimies olisi myös kai aivan hyvä nimi.
- Anonyymi
Pelkäätkö Teuvo-Inkereitä?
Katsoin eilen huhhuh, naisten urheiluja, on kyllä hyvät vartalot sitten, seiväshyppyäkin katsoin.
Eivät ole autoissa istujia urheilijat. - Anonyymi
Varo vain!!! Pelkosi ei ole aiheeton, sillä sänkysi alla voi olla ALLU, HARMIS, WUPPERI tai pahinta ANONYYMI!
- Anonyymi
"Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
Kuinka paljon miehet halveksii naisia?"
Ja sitten joku hullu haluaa miestä elämäänsä??!!
Vai oliko aloitus provo? Epäilen niin. Ei itseään kunnioittava nainen halua. - Anonyymi
Nainen tarvitsee miestä elämäänsä yhtä paljon kuin kala polkupyörää. Seksikin on parempaa naisten kesken.
- Anonyymi
Tätä ne sitten loppuillan miettii, varsinkin jos eteen sattuu kala tai polkupyörä.
- Anonyymi
Kumppanin löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa. Siellä mies kohtaa naisen ja nainen miehen
Selvinpäin kohtaamisia arkielämässä tapahtuu vain saduissa.
t. viinamies- Anonyymi
Uskaltaakohan sitä noitten puheittes jälkeen enää lähtee autolla liikenteeseen, jos asia on noin kuinka sanot.
- Anonyymi
Ei kannata väkisin pinnistää. Et menetä mitään, kuten yleensä tapahtuu, jos miesten kanssa yrittää olla tekemisissä.
Vähän liikaa tehdään sellasta pelon ilmapiiriä. Kun oon lukenu tätä suomi24 ja huomannu että mä täytän noi atm merkit, niin en mä siltikään oo mikään naisvihamielinen. Ja tää ei oo mikään mun ite keksimä, vaan meidän siivoojaki sano että mä oon kiltti. Että vähän semmosta turhaa pelkoo lietsotaan. Se oli tiedelehdessä joskus tää atm juttu ja se käsitteli tilannetta kiinassa, jossa miesten ja naisten suhteellinen määrä on ihan eri tasoo kun täällä. Mutta se joka on aasiassa ei välttämättä oo täällä. Tietenkin on ne niin ku Halme joka niin sano arvostavansa naisia, mutta miten sitten kävi.
Vieras mies tulee aina tavata alkuun julkisella paikalla. Eikä yksityisiin tiloihin ole mikään kiire siirtyä. Sitten kun vähän oppii tyyppiä tuntemaan, niin sitten.
- Anonyymi
Älä pelkää no minua eivät kai paljon tyttöset pelkää, mutta nyt alkava lintujen paukuttelu on hassua, on valtionpetturi jos ei omista pannarivaunuja ja säilytä haulikkoa ja patruunoja erillisissä kulkuneuvoissa kokonaan, tuollaisissa:
vaikka no noissakin A2 uudempi kuin A1, ennen haulikon ostoa investoi jo useampiin panssarivaunuihin: https://fi.wikipedia.org/wiki/M1_Abrams
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333685Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t411895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401733Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991631- 981496
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461414Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1651341Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin131315Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1271099Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901025