Tässä on tullut huomattua pitkän ajan aikana että jauhelija ( naudan jauheliha) on ollut osittain pilaantunut jo viimeisen käyttöpäivän aamuna, jopa edellisenä päivänä. Esim tänään aukaisin pirkka 600g, paketissa, se haju ja tummunutta lihaa.
Minulla on varmasti jääkaappi kylmä 2c jossa liha on. On myös tarkkoja mittareita ja veden mitannut veden lämpötilan paketin vierestä, 500m on ruokakaupoista josta lihat ostan, tulee suoraan aina kotiin.
K marketin kylmähyllyistä epäillys koska tuntunut muut tuotteet paljon lämpimiltä, ja avohyllyt. Näissä lämpötiloissa ei taida minkäänlaista seurantaa viranomaisten puolesta.
Jauhelihan säilyvyys, pilaantunut ennen päiväyksen aikaa
Anonyymi
1
334
Vastaukset
- Anonyymi
Taas oli vuorokautta ennen pirkan naudan jauheliha tummunut paljon, mulla on jääkaapissa 1.5-2c. Missa ovat.
Tuon paketin takana lukee säilytys alle 2c. Ja, jonkun firman nimi.
Eli joko lihojen kylmäketju ei toimi, tai lihat on tietyn ikäisiä ennen pakettiin laittoa tai k marketin avohyllyssä paketti on liian lämmin.
Otan laser lämpömittarin mukaan kauppaan seuraavan kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561188
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531152Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82976Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu46889Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54790Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721