Jos haluaa noudattaa virallista japanialaista etikettiä? Aika paksuahan se on, joten saattaisi pysyä puikoissa. Vai onko japanialaisilla joku oma instrumentti puuron syömiseen?
Pitäisikö riisipuuro syödä puikoilla?
8
184
Vastaukset
- Anonyymi
pestä riisi vedellä alkuun
- Anonyymi
Varpaanvälihien makua ei kannata pestä pois.
- Anonyymi
Kiinalaiset syövt lihanokarein höystettyä riisivelliä aamiaineksi.
Tikulla siirretään riisit naamaan ja ryystetään kupin laidalta.
- Anonyymi
Japanilaiset tuskin syövät riisipuuroa, Heillä on varmaan lusikat olemassa, jos oikeasti puuroa söisivät.
- Anonyymi
Sumopainijat syövät ämpärillisen tavalliset ihmiset pienen kulhollisen.
- Anonyymi
En tiedä japaniailaisista, mutta kiinalaiset ainakin ryystävä riisin kupista tikuilla auttaen.
Varsinkin löysä aamuriisi kanajalkojen tai lihasipareiden kera menee hyvin tikuilla.
- Anonyymi
米カーシャ ja スプーン ovat ihan toimiva yhdistelmä. Japanilaisessa lusikassa tulee vielä haarukkakin kaupan päälle.
https://www.thegreenhead.com/imgs/ramen-noodle-spoon-fork-4.jpg - Anonyymi
Puikoilla syöminen vaatii paakkuuntuvan riisilajikkeen. Puuroksi keitetty ei ainakaan sellaista ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859