Löysin joukon videoita aiheesta.
Himalajan suola: https://youtu.be/YmtIrYXlGRM
Vanilja: https://youtu.be/oguPMXcrOVY
Sahrami: https://youtu.be/gQaOSggFKQI
Wasabi: https://youtu.be/Ej7jx0x_MR0
Cashew: https://youtu.be/CXTZVKYYyig
Macadamia: https://youtu.be/tEtwhubOdf0
Avokado: https://youtu.be/GZwbhgS9fuc
Tryffeli: https://youtu.be/RQ1nY51txoA
Parmesaani: https://youtu.be/ZgjWOo7IqQY
Kaviaari: https://youtu.be/5_O5bT3hfkQ
Hummeri: https://youtu.be/6gr_gMSF0c0
Ankerias: https://youtu.be/k4URGc_3FrE
Tonnikala: https://youtu.be/setJXT-K2CQ
Wagyu-liha: https://youtu.be/9CTzhqVHmww
Mitä noista olette maistaneet aidossa muodossa?
Syy miksi kalliit raaka-aineet ovat kalliita
10
241
Vastaukset
- Anonyymi
Neljää maistanut.
- Anonyymi
Tonnikala 278kg hinta 2, 8 milj. €...
- Anonyymi
9€/kg valmiiksi kypsennettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9€/kg valmiiksi kypsennettynä.
Tonnikalat purkissa tosin eivät jonkin väitteen mukaan ole oikeaa tonnikalaa, mutta onhan niitä montaa lajiketta. Mitä lähempänä kuolla sukupuuttoon, sitä enemmän idiootit maksavat.
Anonyymi kirjoitti:
Tonnikalat purkissa tosin eivät jonkin väitteen mukaan ole oikeaa tonnikalaa, mutta onhan niitä montaa lajiketta. Mitä lähempänä kuolla sukupuuttoon, sitä enemmän idiootit maksavat.
Samaahan sanotaan purkkianjoviksista.
- Anonyymi
Tonnikala "palat" öljyssä. Pirkka tai muu
Öljymäärä on aivan huima yhdessä purkissa, liian paljon, pienet hiutaleet.
Joutuu paljon laskemaan viemäriin ja siellä on vesistössä.- Anonyymi
Parempaahan ne vedessä on ja voi sen vedenkin käyttää, turhan kuivaa ne palat on syödä sellaisenaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaahan ne vedessä on ja voi sen vedenkin käyttää, turhan kuivaa ne palat on syödä sellaisenaan.
Uskaltaako vedessä olevia syödä purkista, käyttää suoraan?
Onkohan se vesi puhdasta, eikös nämä tule aasiasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaako vedessä olevia syödä purkista, käyttää suoraan?
Onkohan se vesi puhdasta, eikös nämä tule aasiasta?Tietysti, ei niitä järviveteen tehdä ja kuumennetaankin. Jotkut pelkää herkkusientenkin vettä, vaikka sienet imee kaiken vedestä. Sekin on erinomaista ruuanlaitossa, keitoissa tai vaikka muusin sekaan.
- Anonyymi
Kaikkia olen maistanut useasti. Ei nuo nyt mitenkään erityisen kalliita ole. Ainakaan työssäkäyvälle henkilölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
