Ostin puolukoita 5 litraa ulkomaalaiselta, ja kun tulin kotiin huuhtelin ne ja aloin perata niitä, mukana paljon huonoja pehmeitä marjoja jotka jouti pois. No perkasin sen yhden laatikollisen valmiiksi pusseihin ja pakkaseen mutta mun mielestä ne marjat ei kyllä hyvälle haise,ne haisee ummehtuneelle ja koiran kuselle. Puolukka on kestävä marja mutta mun mielestä on kyllä outoa tuo haju niissä? Ne myytiin muovirasioissa missä kannet...onko kellään tälläsesta kokemusta?
Marjojen osto
4
1088
Vastaukset
- Anonyymi
minä ostin taannoin aidolta suomalaiselta todella huonoja marjoja. Toi vain laatikon, otti rahat ja häipyi. päällä oli kunnolliset , alla täyttä sontta. Ulkomaalaisen kanssa voi näköjän tehdää tällaista.
t. ulkomaalainen - Anonyymi
Itse keräsin omat puolukkani. En koskaan huuhtele mitään kotimaisia marjoja ennen pakastamista. Kun ostan marjoja niin ostan torilta en marketeista. Suomalaisesta vakituiselta myyjältä jolta vuosikausia ostanut.
- Anonyymi
Ostin s marketista mansikoita..kotimaisia ..kesällä..2 rasiaa ..olivat pieniä kuivia tai homeista melkein kaikki..Salon lähellä joku tila..en osta kyseiseltä tilalta enää mitään..lupasivat tuoda tilalle eipä näkynyt..olisin antanut ostetut marjat takaisin
- Anonyymi
Olen ostanut monta vuotta marjat ja sienet Tallinnan Keskturgilta. Siellä kaikki myydään kilohinnalla. Mustikka maksoi 4,5 €/kg eli vähän yli 2 euroa litra. Kantarellit olivat saman hintaisia eli niiden hinta Suomessa on 5 - 6 kertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242252Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241393Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211014
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13714- 10700