Videoita jotka saavat sinut nauramaan

22

140

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppoisan perikuva.

• Anonyymi

8 corgi house you tubessa on minulla taattu hyvän mielen tuottaja.
      Jos on paha päivä niin riittää kun katselen näitä, kohta jo hymyilen.

• Joskus jonkun kiukku huvittaa, ei siksi että toisella on kurjaa vaan sen överi ilmiöt.

https://youtu.be/D6CFoZQYXMc

Kuten tämä ärrimurri. x'')

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Tässäkin oma hauskuutensa, wild hogs...

https://youtu.be/i7J3pitFCqI

Tietäsitpä ämmä vain mun koheltamisia. Kerran vaimo tuumasi jonkun kirosanankin päätä pudistellessaan.

Se oli sitä sekavaa aikaa. Nykyisin hänellä on uskovainen miesoletettu. Itseä harmittaa nuo menneet siltäosin, kun joutui erään ihmisrakkaan tuhkamaan. 😔 Onhan noita ystäviä
        mennyt, mutta en kaikkien kanssa ole seukannu.

>Timppa<

• Anonyymi kirjoitti:

Tietäsitpä ämmä vain mun koheltamisia. Kerran vaimo tuumasi jonkun kirosanankin päätä pudistellessaan.

Se oli sitä sekavaa aikaa. Nykyisin hänellä on uskovainen miesoletettu. Itseä harmittaa nuo menneet siltäosin, kun joutui erään ihmisrakkaan tuhkamaan. 😔 Onhan noita ystäviä
        mennyt, mutta en kaikkien kanssa ole seukannu.

>Timppa<

En ees uskalla arvailla.

• https://youtu.be/rzwva6WI4VU

Aina kun katson tämän videon tulee paremmalle tuulelle :D
      Vanha jo onkin mutta piristää näin 🐈 omistajana.

• Hahhaha, en tiedä mikä tässä nauratti mut nauroin itteni henkihieveriin. Flunssan jälkeen irtoo kiitettävästi rööreistä sitkeää ja kun oikeen nauraa, rupes yskittää. Eikä meinannu tulla yskästä loppua. :'' P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Hahhaha, en tiedä mikä tässä nauratti mut nauroin itteni henkihieveriin. Flunssan jälkeen irtoo kiitettävästi rööreistä sitkeää ja kun oikeen nauraa, rupes yskittää. Eikä meinannu tulla yskästä loppua. :'' P

Aijai mun mielestä tosi inhottavaa nauraa kun tietää että on paljon limaa kurkussa.
        Joko sen jälkeen ei pysty lopettaa yskimistä.
        Tuo video kuvastaa hyvin ihmisten shoppailua😂

• Löffi kirjoitti:

Aijai mun mielestä tosi inhottavaa nauraa kun tietää että on paljon limaa kurkussa.
        Joko sen jälkeen ei pysty lopettaa yskimistä.
        Tuo video kuvastaa hyvin ihmisten shoppailua😂

Meinas kyllä happi loppua. Hyvät ilmeet oli parilla kissillä ja tosiaan ostokset oli inhimillisiä. :P

• MCMLXXVI kirjoitti:

Meinas kyllä happi loppua. Hyvät ilmeet oli parilla kissillä ja tosiaan ostokset oli inhimillisiä. :P

😂 jep. Joskus ollu itelläki muutamia muita videoita jotka naurattaa mutta on tullu kadotettua.

• Löffi kirjoitti:

😂 jep. Joskus ollu itelläki muutamia muita videoita jotka naurattaa mutta on tullu kadotettua.

Se yksikin iso valkoinen rontti tunkemalla tunki itsensä hyllyn välistä. Hyvä ettei jääny jumiin. :')

Musiikki oli ihan luova tulos.

Pitäis aina tallettaa edes videoiden nimet, muttei niitä aina hoksaa. Sitten ei enää muista millä nimellä hakea.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paras oli se hurjan äkäisyyskohtauksen saanut papukaija. Se sätti miehen huolella niin kuin vihainen nainen ja lopuksi lauhtui ja jokelteli ukolle hahah.

• Anonyymi
      • Ohi ei voi päästää periaatteesta. Minkälainenkohan jono tuohon on kertynyt?

• Anonyymi

Sunnuntai ajelija 😂

• Kaveri kävi vähän kuumana, mutta mihinkä se olis hangessa altakaan pois mennyt? :D

• Anonyymi

Palstapersukin on yllättäbän huumeissa. Aina! Vittuilenko lisää vai nöyrtyykö oikeistomusta palstapersu ihmisen tasolle?

>Timppa<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      135
      956
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      926
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      42
      813
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      715
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      674
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      56
      586
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      578
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      36
      568
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      567
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      565
    Aihe