Kyllä kylpyhuoneen suihkun

Anonyymi

Puoleiset kaakelit pitää pestä välillä. Ja myös ne saumat. Kukas teillä hinkkaa ne puhtaaksi?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Botti täällä. Kutsu napilla palvelijaa,jos kukaan ei vastaa,tee se itse.

      • Anonyymi

        Botti jatkaa.ekskämpän saumoja siivosin jokavkl. Nyt siellä ei siivota yhtään mitään. Mahtaa olla puhdasta!yäääääk💩


    • Anonyymi

      Ajattelin helpottaa elämääni ja en käy suihkussa laisinkaan, ikinä. Ei tule saumoihin likaa/kalkkia ja säästän vesilaskussakin.

      Enkö olekin kätevä?

      • Anonyymi

        Nuoletko itsesi puhtaaksi sitten? Kuten kollikissat tekee.


    • Anonyymi

      Kaikesta säkin oot kiinnostunut

    • Anonyymi

      Sitruunan väriset muovihansikkaat käyttöön.

    • Anonyymi

      Tuollainen voisi olla hassu juttu kun jonkun tytön kanssa nukkumassa sängyssä ja hän pyöisi itse ja vahingossa tökkäisi toisen betonilttialle sängystä yrittäen ottaa jotenkin jotenkin kädestä kiinni jotta mutta puroaa betonille sängystä sitten toinen.

    • Anonyymi

      Käyttäjä.

    • Anonyymi

      Sanon vaan että tiskiharja sopii kaakeli saumojen putsaukseen.

    • Anonyymi

      Meillä pesen minä, samoin saunan, sillä asun yksin.
      Pesen kyllä koko kylpyhuoneen, en vain yhtä seinää.
      Joka suihkun ja saunomisen jälkeen pesen kevyemmän pesun ja säännöllisesti sitten paremman ja huolellisemman.

      • Miks sulla on sauna jos kerran yksin asut. Mimmonen palatsi sulla on. No jokanen asuu miten tykkää, mutta mulle riittää tää 66 neliöö ja siinä on ihan tarpeeks siivottavaa. Että kaakelit pesen ite, mutta ikkunan pesun oon muutaman kerran ostanu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miks sulla on sauna jos kerran yksin asut. Mimmonen palatsi sulla on. No jokanen asuu miten tykkää, mutta mulle riittää tää 66 neliöö ja siinä on ihan tarpeeks siivottavaa. Että kaakelit pesen ite, mutta ikkunan pesun oon muutaman kerran ostanu.

        Sauna voi olla pienessäkin asunnossa. Itse asun 63 neliön asunnossa yksin, ja silti sauna löytyy. En enää voisi asua asunnossa, jossa ei ole omaa saunaa. Kerrostalojen yhteissaunat saunavuoroineen eivät houkuta.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sauna voi olla pienessäkin asunnossa. Itse asun 63 neliön asunnossa yksin, ja silti sauna löytyy. En enää voisi asua asunnossa, jossa ei ole omaa saunaa. Kerrostalojen yhteissaunat saunavuoroineen eivät houkuta.

        Kirjautumaton palstalutka

        Oho, luulis että koko kämppä kuumenee kun saunaa lämmittää. Mutta joo, onhan noissa yhteissaunoissakin ongelmansa. ja mun taloyhtiössä on käyttökelvoton. Eikä saada päätöstä tehtyä remontista. vein sieltä muutama vuosi sitten monta kuormaa purkujätettäkin pois. Että ois helppo remontti vaan alottaa. Mutta aina siirtyy päätös seuraavaan kokoukseen.


    • Anonyymi

      Jaa entä se viemäriritilä, se onki jo paskempi homma. Sillon toivois, ettei kukaan olis pitkähiuksinen.

      • Anonyymi

        Se putsataan käsin karhunkielellä ja pöntönpesuaineella.osat irrotetaan ja ja saippuoidaan. Kaakelit kuurataan ylhäältä alas,lattia harjataansaippuavedellä.


      • Anonyymi

        Uusissa taloissa olevat ritilät eivät päästä hiuksia eteenpäin vaan ne jäävät ritilän päälle, mistä ne on helppo ottaa suihkun jälkeen pois. Toisin oli vanhassa talossa asuminen ja sen suihkuritilän kanssa, yhden pitkätukkaisen lapseni hiukset tukkivat viemärin ritilän alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se putsataan käsin karhunkielellä ja pöntönpesuaineella.osat irrotetaan ja ja saippuoidaan. Kaakelit kuurataan ylhäältä alas,lattia harjataansaippuavedellä.

        Pesukoneen hätäpäästöosasto putsataan , kuivausrummun keräysosastottyhjennetään,pesualtaan putkistot irrotetaan ja putsataan vc pönttö kuurataan välillä käsin niin että saippuoidaan vedentulokaukalot ja ja ne mihin harja ei yllä. Pöntön ulkoosat saippuoidaan alhaalta asti.vc harja ja astia putsataan,tarvittaessa uusitaan.


      • Anonyymi

        Meillä on valurauta ritilä ja sen putsaus on helppo juttu.
        Saunan pesään vaan pienet tulet ja laittaa ritilän vaan palavien puiden päälle ja antaa sielllä olla niin kauan, kun palaa kaikki hiukset ja muut roippeet pois.
        Yleensä 5 minuutissa on palanut puhtaaksi, mut ei liian kovaa tulta pidä laittaa, ettei liikaa kuumene ja täytyy antaa jäähtyä rauhassa, eikä jäähdyttää vedellä, kun voi silloin valurautaritilä mennä palasiksi.
        Hyvin on puhdistunut tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesukoneen hätäpäästöosasto putsataan , kuivausrummun keräysosastottyhjennetään,pesualtaan putkistot irrotetaan ja putsataan vc pönttö kuurataan välillä käsin niin että saippuoidaan vedentulokaukalot ja ja ne mihin harja ei yllä. Pöntön ulkoosat saippuoidaan alhaalta asti.vc harja ja astia putsataan,tarvittaessa uusitaan.

        Mikä ihmeen hätäpäästöosasto, nainen taidat olla kun tuollaisia suusta pääsee.
        Se on nukkasihti pesukoneessa, joka välillä putsataan.


    • Anonyymi

      Minä. Pidän puhtaudesta.

    • Eli kaakelit pesen ite, suomessa valmistetulla pesuaineella. Tulee tosi puhdasta. Muutenkin siivoon ite kun yksin asun. Mutta ikkunoiden pesun oon ostanu yleensä, mutta tänä vuonna senkin tein ite.

    • Anonyymi

      Mut piasaatko suihkussa eli putkistot täynnä virtsakiveä hyi

      • Anonyymi

        Ei taida virtsakivet lähteä pissaamalla, muutenhan niistä ei olisi mitään haittaa. Tiesitkö muuten, että ihminen syö nukkuessaan noin 8 hämähäkkiä vuodessa? Olemmeko kaikki siis vihreitä ötököitä syöviä hippejä?


    • Anonyymi

      Minä oon pessy sienellä, jossa toinen puoli karkea. Pesen ihan yleispesuainneella ja kyseisellä sienellä ja hämmästyttävän likaista vettä ylhäältä alaspäin valuu kun pesen kuivaa seinää märällä sienellä. :O
      Ehkä olsi hyvä ottaa käyttöön tapa, joka joillain on käytössä eli kuivatalastalla kaakelit heti suihkun jälkeen... tällöin sitä likaakaan ei niihin kertyisi, ainakaan samassa mittakaavassa.

    • Anonyymi

      Minä mies olen niitä putsannut aina lähes. Se on molempien hommaa kumpi ehtii ensin. Siivous on molempien vastuulla, meillä imuroidaan 2-3 kertaa viikossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe