Yritän laihduttaa mutta tarvitsen teidän apua!

Anonyymi

Tälläisellä ruokavaliolla mennään nykyään:

Aamu - banaani ja vettä /n.109kcal
Päivä - pahaa kouluruokaa /n.250kcal
Ilta-päivä - nuudeleita ja vettä /n.63/73kcal
Ilta - kotiruokaa tosi vähän /n.100-300kcal

Yht. Alimmillaan/522kcal ylimmillään/732kcal

Kannattaako minun jatkaa vai ei?
Harrastan myös: Uintia, metsästystä
To: 1h uintia (olen kisa uimari!)
Pe: 1h jumppa 1h 30min uinti
Su: 1h jumppa 1h 30min uinti

Tämä viikko:
ma: koulu 1km yhteen suuntaan, jumppa n.10-15min, piano tunnille meno 1km yhteen suuntaan
Ti: jumppa, kouluun kävely: 1km per suunta
Ke: koulu1km per suunta käytiin koulun kanssa Oulujärvellä n. 3km matkaa käveltiin koska linja-auto… linja-autolle kävely n.1km,etsin yhtä koulua noin 5min
To: koulu 1km per suunta
Pe: metsällä käytiin äidin kanssa passissa istuskeltiin joten ei hirveästi liikuttu… vrm 500m käveltiin
La: metsällä taas käytiin vrm se 500m käveltiin, koirahan sitä piti lenkillä käyttää siellä käveltiin vrm 2km
Su: metällä taas oltiin tälläkertaa käveltiin vrm 200m, pitihän ne koirat taas käyttää lenkillä siellä käveltiin n.3km

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "-olen kisa uimari!"

      Matti Mattson haki apua lääkäristä ja ravintoterapeutilta, paino laski ja tulokset paranivat silmissä. Keliakia oli hidastanut häneen uraansa ja pahasti.

      Olet täysin väärässä paikassa! Ylipainoinen kilpauimari ei hae apua Suomi24-foorumilta.

    • Anonyymi

      Liian pienet kalorit,ne saa olla noin 1800-2500 ja paljon hiilihydraatteja.
      Laihtuu varmasti.Terveellinen laihtuminen on AINA hidasta.

      • Anonyymi

        "Liian pienet kalorit,ne saa olla noin 1800-2500"

        Suht oikein

        " ja paljon hiilihydraatteja."

        Täysin pieleen.


    • Anonyymi

      Jos syöt 2000 kaloria päivässä ja kova reeni niin laihtuu varmasti n 2-3 kg kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Avaus on trollin tekemä. Kyseessä on siis ylipainoinen kilpauimari.

        Aloittaja: kysypä asiaa valmentajaltasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus on trollin tekemä. Kyseessä on siis ylipainoinen kilpauimari.

        Aloittaja: kysypä asiaa valmentajaltasi!

        Voi elämä!🤦🏽‍♀️ En ole ensinnäkään trolli enkä ylipainoinen kisauimari, olen ihan normaali ihminen käyn koulua olen itse koulukiusattu en hae huomiota vaan apua! Tiedätkö edes mitä trolli tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi elämä!🤦🏽‍♀️ En ole ensinnäkään trolli enkä ylipainoinen kisauimari, olen ihan normaali ihminen käyn koulua olen itse koulukiusattu en hae huomiota vaan apua! Tiedätkö edes mitä trolli tarkoittaa

        Avaaja kertoo, että hän yrittää laihduttaa...?! Vain anorektikko yrittää laihduttaa normaalipainosta alemmas.

        Jos kisauimarilla on painon kanssa ongelmia, asiaa pitää kysyä aluksi valmentajalta ja sitten lääkäriltä. Opettajat ja rehtori auttavat koulukiusaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja kertoo, että hän yrittää laihduttaa...?! Vain anorektikko yrittää laihduttaa normaalipainosta alemmas.

        Jos kisauimarilla on painon kanssa ongelmia, asiaa pitää kysyä aluksi valmentajalta ja sitten lääkäriltä. Opettajat ja rehtori auttavat koulukiusaamisessa.

        Kaikille suomea puhuville paras paikka kysyä terveyteen liittyviä asioita on Suomi24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi elämä!🤦🏽‍♀️ En ole ensinnäkään trolli enkä ylipainoinen kisauimari, olen ihan normaali ihminen käyn koulua olen itse koulukiusattu en hae huomiota vaan apua! Tiedätkö edes mitä trolli tarkoittaa

        Pidä 4 päivää 1500 sitten 4 päivää 2500 ja sama uudestaan.Olet vasta sitten laiha kun vatsalihakset näkyy.Ennemmin ei kannata missään nimessä lopettaa.
        Ja sitten se laihdutus vasta alkaa kun olet laihtunut painonhallintana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä 4 päivää 1500 sitten 4 päivää 2500 ja sama uudestaan.Olet vasta sitten laiha kun vatsalihakset näkyy.Ennemmin ei kannata missään nimessä lopettaa.
        Ja sitten se laihdutus vasta alkaa kun olet laihtunut painonhallintana.

        Miten noilla energioilla jaksaa uida kilpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille suomea puhuville paras paikka kysyä terveyteen liittyviä asioita on Suomi24.

        "Kaikille suomea puhuville paras paikka kysyä terveyteen liittyviä asioita on Suomi24."

        Ja pyromaanit ovat parhaita palosujelijoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikille suomea puhuville paras paikka kysyä terveyteen liittyviä asioita on Suomi24."

        Ja pyromaanit ovat parhaita palosujelijoiksi.

        Hupi paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikille suomea puhuville paras paikka kysyä terveyteen liittyviä asioita on Suomi24."

        Ja pyromaanit ovat parhaita palosujelijoiksi.

        Tämä foorumi on kuvaus ja poikkileikkaus kansasta. Suuri osa on pelkkää pelleilyä ja traumojen purkua, mikä se itse kullakin sitten onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä 4 päivää 1500 sitten 4 päivää 2500 ja sama uudestaan.Olet vasta sitten laiha kun vatsalihakset näkyy.Ennemmin ei kannata missään nimessä lopettaa.
        Ja sitten se laihdutus vasta alkaa kun olet laihtunut painonhallintana.

        Et sitten puhunut sanaakaan kakusta. Olet opettanut että kakkua saa syödä paljon, jos käyttää pihtejä mittauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupi paikka.

        "Hupi paikka."

        SUOMI24 on pelkkää potaskaa huumorin muodossa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe