Lobbaaminen alkoi

Anonyymi

Mitä mieltä olette siitä, että aamun Helsingin Sanomat alkoi nostamaan Olli Rehniä seuraavaksi presidentiksi?
En tiedä tietenkään vielä ketä lähtee ehdokkaiksi. Itse en lämpene Rehnin kannatukselle, puoluekirja ja hyväveliverkosto nostaneet komissaariksi ja nyt korkeaan pankkipomon pestiin. Erityisiä ansioita en näkisi hänen kohdallaan.

Näin äkkiseltään en löydä valovoimaista ehdokasta, olkoon sitten vaikka tuo Rehn jos huonoista pitää valita vähiten huono, kun eipä niitä muitakaan ole. Niinistöä pidän hyvänä ja onnistuneena presidenttinä ja Pekka Haavistosta aika ajoi ohi. Timo Soini, Petteri Orpo - ei, ei. Marin ja Saarikko vielä "kasvamaan ja kehittymään" ainakin kahdeksi presidentin kaudeksi. Yleensä juurikin puolueiden puheenjohtajat tai entiset ovat puolueidensa ehdokkaina. Vaikea dilemma, mutta kun presidentin valtaoikeuksia karsittu niin kaipa se Rehnikin ne saappaat täyttää paremman puutteessa.

Sen kun vain spekuloin, äänestän joka tapauksessa, katsotaan mistä joukosta se valinta pitää tehdä.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskity sie vaan akkas hakkaamiseen.

• Anonyymi

Näinhän sitä vastataan, kun ei osata laittaa omaa mielipidettä aiheeseen.

Olen nainen ja minulla ei ole akkaa. ,Kaksi korkeakoulututkintoa suoritettuna ja lisää opiskelen koko ajan. Vierivä kivi ei sammaloidu vaan seuraa aikaansa, osallistuu ja kehittää itseään. Ajan hermolla pitää olla niinsanotusti, kun kiivas keskustelu presidentin valinnasta alkamassa.

Mielenkiinnolla odottelen vaalihuumaa, mitä tuonee ajallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja minulla ei ole akkaa. ,Kaksi korkeakoulututkintoa suoritettuna ja lisää opiskelen koko ajan. Vierivä kivi ei sammaloidu vaan seuraa aikaansa, osallistuu ja kehittää itseään. Ajan hermolla pitää olla niinsanotusti, kun kiivas keskustelu presidentin valinnasta alkamassa.

no kopiomalla toisten jutut oot päässyt lapi.. täys paska oott.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle lasten pahoinpitelystä tuomion..

• Anonyymi

Sun mielipiteellä ei oo arvoa paskan vertaa.

• Anonyymi

Kaikilla mielipiteillä on arvonsa, myös näillä sivuraiteille eksyneillä, kertoo että ei osata laittaa aiheeseen liittyvää kommenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla mielipiteillä on arvonsa, myös näillä sivuraiteille eksyneillä, kertoo että ei osata laittaa aiheeseen liittyvää kommenttia.

Minkäpä me sille voimme, että ei osata, kutenkin tarve jotain hölmöä laittaa.

• Anonyymi

Hyvin hakattu on puoleksi jo vaimo.

• Anonyymi

täälä mamuu mamuu näin on ,,

• Anonyymi

Se puoluekirja antaakin valmiudet vaikka kuinka korkeaan virkaan ja hyväveljet tuuppii lisää. Ohittavat jopa koulutetummat ja pätevämmät. Niin nähty. Kimmo Tiilikainen, Paula Lehtimäki, Hanna Mäntylä, Jari Lindström ....ym, ym Ex-kansanedustajille löytyy kummasti päällikön ja johtajan paikkoja.

• Anonyymi

väärennä lisää opintoas raukka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8088
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3882
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1360
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1193
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1099
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      925
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      787
    Aihe