Kaikille halukkaille eutanasia. Kenenkään ei ole pakko elää.
Mutta on tässä toinenkin puoli.
Itse halusin kuolla syvässä masennuksessa. Masennus meni ohi ja sain sen jälkeen yli kymmenen hyvää vuotta elää.
Luojan kiitos eutanasia ei ollut silloin sallittua.
Ajatuksia aiheesta ?
Eutanasiasta
16
632
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu haluaako joku kuolla?
- Anonyymi
Ei se hänelle niin kuulukaan, mutta minulle kyllä. Olen kuolinhalujulkaisuaktivisti ja vielä utelias kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se hänelle niin kuulukaan, mutta minulle kyllä. Olen kuolinhalujulkaisuaktivisti ja vielä utelias kaiken lisäksi.
Kenenkään halu kuolla tai olla kuolematta ei kuulu myöskään sinun kaltaisellesi idiootille millään tavalla. Halu elää tai kuolla on ainoastaan jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään halu kuolla tai olla kuolematta ei kuulu myöskään sinun kaltaisellesi idiootille millään tavalla. Halu elää tai kuolla on ainoastaan jokaisen oma asia.
Nyt kun sait jo pahaa oloasi pikkasen purettua, niin mitäpä tuumit eutanasiasta? Eikös vain olekin hyvä idea! :D
- Anonyymi
Mikä ikäraja eutanasiaan laitettaisiin ?
Joillakin kivut ja masennus voi kestää koko elämän. Mutta ne voi myös yhtäkkiä loppua.
Etkä varmaan toivoisi omalle aikuisessa iässä olevalle jälkeläisellesi eutanasiaa kovin pienestä syystä.
aloittaja. - Anonyymi
Pitäisi varmaan olla joku harkinta-aika ja automaattinen ilmoitus kaikille läheisille.
Eutanasia voisi säästää läheiset monelta inhottavalta, sotkuiselta ja yllättävältä itsemurhalta.
Ja jos heittäisin jonkun ikärajan , niin se voisi olla esimerkiksi 52-vuotta. Monet naiset löytää mielenrauhan vasta 50-vuotiaana . No se oli huono läppä.
aloittaja. - Anonyymi
Asiantuntijaryhmä pohti 3 vuotta eutanasiaa, mutta ei päässyt yksimielisyyteen sen laillistamisesta. Lääkärit yleensä vastustavat eutanasiaa, mutta kansalaiset ovat myönteisempiä.
Yle areenassa on paljon eutanasiaa käsitteleviä ohjelmia.
aloittaja. - Anonyymi
Tänään maanantaina televisiossa a-studiossa käsitellään eutanasiaa. TV1 klo 21 00.
Btw. Sekin on päätös ,että jatketaan samalla linjalla eutanasian suhteen.
Aloittaja. - Anonyymi
Jos ihmisen ruumiin kuollessa jää eloon sielu , vaikeat eettiset kysymykset jatkuvat. Joku voi haluta oman sielunsa tyhjiin häviämistä eli tuhoutumista. Se taitaisi olla sitten kovin lopullista ja peruuttamatonta.
Ei taida olla mitään todisteita, että ruumiin kuollessa jää mitään ihmisestä eloon. Ainoa todiste saattaisi olla Jeesuksen ylösnousemus.
Aloittaja. - Anonyymi
Kai sen eutanasian voi jotenkin rajata. Ittensä tappaminen muutenkaan ole laitonta. Joissain maissa tosin on laitonta tehdä itsemurha ja sen yrittämisestä voi saada kuolemantuomion. Win-win.
- Anonyymi
Luin jostakin kauan sitten tehdyn tutkimuksen, että itsemurhan tehneet katuu jälkeenpäin.
- Anonyymi
Olen kuullu ettei kukaan ole ainakaan valittanu.
- Anonyymi
Kun olet kuollut, olet kuollut. Et enää silloin mieti tulevaisuutta, etkä mitään muutakaan. Kuollutta ei vituta.
- Anonyymi
Koko ikäni olen masennuksen kanssa paininut ja ihan tarpeeton taistelu on ollut. Palkintona on parhaimmillaankin vähän vähemmän ongelmia.
- Anonyymi
On hyvä asia jos masentunut paska tappaa itsensä. Eutanasia siis lailliseksi. Masentunut on yhteiskunnalle yhtä arvokas kuin läjä paskaa. Masentunut ei tuota mitään ja laiminlyö velvollisuutensa yhteiskunnalle. Siis täysin hyödytön ja turha rasite muille. Kuka sellaisia kaipaa.
- Anonyymi
Tuli kansalaisaloite eduskuntaan eutanasiasta.
Mitä sinä henkilökohtaisesti ajattelet siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882