Ostin puolukoita 5 litraa ulkomaalaiselta, ja kun tulin kotiin huuhtelin ne ja aloin perata niitä, mukana paljon huonoja pehmeitä marjoja jotka jouti pois. No perkasin sen yhden laatikollisen valmiiksi pusseihin ja pakkaseen mutta mun mielestä ne marjat ei kyllä hyvälle haise,ne haisee ummehtuneelle ja koiran kuselle. Puolukka on kestävä marja mutta mun mielestä on kyllä outoa tuo haju niissä? Ne myytiin muovirasioissa missä kannet...onko kellään tälläsesta kokemusta?
Marjojen osto
4
985
Vastaukset
- Anonyymi
minä ostin taannoin aidolta suomalaiselta todella huonoja marjoja. Toi vain laatikon, otti rahat ja häipyi. päällä oli kunnolliset , alla täyttä sontta. Ulkomaalaisen kanssa voi näköjän tehdää tällaista.
t. ulkomaalainen - Anonyymi
Itse keräsin omat puolukkani. En koskaan huuhtele mitään kotimaisia marjoja ennen pakastamista. Kun ostan marjoja niin ostan torilta en marketeista. Suomalaisesta vakituiselta myyjältä jolta vuosikausia ostanut.
- Anonyymi
Ostin s marketista mansikoita..kotimaisia ..kesällä..2 rasiaa ..olivat pieniä kuivia tai homeista melkein kaikki..Salon lähellä joku tila..en osta kyseiseltä tilalta enää mitään..lupasivat tuoda tilalle eipä näkynyt..olisin antanut ostetut marjat takaisin
- Anonyymi
Olen ostanut monta vuotta marjat ja sienet Tallinnan Keskturgilta. Siellä kaikki myydään kilohinnalla. Mustikka maksoi 4,5 €/kg eli vähän yli 2 euroa litra. Kantarellit olivat saman hintaisia eli niiden hinta Suomessa on 5 - 6 kertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070