Milloin viimeksi olit ihastunut?
Minä: 2018
-flowersreally-
Ihastuminen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen
Se tais olla viime vuonna.
- Anonyymi
Kyllä se menee siihen 2018 täälläkin.
- Anonyymi
kummallinen tumma hahmo veden alla uimarannalla, eikai voi olla joku suuri nälkäinen tiiikerihai?
- Anonyymi
2020
Lasketaan tämmöiset palsta ihastukset?
- Anonyymi
Harmis
- Anonyymi
En edes muista. Nykyään en ihastu, mulla saattaa olla joitain suosikkihenkilöitä, mutten todellakaan muista, jolloin voisin sanoa olleeni ihastunut.
Sitä se ikä teettää! .)) - Anonyymi
Viikko sitten. Näin uskomattoman kauniin naisen kävelemässä keskustassa. Punainen tiukka mekko ja takuulla oli silikonit. Käveli puistonpenkin ohi, kun olin istumassa. Myöhemmin satuin vielä näkemään kun pyöräilin kaupungilla. Hän hymyili kun huomasi, että ihailin vartaloa.
- Anonyymi
Ihastuminen alkoi 2019 ja edelleen jatkuu ja jatkuu - toivottomana.
Vai onko tämä rakkautta? 35 sekunttia sitten huomasin kuinka kaunis onkaan vaimoni tunika.
- Anonyymi
2018 oli kiva nainen töissä.
- Anonyymi
Muutama vuos sitten, samantien kyllä tajusin ettei hyödytä, ei mun näköisestä kukaan kiinnostu ja se ihastus loppui siihen.
Nytkin mutta annan sen pysyä piilossa.
Etkö halua näyttää ihastumisesi kohteelle tunteitasi? Vai onko kyseessä perisuomalainen onnen kätkeminen?
Carl-Gustaf kirjoitti:
Etkö halua näyttää ihastumisesi kohteelle tunteitasi? Vai onko kyseessä perisuomalainen onnen kätkeminen?
Hmh kyllästynyt yksipuolisiin tunteisiin.
Miten voi kätkeä onnen jos ei tiedä toisen tunteista?
- Onni on silloin kun tietää toisen tunteista.Löffi kirjoitti:
Hmh kyllästynyt yksipuolisiin tunteisiin.
Miten voi kätkeä onnen jos ei tiedä toisen tunteista?
- Onni on silloin kun tietää toisen tunteista.Okei.
Olen useasti ajatellut että kannattaako näillä palstoilla julistaa omaa onnellisuuttaan, jos suurella osalla joukkoa asiat ovat kurjasti.
Toisaalta en haluaisi alistua suomalaiseen vaatimattomuuden kulttuuriin, missä itsensä vähättely on hyve.Carl-Gustaf kirjoitti:
Okei.
Olen useasti ajatellut että kannattaako näillä palstoilla julistaa omaa onnellisuuttaan, jos suurella osalla joukkoa asiat ovat kurjasti.
Toisaalta en haluaisi alistua suomalaiseen vaatimattomuuden kulttuuriin, missä itsensä vähättely on hyve.Jokainen reagoi omalla tavallaan ja heistä jotka ajattelee ikävästi toisen onnesta antaa vain olla.
- Anonyymi
Joskus monta vuotta sitten. En usko enää ihastuvani keneenkään, koska näen kaikki kavereina. Ei ole sellaista läheisyydenkaipuuta että tekisi edes mieli halata ketään. Ehkä sitten kun monen vuoden stressi on helpottanut jaksaisin viettää aika kaverin kanssa, mutta nyt ei ole sellaista jaksamista, eikä etukäteen voi tietää tuleeko sellaista enää koskaan. Ei vaan jaksa enää sitä "auttamista", kun se ei ole siltä koskaan tuntunut.
Tärkein haave on yhä toteutumatta ja kauhea stressi ollut vuosien ajan. Stressi ei ole hyväksi. - Anonyymi
Siitä on ikuisuus aikaa. Se tunne ei sovi minulle, eikä monelle muulle joiden järki ei toimi tunteiden kanssa tasapainossa. Luojankiitos Jumala päättänyt säästää minut siltä. Ikä tekee oman tehtävänsä. En ole uskonut koskaan niitä, jotka väittää että ikäihminen voi ihastua. Pois se minusta, vituttaisi suunnattomasti. Antaa muiden sotkea elämänsä ihan millä draamalla tahansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571