Mikähän tämä torniolaisille syötettävä "keksin hauskoja p****ja somehaasteita joidenkin ihmisten naapurin kiusaksi toteutettavaksi samalla kun vakoilemme hänen ja naapureiden puhelimia naapureiden Bluetoothilla" on? Ilmeisesti näiden Bluetooth-vakoilijoiden puhelimia sitten vakoillaan kauempaa kuin 10 metrin etäisyydeltä joillain muilla ohjelmilla vai olenko ihan pihalla koko touhusta ja loppujen naapureiden Bluetooth-sekoilusta? Liittyykö aiheeseen vielä joidenkin naapureiden tietokone/tietokoneitakin?
Alkaa kuulkaa vaikuttaa vähän vakavalta tämä puhelinhakkerointi ja ihmisten yksityisyyden suojan loukkaaminen.
Edelleen suosittelen ihmisiä olemaan yhteydessä Tornion poliisiin asiasta.
Asiaan ajoittaista vaivaa näkeville suosittelen lopettamaan ne lääkitykset lääkärin kanssa yhteistyössä, jotka aiheuttavat tarvetta toteuttaa sellaista käytöstä itselle tuntematonta ihmistä kohtaan. Varmasti kuka tahansa ymmärtää, ettei sellaisen käyttäytymismallin toteuttaminen ole normaalia. Suomeksi sanottuna, etsikää ihan oma elämä ja ilmoittakaa tietonne poliisille. Jonkinlainen palvelus itseä ja tervettä elämää kohti.
Puhelinhakkerointi Buetoothin kautta
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
- Anonyymi
Bluutoot hakkerointi on kivaa, mulla on oikein erikoisohjelmat sitä varten. Suojaan kyllä itse kännyni kolminkertaisella foliolla, että minua ei päästä vakoilemaan.
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Muista suojata myös omasi että lemmikkisi pää sillä foliolla: https://assets.partyking.org/img/products/1300/foliehatt-for-katt-1.jpg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista suojata myös omasi että lemmikkisi pää sillä foliolla: https://assets.partyking.org/img/products/1300/foliehatt-for-katt-1.jpg
Oletteko pohtineet, mistä saatte noita linkkejä? Oikeasti tekisi mieli kiskaista koko touhu vessanpöntöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182160Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1261171
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73735
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80693Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688