Yksinäinen, mutta pelkään miehiä.

Anonyymi

Miten ihmeessä sitä uskaltaa tavata miehiä?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä pelättävää nyt miehissä on, minussa ei ainakaan ole joissain mielenvikaisissa voi olla.

Selviytyjät kun alkaa niin on jännittävää katsoa kilpailuja ja sellaisia.

Tervehtimistyyli joillekin skootteritytöillekin: heiluta kättä hassusti.

• Anonyymi

No jos nainen olet niin ei mitään pelättävää niin sinä se pomo olet

• Anonyymi

Miten niin?
        Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
        Kuunnellut miesten juttuja?
        Kuinka paljon miehet halveksii naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?
        Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
        Kuinka paljon miehet halveksii naisia?

Älä korkeastikoulutettuja jännämiehiä katsele vaan etsi itsellesi kunnon mies normaaleista miehistä ovat kyllä vanhan ajan kunnon miehiä köyhiä ja tylsiä mut rakastaa naisia ja ovat luotettavia ja mukavia niin jännämiehet on jännämiehii jännine elämineen ja touhuineen eli älä jänniä katsele

• Anonyymi

Tapaile jännämiehiä niin ei ole mitään pelättävää. Naiset pelkää vain kilttejä ja kunnollisia miehiä eikä naiset niitä halua tapailla.

• Anonyymi

Nyt puhut asiaa ja totta joka sana eli aloittaja ota tästä vaadin

• Anonyymi

Miesten väkivaltaisuus, naisviha....

• Anonyymi

Eilen oli todellakin jännittävä naisten lentopallo-ottelu, pakko oli tuijotella loppuun asti koko ottelu.

• Anonyymi

Inka-Aapeli Ukkomies.

Tuollainenkin olisi hyvä naisen nimi.

• Anonyymi

Teuvo-.Inkeri Alimies olisi myös kai aivan hyvä nimi.

• Anonyymi

Pelkäätkö Teuvo-Inkereitä?

Katsoin eilen huhhuh, naisten urheiluja, on kyllä hyvät vartalot sitten, seiväshyppyäkin katsoin.

Eivät ole autoissa istujia urheilijat.

• Anonyymi

Varo vain!!! Pelkosi ei ole aiheeton, sillä sänkysi alla voi olla ALLU, HARMIS, WUPPERI tai pahinta ANONYYMI!

• Anonyymi

"Oletko lukenut parisuhdeväkivalta tilastoja.
      Kuinka paljon miehet halveksii naisia?"

Ja sitten joku hullu haluaa miestä elämäänsä??!!
      Vai oliko aloitus provo? Epäilen niin. Ei itseään kunnioittava nainen halua.

• Anonyymi

Nainen tarvitsee miestä elämäänsä yhtä paljon kuin kala polkupyörää. Seksikin on parempaa naisten kesken.

• Anonyymi

Tätä ne sitten loppuillan miettii, varsinkin jos eteen sattuu kala tai polkupyörä.

• Anonyymi

Kumppanin löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa. Siellä mies kohtaa naisen ja nainen miehen

Selvinpäin kohtaamisia arkielämässä tapahtuu vain saduissa.

t. viinamies

• Anonyymi

Uskaltaakohan sitä noitten puheittes jälkeen enää lähtee autolla liikenteeseen, jos asia on noin kuinka sanot.

• Anonyymi

Ei kannata väkisin pinnistää. Et menetä mitään, kuten yleensä tapahtuu, jos miesten kanssa yrittää olla tekemisissä.

• Vähän liikaa tehdään sellasta pelon ilmapiiriä. Kun oon lukenu tätä suomi24 ja huomannu että mä täytän noi atm merkit, niin en mä siltikään oo mikään naisvihamielinen. Ja tää ei oo mikään mun ite keksimä, vaan meidän siivoojaki sano että mä oon kiltti. Että vähän semmosta turhaa pelkoo lietsotaan. Se oli tiedelehdessä joskus tää atm juttu ja se käsitteli tilannetta kiinassa, jossa miesten ja naisten suhteellinen määrä on ihan eri tasoo kun täällä. Mutta se joka on aasiassa ei välttämättä oo täällä. Tietenkin on ne niin ku Halme joka niin sano arvostavansa naisia, mutta miten sitten kävi.

• Vieras mies tulee aina tavata alkuun julkisella paikalla. Eikä yksityisiin tiloihin ole mikään kiire siirtyä. Sitten kun vähän oppii tyyppiä tuntemaan, niin sitten.

• Anonyymi

Älä pelkää no minua eivät kai paljon tyttöset pelkää, mutta nyt alkava lintujen paukuttelu on hassua, on valtionpetturi jos ei omista pannarivaunuja ja säilytä haulikkoa ja patruunoja erillisissä kulkuneuvoissa kokonaan, tuollaisissa:

vaikka no noissakin A2 uudempi kuin A1, ennen haulikon ostoa investoi jo useampiin panssarivaunuihin: https://fi.wikipedia.org/wiki/M1_Abrams

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2793
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2433
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1162
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1120
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      992
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      886
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      867
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      864
    Aihe