Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?

Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, että kiireen tuntu helpottaa kun olen kuvioissa.

Joskus itse mietin, että onko tuo pelkästään hyvä juttu, vai olenko rauhallinen sillein muumiomaisella tavalla? Tuo piirre ei liene ainakaan kovin haluttu piirre naismarkkinoilla? Monesti olen kyllä huomannut vetäväni puoleeni sellaisia suurten tunteiden naisia. Vastakappaleet tasaavat toisiaan tms.

78

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tyyppi, hauskuuttaja, mukava. Näihin olen törmännyt eniten.

      • Olisinpa minäkin hauskuuttaja. Minulla ei vaan ole minkään sortin huumorintajua. Tai siis omanlaiseni, joka saa minut useimmiten vaikeuksiin. Olen siis oppinut olemaan vitsailematta :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olisinpa minäkin hauskuuttaja. Minulla ei vaan ole minkään sortin huumorintajua. Tai siis omanlaiseni, joka saa minut useimmiten vaikeuksiin. Olen siis oppinut olemaan vitsailematta :D

        Noo, toisaalta se ei ole aina niin mukavakaan titteli. Kun siihen sisältyy tiettyjä odotuksia, että mulla olis aina jotain hauskaa sanottavaa ja mulla ei murhe koskaan muka mieltä painaisi.

        Riippuu niin ihmisistä, ketkä lataa odotuksia ja ketkä ei. Ketkä ymmärtää, ettei hauskallakaan tyypillä elämä ole vain hekottelua ja murjaisuja mitkä saa muut nauramaan. Kyllä mullakin on herkät hetkeni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olisinpa minäkin hauskuuttaja. Minulla ei vaan ole minkään sortin huumorintajua. Tai siis omanlaiseni, joka saa minut useimmiten vaikeuksiin. Olen siis oppinut olemaan vitsailematta :D

        Introverttina puhun yleensä vain asiaa, mutta tiettyjen ihmisten seurassa voin olla myös leikkimielinen. Yleensä kuitenkin pidän yllä muurejani. Edellisen kerran kun tein vapautuneesti huumoria työpaikalla, siitä pidettiinkin sitten työnantajan kanssa kriisikokous. Muille toki huumori oli sallittua, vaan ei minulle. Kun jämähtää omaan rooliinsa muiden silmissä, se onkin kauhea kriisi, jos se hiljainen asiaihminen omaakin huumorintajun ja voimautuu sitä myös käyttämään. Se kuulemma viestii, ettei välitä enää paskaakaan.


    • Anonyymi

      Läski.

      T. Partis

    • Anonyymi

      Rauhalliseksi minuakin sanotaan, hyvä kuuntelija.
      Itse asiassa olen sekä rauhallinen että hyvinkin hyperaktiivinen, riippuu seurasta ja tilanteesta. Mutta ensivaikutelma on yleensä tuo.
      Olen aika kameleontti.

    • Niin .. oletko rauhallinen vai leppoisa?
      Rauhallinen rauhoittaa ja leppoisa tuo sellaisen hyvän olon.

      • Rauhallinen enemmän kuin leppoisa. Vähän sillein haaleassa vedessä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Rauhallinen enemmän kuin leppoisa. Vähän sillein haaleassa vedessä.

        Ai niinkuin mitäänsanomaton..? Semmoinen tasaisen tylsä talliainen?
        Joo .. ei välttämättä ihan kovinta hottia naismarkkinoilla..
        Tosin kaikille löytyy ottaja. Niin uskon.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai niinkuin mitäänsanomaton..? Semmoinen tasaisen tylsä talliainen?
        Joo .. ei välttämättä ihan kovinta hottia naismarkkinoilla..
        Tosin kaikille löytyy ottaja. Niin uskon.

        Mitä tarkoitat mitäänsanomattomalla? Tasainen kyllä olen, mutta tarkoittaako se automaattisesti tylsää talliaista? Taidan olla tuomittu :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä tarkoitat mitäänsanomattomalla? Tasainen kyllä olen, mutta tarkoittaako se automaattisesti tylsää talliaista? Taidan olla tuomittu :D

        Enhän mä kyllä sitten pahalla.. tarkoitin harmaavarpusta.. sellaista joka ei erotu joukosta. Toiset on sellaisia appelssiineja perunalootassa ja toiset ovat vain pottuja pottujen seassa.

        Ja se joka haluaa tehdä vaikka pottumuusia ei yhtään tykkää appelsiinista pottujensa seassa. Lentää hyvin nopeasti semmoinen lepikkoon. Eli kaikille on joku.

        Olet todellakin tuomittu.. olemaan sinä itsesi. Ja hyvä niin.

        Itse valitsen mieeluummin perunan kuin appelsiinin. Rauhallinen on just hyvä.


    • Anonyymi

      Komea mutta köyhä tai aito uros mutta köyhäksi syntynyt

    • Pitkä (ja komea). Jälkimmäinen tulee siis yleensä aina naisilta, mutta joskus miehiltäkin.

      En pidä rauhalliseksi kuvailemista pelkästään positiivisena. Rauhallisen ihmisen kanssa tulee kyllä toimeen, mutta onko sellaisen kanssa hauskaa tai saako hän mitään aikaiseksi?

      Jos olisit lähdössä sokkotreffeille, ja olisi kaksi vaihtoehtoa, niin ottaisitko mielummin rauhallisen vai eloisan ihmisen.

      Minulle tulisi rauhallisesta ihmisestä mieleen, että sen kanssa ei keksi mitään puhuttavaa, eikä sitä saa extempore mihinkään.

      • Aikaiseksi kyllä saan ja extempore onnistuu, mutta kanssani ei varmasti ole kovin hauska olla. Hauska sinänsä kun minusta kiinnostuu nimenomaan hyvin eloisat naiset. Ja minä olen vastaavasti kiinnostunut heistä. Minusta on parasta kun nainen on papupata ja saan vaan kuunnella tämän juttuja aina väliin jotain murahtaen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aikaiseksi kyllä saan ja extempore onnistuu, mutta kanssani ei varmasti ole kovin hauska olla. Hauska sinänsä kun minusta kiinnostuu nimenomaan hyvin eloisat naiset. Ja minä olen vastaavasti kiinnostunut heistä. Minusta on parasta kun nainen on papupata ja saan vaan kuunnella tämän juttuja aina väliin jotain murahtaen.

        Tuli hauska mielikuva tuosta mitä kuvailit ja kerroit. :-D


    • Ei ihmiset minua ole minulle alkaneet kuvailemaan. Missä tilanteessa niin tehdään?

      • "Rauhallinen" taas on sana, jolla suurin osa suomalaisista, etenkin miehistä, itseään kuvailee.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Rauhallinen" taas on sana, jolla suurin osa suomalaisista, etenkin miehistä, itseään kuvailee.

        Mutta miksi ulkomaailma kokee tarpeelliseksi niin jollekin sanoa? Onko se positiivinen vai negatiivinen asia?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mutta miksi ulkomaailma kokee tarpeelliseksi niin jollekin sanoa? Onko se positiivinen vai negatiivinen asia?

        Aika neutraali.


      • Yleensä joku vaan on sanonut tuon esim. töissä, että kanssani on mukava tehdä töitä kun olen niin rauhallinen, että tuntuu ettei ole niin stressaavaa / kiireen tuntua tehdä hommia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yleensä joku vaan on sanonut tuon esim. töissä, että kanssani on mukava tehdä töitä kun olen niin rauhallinen, että tuntuu ettei ole niin stressaavaa / kiireen tuntua tehdä hommia.

        No sitten se on tietysti kehu.
        Pomon sanomana vois olla vihje, että eipäs laiskotella.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sitten se on tietysti kehu.
        Pomon sanomana vois olla vihje, että eipäs laiskotella.

        Meillä on tietty määrä hommia, joka on tehtävä päivässä. Muuten ei hommat pyöri. Joten sinänsä laiskottelulle ei ole sijaa.

        Mutta kuitenkin. Jotenkin minua ärsyttää kun olen kuullut tuon "rauhallisen" niin monta kertaa. Ehkä se on sitten tarkoitettu kehuksi, mutta minua se jotenkin häiritsee, kun haluaisin mieluummin olla eloisampi ihminen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Meillä on tietty määrä hommia, joka on tehtävä päivässä. Muuten ei hommat pyöri. Joten sinänsä laiskottelulle ei ole sijaa.

        Mutta kuitenkin. Jotenkin minua ärsyttää kun olen kuullut tuon "rauhallisen" niin monta kertaa. Ehkä se on sitten tarkoitettu kehuksi, mutta minua se jotenkin häiritsee, kun haluaisin mieluummin olla eloisampi ihminen.

        Oletko töissä Postissa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko töissä Postissa?

        En. Vaikka posteljooni oli kyllä yksi haaveeni. Siitä vaan kun ei makseta oikein palkkaa.


    • Jostain syystä mun intuitioni sanoo, että viihtyisin sun seurassa. Vaikka olen aika rauhallinen itsekin. Vaikutat jotenkin "helpolta" tai luontevalta seuralta. Oot suora ja töksäytteletkin, mutta jotenkin mä handlaan sen. :)

      Uskon, että olet seurana jees, vaikka nyt itse et ehkä niin ajattele.

      • Olen aika vilpitön luonne ja hyväntahtoinen, mutta nuo sammakot ärsyttävät itseäni. Vielä kun en itse tajua, että nyt tuli sanottua jotain väärin. Huomaan vain joskus toisten katseesta, että nyt ei mennyt ihan putkeen. Olen siis aika kömpelö sosiaalisesti. Mutta ihana että maailmassa on ihmisiä jotka osaavat katsoa myös vikojen taakse.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen aika vilpitön luonne ja hyväntahtoinen, mutta nuo sammakot ärsyttävät itseäni. Vielä kun en itse tajua, että nyt tuli sanottua jotain väärin. Huomaan vain joskus toisten katseesta, että nyt ei mennyt ihan putkeen. Olen siis aika kömpelö sosiaalisesti. Mutta ihana että maailmassa on ihmisiä jotka osaavat katsoa myös vikojen taakse.

        Aa, no mä jotenkin näen sinussa hyväntahtoisuutta vaikka osaat olla pisteliään ilkeäkin ja sanoa ikävästi. Et mulle ole kuitenkaan sanonut mitään mikä kismittäisi, suhtaudu sinuun ikään kuin olisit mun veli. Se rauhallinen ja välillä vähän veijari rasavilli jolla alkaa lennokkaat jutut lentää ja jonka kanssa voi nauraa räkäisesti dorkille jutuille. :)

        Ja sitten taas hengailla lungisti.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Aa, no mä jotenkin näen sinussa hyväntahtoisuutta vaikka osaat olla pisteliään ilkeäkin ja sanoa ikävästi. Et mulle ole kuitenkaan sanonut mitään mikä kismittäisi, suhtaudu sinuun ikään kuin olisit mun veli. Se rauhallinen ja välillä vähän veijari rasavilli jolla alkaa lennokkaat jutut lentää ja jonka kanssa voi nauraa räkäisesti dorkille jutuille. :)

        Ja sitten taas hengailla lungisti.

        Taidan olla vähän... pisteliään ilkeä. Minkä myöntäminen vähän kirveleekin. Se puoli vielä pulpahtaa netissä helposti esille, kun netissä on villinlännen lait, eikä kukaan halua jäädä kakkoseksi.

        Taidat olla niitä harvoja tyyppejä täällä, jonka kanssa en ole napit vastakkain. Ehkä osaat käsitellä minua. Ja muutenkin maailmankatsomukset natsaa ainakin joltain osin. Ja vähän kyllä aina kiusin sinuakin, mutta yritän pitää jutun asiallisena kuitenkin :D. Jännä kun ollaan palstalla oltu niin pitkään, mutta tutustuin sinuun tarkemmin vasta Janina.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Taidan olla vähän... pisteliään ilkeä. Minkä myöntäminen vähän kirveleekin. Se puoli vielä pulpahtaa netissä helposti esille, kun netissä on villinlännen lait, eikä kukaan halua jäädä kakkoseksi.

        Taidat olla niitä harvoja tyyppejä täällä, jonka kanssa en ole napit vastakkain. Ehkä osaat käsitellä minua. Ja muutenkin maailmankatsomukset natsaa ainakin joltain osin. Ja vähän kyllä aina kiusin sinuakin, mutta yritän pitää jutun asiallisena kuitenkin :D. Jännä kun ollaan palstalla oltu niin pitkään, mutta tutustuin sinuun tarkemmin vasta Janina.

        Ilkee on niin helppo olla. Mutta sortuu siihen muutkin. Itsekin välillä häijyilen.

        Ehkäpä sen kaapista ulostulon jälkeen aukesi jotenkin yhteys, onhan meillä yhdistäviä tekijöitä. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ilkee on niin helppo olla. Mutta sortuu siihen muutkin. Itsekin välillä häijyilen.

        Ehkäpä sen kaapista ulostulon jälkeen aukesi jotenkin yhteys, onhan meillä yhdistäviä tekijöitä. :)

        Tai sitten meillä ei vaan jutut ihan muuten vaan natsannut vanhan sinäsi kanssa. Olet nykyään jotenkin erilainen. Toivottavasti samanlainen muutos on ulottunut oikeaan elämääsi. Tai mistäpä sitä tietää, ehkä minä olen muuttunut. Mutta jokin on muuttunut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tai sitten meillä ei vaan jutut ihan muuten vaan natsannut vanhan sinäsi kanssa. Olet nykyään jotenkin erilainen. Toivottavasti samanlainen muutos on ulottunut oikeaan elämääsi. Tai mistäpä sitä tietää, ehkä minä olen muuttunut. Mutta jokin on muuttunut.

        Ei ehkä, kun en ollut omaitseni. Yritin pitää kiinni luomastani naisekkaasta minästä, mutta välillä väsähti ja tyyli muuttui.

        Sitten taas skarppasin ja palasin ruotuun.

        Flowers oikeestaan sysäsi mut tekemään päätöksen, että lopetan roolin ja oon omaitseni just sellaisena hässäkkänä kun oon.

        Voihan olla, et vaistosit roolin?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ehkä, kun en ollut omaitseni. Yritin pitää kiinni luomastani naisekkaasta minästä, mutta välillä väsähti ja tyyli muuttui.

        Sitten taas skarppasin ja palasin ruotuun.

        Flowers oikeestaan sysäsi mut tekemään päätöksen, että lopetan roolin ja oon omaitseni just sellaisena hässäkkänä kun oon.

        Voihan olla, et vaistosit roolin?

        Oot sinäkin varmasti muuttunut.

        Irl mä olen rennompi ja en enää äksyile kuten ennen. Sekin helpotti, että "syljin" ulos porukoillenikin asioita mitä olin salannut vuosia itsestäni. Miten tosissaan ne ne otti, en tiedä. Äiti tuntui ainakin olevan kartalla.

        Ja jotenkin hyväksyvän.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ehkä, kun en ollut omaitseni. Yritin pitää kiinni luomastani naisekkaasta minästä, mutta välillä väsähti ja tyyli muuttui.

        Sitten taas skarppasin ja palasin ruotuun.

        Flowers oikeestaan sysäsi mut tekemään päätöksen, että lopetan roolin ja oon omaitseni just sellaisena hässäkkänä kun oon.

        Voihan olla, et vaistosit roolin?

        En tiennyt mitä ajatella sinusta. Arvelin että saattaisit mahdollisesti olla trolli, joka esittää mukavaa edessä päin, mutta vetelee naruista taustalla. Ajattelin että jotain mätää tässä on. En kuitenkaan arvannut että kyse olisi näin vilpittömästä asiasta. Oli muuten huvittavaa seurata porukan reaktioita kun jätit roolin. Osa käyttäytyi kuin se olisi joku isokin juttu ja taivas tippuisi niskaan. Nyt viimein on tainnut Harmiskin vähän rentoutua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En tiennyt mitä ajatella sinusta. Arvelin että saattaisit mahdollisesti olla trolli, joka esittää mukavaa edessä päin, mutta vetelee naruista taustalla. Ajattelin että jotain mätää tässä on. En kuitenkaan arvannut että kyse olisi näin vilpittömästä asiasta. Oli muuten huvittavaa seurata porukan reaktioita kun jätit roolin. Osa käyttäytyi kuin se olisi joku isokin juttu ja taivas tippuisi niskaan. Nyt viimein on tainnut Harmiskin vähän rentoutua.

        Heh joo. En tiedä, jotkut tuntuu ajattelevan et nyt vedän roolia, kun ovat tottuneet siihen entiseen. Mietin vähän, että mitenkähän tässä käy. Dissellekin varovasti raottaen uutta tietoa itsestäni. Mut oikeestaan aika hyvin loppujen lopuksi.

        Jaaha tytär tulla köpsöttää autoon. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh joo. En tiedä, jotkut tuntuu ajattelevan et nyt vedän roolia, kun ovat tottuneet siihen entiseen. Mietin vähän, että mitenkähän tässä käy. Dissellekin varovasti raottaen uutta tietoa itsestäni. Mut oikeestaan aika hyvin loppujen lopuksi.

        Jaaha tytär tulla köpsöttää autoon. :)

        Jes näkyillään. Minunkin pitää ruveta nukkumaan kun taas on yötöitä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ehkä, kun en ollut omaitseni. Yritin pitää kiinni luomastani naisekkaasta minästä, mutta välillä väsähti ja tyyli muuttui.

        Sitten taas skarppasin ja palasin ruotuun.

        Flowers oikeestaan sysäsi mut tekemään päätöksen, että lopetan roolin ja oon omaitseni just sellaisena hässäkkänä kun oon.

        Voihan olla, et vaistosit roolin?

        Oho. Otan tämän kohteliaisuutena.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Otan tämän kohteliaisuutena.

        -flowersreally-

        Ota vaan. Sinä sen sait aikaan. Kun ärsyynnyin sinuun. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ota vaan. Sinä sen sait aikaan. Kun ärsyynnyin sinuun. :)

        Mulla on sellainen lahja.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellainen lahja.

        -flowersreally-

        Ja osaat lahjaas myös käyttää.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ja osaat lahjaas myös käyttää.

        Kiitos kiitos.

        -flowers-


    • Anonyymi

      Varmaankin se ett olen tylsä, ärsyttävä

    • Se muuten miten minua kuvataan, on kokoni. "Oi, kylläpä sä olet pieni!"
      Ihmiset eivät vaan näe minua pienen kokoni takaa. Että ei sekään kovin mairittelevaa ole.

      • Anonyymi

        siskoni on myös pieni nainen mutta hyvän tuulinen, niin oletko sinäkin hyvän tuulinen,


      • Anonyymi kirjoitti:

        siskoni on myös pieni nainen mutta hyvän tuulinen, niin oletko sinäkin hyvän tuulinen,

        No olen.. olenko minä siskosi?


    • Anonyymi

      Riippuu pitkälti keneltä kysyy ja mistä yhteydestä hän mut tuntee/tietää. Mä olen oudommassa seurassa rauhallinen, ujo ja hiljainen, enkä tuo itseäni mitenkään esille. Jossain toisessa seurassa taas olen kova höpöttäjä ja paljon vilkkaampi.

      • Anonyymi

        Tai sitten jos joku tuntematon mua kuvailee, niin "se isotissinen punapää" lienee aika lähellä totuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten jos joku tuntematon mua kuvailee, niin "se isotissinen punapää" lienee aika lähellä totuutta.

        Oho 😳


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oho 😳

        Noinhan se tuppaa menemään. Tuntematon hyvin usein kuvailee ulkoisilla ominaisuuksilla, kun ei hänellä oikein muuta ole. Toki, joson tehnyt "vaikutuksen" jollain muulla ominaisuudella niin voi olla vaikka "se kovaääninen blondi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se tuppaa menemään. Tuntematon hyvin usein kuvailee ulkoisilla ominaisuuksilla, kun ei hänellä oikein muuta ole. Toki, joson tehnyt "vaikutuksen" jollain muulla ominaisuudella niin voi olla vaikka "se kovaääninen blondi".

        Musta joku sanonut kuulema ett se tumma nainen🤣🤣 Mulle vaan tulee tuosta mieleen se Lea lavenin biisi " tuo tumma nainen..."😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta joku sanonut kuulema ett se tumma nainen🤣🤣 Mulle vaan tulee tuosta mieleen se Lea lavenin biisi " tuo tumma nainen..."😂😂

        👍

        Tuo "se isotissinen punapää" on myös kuvaus, jota olen itsestäni kuullut käytetyn. Vaikka siis ihan vaan "se punapää" olis niissä tilanteissa riittänyt, kun ei siellä muita punapäitä paikalla ollut. Vaan siis juu, siitä tiesi jo mikä oli ollut oleellista. 😅


    • Anonyymi

      En oikein tiedä. Yleensä hyväksi ihmiseksi. Mutta eiköhän vähän riippuu keneltä kysytään. Söpö/Söötti/Suloinen on kai yleisin mitä olen kuullut viimeisimpänä aikoina. Ja yleensä tämä on johonkin tekemiseeni liittyen jos olen esim. aivastanut (kuulostan kuulema Minni hiireltä) tai vahingossa röyhtäissyt ruokapöydässä ja pahoitellut asiaa. Olen saanut sillä anteeksi koska oli kuulema söpöä 😂🤷

      • "kuulostan kuulema Minni hiireltä"

        -Tsih, heh ihana. Voin kuvitella Minni aivastuksen söpöyden. Ei mikään hevospärskäys niin kun mulla, vaan pieni söpö tsih. :')


    • Anonyymi

      Tarmokas.
      Ei ole hyvä ominaisuus. Miehet haluaa heikohkon, jota saa ohjata ja paapoa, jotain lahjaakin ostaa. Haluan tasavertaisen kumppanin. Avustajan aika ehkä tulee hoitokoti-asteella.

    • Anonyymi

      Vittumainen ihminen.

    • Anonyymi

      Olen paljon kuullut naisilta että olen seksikäs. Kai sitten olen.

      M41

    • Olet vihainen.
      Jotkut taas sanoo että lukee minua kuin avointa kirjaa. =D
      Tosiasiassa en voi naamalleni mitää mulla on perus ilme naamalla mutta kumminkin omasta mielestäni olen iloinen 😂.
      Välillä vähän ristiriitaisia asioita kuulee välistä.
      "Näytän ikäistäni nuoremmalta"
      Siis jjuu tyyliin 9vuotta nuoremmalta 😄
      Yleensä vain lauseita siis kuulen mitä ihmiset sanoo minusta.

    • Toimelias.

      Monikaan asia ei jää minun kohdalla vain suunnittelun asteelle.
      Tosin välillä voisi jäädäkin. Pikkuisen pitää välillä vetää käsijarrua, kun mopo lähtee keulimaan ja unohdan itseni, mutta tätä ei minussa tarvitse erikoisemmin muuttaa. Se on hyvä piirre ja jeesaa mus paljossa. Kunhan muistaa, että ei anna sille siimaa liikaa, tai kohta olen kaulaani myöten tekemisissä. 😁

    • Anonyymi

      Kysy toi mun työkavereilta ja ystäviltä. Jäävi mitään itse sanomaan.

    • Anonyymi

      En tiedä, ei ole ikinä kiinnostanut. Eikä kukaan ole kertonut.

    • Mua kuvataan niin eri sanoilla - tilanteista riippuen. Olen vähän kaikkea. Pääsääntöisesti saan myönteistä palautetta. Ihmiset kai pitävät minusta. Tosin ei kaikki, suorastaan välttelevät. Ja olen onnistunut hankkimaan vihamiehiäkin.

      Mutta tuo sun rauhallisuus kuulosti erittäin hyvältä. Itselleni sana "rauhallinen" herättää luottamusta ja turvallisuudentunnetta. Ihmisillä on luultavasti hyvä olo seurassasi.

      Se ei missään nimessä sulje naisehdokkaita pois, päinvastoin. Mutta en edes tiedä haetko seuraa, oletko jo parisuhteessa vai mitä.

      • Anonyymi

        Ensimmäisenä tulee mieleen tekopyhä. Mietipä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisenä tulee mieleen tekopyhä. Mietipä sitä.

        Mjaa. Miksi pitäisi miettiä?

        Ei mun tarvitse.


      • Tuo oli kiva näkemys asiaan 😊


    • Anonyymi

      Kyllä kai se se ruma on. Toinen on "kylmä" tai "vakava".

      Kirjautumaton palstalutka

      • Millä tavoin kylmä?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Millä tavoin kylmä?

        No esimerkiksi kerran erään ystävättäreni silloinen poikaystävä oli kuulemma ystävättärelleni sanonut, että olin (ulkoiselta vaikutelmalta) "kylmin" hänen tietämänsä ihminen. Siihen oli ystävättäreni todennut, että "Et tunne sen todellista puolta, jos joku itkisi minun vuokseni se olisi juuri palstalutka".

        Se kylmyys siis tarkoitti käytännössä vakavailmeisyyttä, jonka kiusaaminen oli minussa saanut aikaan. Nykyisin osaan jo onneksi hymyillä enemmän ja useammin, mutta ei se vieläkään niin luontevaa ole kuin mitä oli lapsena.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi kerran erään ystävättäreni silloinen poikaystävä oli kuulemma ystävättärelleni sanonut, että olin (ulkoiselta vaikutelmalta) "kylmin" hänen tietämänsä ihminen. Siihen oli ystävättäreni todennut, että "Et tunne sen todellista puolta, jos joku itkisi minun vuokseni se olisi juuri palstalutka".

        Se kylmyys siis tarkoitti käytännössä vakavailmeisyyttä, jonka kiusaaminen oli minussa saanut aikaan. Nykyisin osaan jo onneksi hymyillä enemmän ja useammin, mutta ei se vieläkään niin luontevaa ole kuin mitä oli lapsena.

        Kirjautumaton palstalutka

        Jotenkin pidän sua lämminsydämisenä ihmisena. Inhimillisenä.

        Sellainen vaikutelma tullut.

        On ikävää kuulla kiusaamisestasi. *hali*


    • Anonyymi

      En tiedä mitä oikeasti ajattelevat, mutta olet kaunis ja huumorintajuinen on ollut hassuissa "kerro hyvää" palautteista. En ole tosiaankaan puhelias, vaan seuraan keskusteluja sivummalta. Töissä ja lähisuhteissa minua kuvattu siitä, että pidän lupaukseni ja olen ymmärtäväinen. t. sxth

    • Anonyymi

      En kai rauhallinen mutta kuulemma rauhoittava.että pelko tai mitä vaan lähelläni katoaa...🧡

    • Anonyymi

      Sielukas.

    • Mulkk... Ei ny sentäs.

      Ihan suoraan ei ole taidettu adjektiivilla kätellä, mutta usein on sanottu että mun kanssa on helppo puhua ihan mistä vaan ja olen hyvä kuuntelija (?), mitä on toisinaan höystetty kommentilla että tunnun sillä tavalla luotettavalta ja empaattiselta.

      En väitä vastaan, musta on kiva turista ihmisten kanssa muutakin kuin eilisen telkkuohjelmat, aamuruuhkan ongelmat ja iltapäivän sää.

    • Anonyymi

      Rauhalliseksi ja hyvähermoiseksi on sanottu vaikka ne ovat vain puolustusmekanismeja loputonta levottomuutta ja stressiä vastaan.

    • Olin parikymppinen kun tuttu mies kertoi minun olevan "vanha sielu".
      Ymmärtääkseni se on hyvä asia.

      Uudet ihmiset näyttävät hämmästyvän kun astun huoneeseen.
      Kerran yksi lapsi pillahti itkuun. Se oli vähän noloa.

    • Anonyymi

      Jaa a, enpä tiedä, pitäis kysyä heiltä. Riippuu varmaan vähän siitäkin kuinka hyvin tietää ja tuntee, mistä asioista jutellut ym. Sitä mitä teen, pyrin tekeen niin hyvin kuin mahdollista, mutta iän myötä oon oppinut armollisemmaks.

    • Anonyymi

      Iloinen ja puhelias.

    • Anonyymi

      Itse kuvailisin itse'ni iloisen ja puheliaan lisäksi sähläksi. Näin ainakin jos on kiire.
      Ja oikeestaan muutenkin, menen muita aina askeleen edellä. Joskus tuntuu, rttä muut ajattelisivat ihan liian hitaasti ja kertoisivat ihan itsestäänselvyyksiä. :D

      • Anonyymi

        Olen tyypillinen ADHD, joka on älykäs, mutta muiden ajruksia aina pallljon edellä. Muut vasta miettii, niin minä olen jo selvittänyt mahdollisen ongelman enkä jaksaisi odottaa että toinen saa sen kakistettua suustaan. ;:D


    • Anonyymi

      Kuvauksiin pitäisi olla lupa, muutenhan asia on laiton. Aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe