Kyl se niin on.

Anonyymi

Että palkat on liian suuret mc donald rafloissa. Mitä ne siel valittaa että kovaa tyätä muka ja 10 euroo palkka saa tunti. Liian iso palkka minusta työstä jossa ei tarvii osata muuta kun lämmittää hampurilainen eikä tarvii edes koulutusta. Potkut niille valittajille jos ei ala työ maistumaan.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi sinua. Mene itse sinne tiskin taakse hikoileen paskapalkalla kesähelteillä. Kehtaatkin😡

      • Anonyymi

        Mielellään tuollaiselta mu.kulta potkut ottaisikin. Ettet vaan heidän selkänahasta revi ja vetele omiin taskuihisi. Itsekäs riistäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään tuollaiselta mu.kulta potkut ottaisikin. Ettet vaan heidän selkänahasta revi ja vetele omiin taskuihisi. Itsekäs riistäjä.

        Työntekijöitä ilman jäät jos ei ala asenteet paraneen ja palkka nousemaan!😈


    • Anonyymi

      Hirvee työ, voin vaan kuvitella. Epäkiitollists hommaa.

      • Anonyymi

        Hyvät sapuskat tekee Hesburgerin työntekijät. Palkat on työnantajan ja tekijän välinen sopimus, muut olkaa hiljaa!


    • Näille työntekijöille vois antaa paremmat työpaikat vientiteollisuudessa, saatais vähän valuuttaa. Niin ei kenekään tarttis tehdä alipalkattua huonoo työtä. ja saatais rahaa. Varallisuus ei mitenkään lisäänny, jos me vaan käydään keskenään kauppaa.

    • Anonyymi

      Näin on. Me ei enään tyydytä paska palkka pesteihin kun ei meidän tarvii. Hakekoot hyväksikäytettävät jos jostain saa.elämässä on tärkeämpiäkin asioita kun palvella rahanahneita työnantajia

    • Anonyymi

      Tuollaisia ravintoloita ei tarvita tällä planeetalla. Roskaruoka lihottaa ja sillä on huono vaikutus kansanterveyteen ja siitä kärsii veronmaksajat lopulta.

    • Kyl se on niin, että se tekee jonka on tarvis. Mutta saattaa taso pudota, jos on msksavinaan, silloin tekijäkin on tekevinään. 😄

    • Soskupummille jokainen palkka on liian suuri.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että autoilija on seksitön lusmu :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe