Vaimo hei tuu jo

Anonyymi

Lopeta jo se palstailu sinkut palstalla. On jo ilta ja meidän pitää vielä tänään rakastella enkä halua että se menee liian myöhäiseksi koska aamulla on aikainen herätys.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyt kuivilla vessassa vaan ja meet nukkumaan. Katellaan Marine Traficcia sun vaimos kanssa ja puhellaan ympäristökysymyksistä sillä aikaa... et jaksa valvoo niin pitkään, joten hyvää yötä. 😀

• Minustakin se vaimo saa aivan hyvin palstaillla tänä iltana pitkään!

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minustakin se vaimo saa aivan hyvin palstaillla tänä iltana pitkään!

Joo. Seksitouhut on niin nähtyjä juttuja jo. 😄

• interlocutrice kirjoitti:

Joo. Seksitouhut on niin nähtyjä juttuja jo. 😄

Muuten MCMLXXVI valitettavasti lopetti nickinsä. Onko sinulla tietoa milloin hän tulee takaisin, kun olet hänen Facebook-kaverinsa?

Muuten MCMLXXVI valitettavasti lopetti nickinsä. Onko sinulla tietoa milloin hän tulee takaisin, kun olet hänen Facebook-kaverinsa?

Ei ole tietoa? En ole kysellyt mitään, enkä kysele. Ja jos haluaa olla rauhassa, saa ollakin.

Ilmeisesti hän sai tarpeekseen tästä toistaiseksi, joten kunnioitan sitä.

• Usko.Toivo.Rakkaus
        interlocutrice kirjoitti:

Ei ole tietoa? En ole kysellyt mitään, enkä kysele. Ja jos haluaa olla rauhassa, saa ollakin.

Ilmeisesti hän sai tarpeekseen tästä toistaiseksi, joten kunnioitan sitä.

No, antaa olla poissa. Tulee takaisin sitten, kun siltä tuntuu! Hyvää keskiviikko iltaa, sillä itse pidän tämän jälkeen taukoa tämän illan! Iltoja! :)

No, antaa olla poissa. Tulee takaisin sitten, kun siltä tuntuu! Hyvää keskiviikko iltaa, sillä itse pidän tämän jälkeen taukoa tämän illan! Iltoja! :)

Juu. Eikun iltoja vaan.

• Anonyymi

Iaskin..väärin se siellä huutelee.

• Anonyymi

Avioeroista 50% päättyy eroon koska ihmiset ei vietä aikaa kumppaninsa kanssa eli ne palstailee ja ovat älykännyköisen kanssa enemmän kun kumppaninsa kanssa.

• Pitäiskö olla muulloin läsnä, kuin illalla sängyssä?

Sloitus lienee provo, mutta jotain taitaa jäädä välistä, jos vaimoa pitää huhuilla palstalta...

Kuulluksi tuleminenkin on osa läsnäoloa... eikä seksikään sitä pelasta, jos se on jokin suoritus...

• Anonyymi

sun pitää tarjota sille jotain tätä kiihottavampaa, opettele vaikka tverkkaamaan

• Anonyymi

Jos toinen katsoo sinkut palstaaja toinen salkkareita niin ei hyvin mene.

• Anonyymi

Onko se luuserin merkki jos on vakituinen tyttökaveri?

• Anonyymi

Vaimosi ei nyt jaksa seksiä harrastaa koska pesin pyykit, tein ruokaa lapsille, kävin kaupassa, ulkoilutin lapset, siivosin ja vein lapsia harrastuksiin. Voi mennä kuukausikin että saat seuraavan kerran.

• Anonyymi

Sinkut palsta vie palstan naisten suhteet rikki.

• Olipas kiva viesti hänelle🥰

• Anonyymi

Itselleni kerran jotenkin vastasi facebookissa teksasista, houstonista itseasiassa joku isäntä nimi oli Tony ja vaimonsa nimi Tiffany, sukunimenä White :D

Tuo tony kirjoitti itselleni jotain viestiä, siinä sanoi että joo en ole Tiffany, olen Tony, mutta kirjoitan huvikseni :D

• Anonyymi

Voivat mies ja nainen olla kavereita keskenään ilman mitään sellaista seksuaalista juttua... hyviä esimerkkejä, varmaankin valtakunnankin mies, varmaan tietää että kavereita sinänsä... aivan sama kuin noiden teksasilaistenkin kanssa, että voi olla kavereitakin pelkästään.

Normaaleja juttuja eikä mitään seksisävytteisiä, vaan tavallisesti kavereita.

• En osaisi yhdessä vaimoni kanssa täällä kirjoitella. Sanomisiani korjattaisiin koko ajan.

• Anonyymi

Niin kyllä minä tiedän sanoi vaimo ,mutta tuli miehen vuoro sanoa kun lehmän
      talutteli makuuhuoneeseen ,vaimo oli kaupungilla asioilla kun palasi kotiin sanoi
      miehelleen ett tuolla makuuhuoneessa on lehmä sängyssä.. MIes sanoi kyllä minä
      sen tiedän....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108