Miksi varattu työkaveri pitää peliä?

Anonyymi

Ihan niin kuin hän olisi oikeasti todella ihastunut minuun. Katselee salaa, hermoilee, sekoilee sanoissaan, ja toisaalta hakeutuu seuraan, on avulias ja muistaa kaiken mitä olen joskus puhunut. Ja kuitenkin hän on varattu. Onko sitten niin, että hän on tosissaan minuun ihastunut, vai onko tämä vain jotain peliä? Itse olen häneen hieman ihastunut ja siksi tämä tuntuukin ikävältä. Olettaisin kyllä, että jos varattu ihastuu toiseen, niin tällaiset tunteet hän kyllä kuolettaisi heti.

46

5875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin vvoi käydä jos hänellä on huono parisuhde.
      Mutta muista, itse olet vastuussa omista tunteistasi.

    • Anonyymi

      Samaa muttei todellakaan ole avulias eikä muista mitään 😂 Aivoinfarkti?

      • Anonyymi

        Älä viitsi pilailla nyt yhtään vakavilla asioilla.


    • Anonyymi

      Kai hän on ihastunut eikä saa kuoletettua tunteintaan. Ja jos et tiedä mitään hänen parisuhteestaan, niin vaikea tuossa on spekuloida.
      Tai sitten hän ei ole ihastunut sinuun.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä olekaan. Pitäs muistaa tää.


      • Anonyymi

        9ah. Muna mies ei ole rakkaus mies
        ... muna ei tiedä rakkaudesta mitään.💎


    • Anonyymi

      Ei ilmeisesti ole ollut muuta peliä? Hän on joko pelokas tai vähän ihastunut, harmiton. Ei ne tunteet vaan aina käskystä kuole.

      • Anonyymi

        Jep ei ne kuole. Kokemusta on.


    • Ihminen se on se toinenkin, ihastuneena menee hiukan sekaisin, tokko tuo mitään pelailee. Ja vaikka varattu onkin, niin aivan hyvin voi ihastua, ratkaiseva ero syntyy siitä kuinka sen ihastuksensa käsittelee.

      • Anonyymi

        Se ihastuminen on herkällä ihmisellä joskus niin vahvaa että hän voi todella kärsiä siitä. ☹️ Vastaava meneillään. Kärsin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ihastuminen on herkällä ihmisellä joskus niin vahvaa että hän voi todella kärsiä siitä. ☹️ Vastaava meneillään. Kärsin.

        Kärsiihän siitä, jos ei ole mahdollisuutta kertoa tunteistaan tai on päivän selvää, että toinen joutuu torjumaan. Olen ollut tuossa tilanteessa aikanaan pariinkin otteeseen, ei se ollut herkkua ei.
        Jälkimmäisellä kertaa itsellä auttoi paljon kun hyväksyi tilanteen ja päätti nauttia jokaisesta kohtaamisesta (töissä) täysillä, mutta työn ulkopuolella suuntasi huomion painokkaasti muaalle, käytännössä ystävien ja sukulaisten kanssa touhuamiseen. Aikaa se vei, mutta helpottui viikko viikko ja myöhemmin ymmärrettynä ratkaisevaa oli ymmärtää ettei itse voi sitä toista saada, voi vain nauttia kohtaamisten yhteydessä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kärsiihän siitä, jos ei ole mahdollisuutta kertoa tunteistaan tai on päivän selvää, että toinen joutuu torjumaan. Olen ollut tuossa tilanteessa aikanaan pariinkin otteeseen, ei se ollut herkkua ei.
        Jälkimmäisellä kertaa itsellä auttoi paljon kun hyväksyi tilanteen ja päätti nauttia jokaisesta kohtaamisesta (töissä) täysillä, mutta työn ulkopuolella suuntasi huomion painokkaasti muaalle, käytännössä ystävien ja sukulaisten kanssa touhuamiseen. Aikaa se vei, mutta helpottui viikko viikko ja myöhemmin ymmärrettynä ratkaisevaa oli ymmärtää ettei itse voi sitä toista saada, voi vain nauttia kohtaamisten yhteydessä.

        Niin se tietenkin on. Me olemme inhimillisiä tuntevia ihmisiä. Siksi ärsyttää nuo haukkuvat ihmiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tietenkin on. Me olemme inhimillisiä tuntevia ihmisiä. Siksi ärsyttää nuo haukkuvat ihmiset.

        Koirat saa haukkua, siihenkin on joku syy, useimmiten pelko tai turhautuminen. Anna niiden haukkua, kyllä maailmaan ääntä (kirjaimia...) mahtuu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Koirat saa haukkua, siihenkin on joku syy, useimmiten pelko tai turhautuminen. Anna niiden haukkua, kyllä maailmaan ääntä (kirjaimia...) mahtuu.

        Hau hau hau.


    • Anonyymi

      Ei ole paljon tekemisissä ihmisten kanssa noin yleisellä tasolla?

    • Anonyymi

      Noh. Kyllähän hän varmasti on ihastunut. Itse siis ainakin olen tosissani ihastuessani. En kylläkään halua rikkoa mitään.

      En pelaile pelejä. Nainen olen.

      Jos hänellä on suhde kuolemassa, ero meneillään yms? Tai menee huonosti ja on sitten tunteita päässyt tulemaan.....

      Toiset ihastuu herkemmin kuin toiset. Tuokin voi mennä ohi tai sitten se vaan pahenee 😂

    • Anonyymi

      Hmm seuraile tilannetta tuleeko ero tms. Ja onko vieläkin ihastumisia ilmassa. Itse olin joskus muinoin fyysisesti ja henkisesti väkivaltaisessa suhteessa. Ihastuin toiseen onneksi. Paras asia ☺

      Voihan muihin ihastua hyvässäkin suhteessa. Mutta eri asia mitä tunteilleen tekee 👍🏻ne menevät sitten ohi jos menevät. Aikanaan kyllä jos ei ruoki.

      Syitä on lukuisia joten paha tuosta on sanoa tietenkään. Vaikuttaa ihastuneelta toki.

      • Anonyymi

        Samoja kokemuksia menneisyydestä. Sain vihdoin helvetin jälkeen kokea mikä on oikeaa rakkautta, kun rakastuin toiseen. Joten parempi, kun jättäisimme tuomitsematta. Emme voi tietää minkälaisia kauheuksia toinen kokee kotonaan. Toivottavasti ei, mutta kun sitä ei välttämättä näe, aisti tai huomaa.


    • Anonyymi

      Ajattelee että olet helppo nakki pitää vähän jännäkivaa suhteen ulkopuolella,tietenkin.

      • Anonyymi

        Ei se nyt noinkaan mene aina 😒 Hitto teidän oletuksienne kanssa.


    • Anonyymi

      Olette niin helppoja. Suorastaan tyrkkyjä.

      • Anonyymi

        Ei se ole noin mustavalkoista. Mutta en sun trollin pa*kajutuista jaksa pas**akaan nakata.


      • Anonyymi

        Miehet ne vasta osaakin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole noin mustavalkoista. Mutta en sun trollin pa*kajutuista jaksa pas**akaan nakata.

        Niin ja vaarallista olettaa ja maalittaa. Jonkun mieli voi särkyä


    • Anonyymi

      Hmm. Paha sanoa kun kaikki on nyt kirjoittajan tekemän tekstin varassa. Kuinka paljon noista kokemuksista on sitten vain oletuksia ja omia tulkintoja tms. Kun ei tiedä tilannetta ollenkaan niin paha arvailla..
      Mahdollista, että haluaa vain ystävystyä. Harvinaisempaa sekin, mutta itse ainakin näinä aikoina kaipaan ystäviä.
      Jos se todella menee kuten kuvailit niin onhan tuo selvästi jotain ihastusta. Ehkä?

      • Anonyymi

        Mutta ei välttämättä! Se pitää sanoa ääneen ollakseen varma tieto.


    • Anonyymi

      Kun nyt vaan pysytte varatuista itse kaukana niin hyvin menee eikä tule suruja suuntaan eikä toiseen. Maailmassa vapaita yllinkyllin ja mitään ainoaa oikeaa ei ole. On vain perheen perustaminen jonkun kanssa ja sitä kunnioittakaa. Näin helppoa se on kun osaa😃

      • Anonyymi

        Kaikki eivät haluan todellakaan perhettä. Älä yritä syöttää tuota jonain tavoiteltavana normina.


    • Anonyymi

      Kyllä on muuten kamala työkaveri kun vielä muistaamitä sanot. Mun mielestä se kertoo enemmänkin siitä, että toinen kuuntelee sinua ja ehkä siitä, että hänellä ei oo vielä dementiaa, vaihdevuosia tai toisaalta valvottavia pikkulapsia. Muutoin sanoisin, että kuunteleminen on hyvä taito opetella. Omat lapset joskus sanoo, että äiti sä et kuuntele, jos en katso heihin samalla, mutta ovat yllättyneitä, kun olenkin kuunnellut.

    • Anonyymi

      Halventavaa väittää peliksi.

    • Anonyymi

      Mä mitää pitele, haluisin olla sun frendi!

    • Anonyymi

      Mitä peliä? Jääkiekkoa, korttipeliä vai roolipeliä?

      • Anonyymi

        Larppaan töissä päivittäin oikeeta työntekijää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larppaan töissä päivittäin oikeeta työntekijää

        Huomaan.


    • Anonyymi

      Olisko sen suhde tiensä päässä ja leikittelee nyt ajatuksella että vaihtais lennosta seuraavaan. Joillekin yksinolo on helvetistä seuraava.

      • Anonyymi

        Ei rakkaus kaikilla ole vain peliä. Sinun elämäsi näköjään on. Halpamaista.


    • Anonyymi

      Lopeta itse pelaaminen äläkä sysää vastuuta vain toiselle. Herätys. Nykyään se on yleistä että sysätään vastuu syrjään. Itse ei ole enää kukaan edes omista tunteistaan vastuussa. Jo on aikoihin eletty.

      • Anonyymi

        Mikä hemmetin vastuu? Minkä siinä voi jos toinen piirittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hemmetin vastuu? Minkä siinä voi jos toinen piirittää?

        No jos se häiritsee niin sano sille miehelle(?)


    • Anonyymi

      Pillua voi vongata monella tavalla, tässä hienostuneempi versio kyseessä.

      • Anonyymi

        Joo. Tollasia miehet osaa olla. Mutta nainenhan ois heti h*ora. Mies vaan kova p*nomies ja taputus olalle.


    • Anonyymi

      Kaupassa töissä ja minulla on vähän tälläinen tilanne. Olen vähän "hutera" hänen seurassa.
      t mies

    • Anonyymi

      Hah.sanompa vain. Olette itsekkäitä toisten elämään itseänne tyrkyttäviä pahvipäitä. Ei ole tullut mieleen etsiä omaa vaan roikkua toisten omassa. Hyi helvata.saatte mitä itsekkäästi tilaatte.

      • Anonyymi

        Eeli jos vaikka hänet. Hän tekee sinulle juuri saman mitä teilläkin oli. Et ole mitenkään erityinen.olet ollut vain hauskanpitoa.jos ei teillä ollut edes perhettäkään niin todella heikoilla olet😁


      • Anonyymi

        Höhöhö. Älä sössötä


    • Anonyymi

      Ihana L näin kun katselit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe