Yksi kysymys on vaivannut minua pitkään...
Kun seuraan PGA kisoja telkkarista, niin mistä selostajat tietävät, millä rautamailalla pelaaja lyö? Ilmeisesti selostajat istuvat suomessa jossain studiossa ja tv kuvan perusteella tietävät pelaajan käyttämän mailan. Onko niin, että ne ainoastaan päättelevät sen mailan, kun tuntevat pelaajan ja tietävät etäisyydet?
TV kuvien perusteella: mikä maila?
Anonyymi
2
917
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti kuulevat englanninkielisen lähetyksen selostuksen ja sieltä kautta saavat tiedon. Englanninkielisen lähetyksen selostajat puolestaan saanevat tiedon kentällä olevilta raportoijilta.
- Anonyymi
Mailapojat kertovat kokemuksiaan juoruina. Siihen tämä perustuu. Yleensä kokemus on tosiperäistä, eli lähietäisyydeltä tavalla tai toisella havaittua, mutta joissain tapauksessa kyse voi olla tahallisesta vääristelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389