kun en saa pillua olen evoluutiokelvoton

Anonyymi

sopeutuminen avainsana
ja helpommalla pääseminen

en edes harkinnut jotakin nykyaikaista
kuten IT alaa
markettingiä
usata
rikas talo
rahaa
iso asema
..

olenko huono ihminen selviytymisen kannalta?

en ole kehityskelpoinen
siis
olen väärässä kaikessa

!!!!!!!!!!

pitää olla:
- pinnallisempi
- unohtaa menneet
- hyväksikäyttää muita enemmän
- potematta tunnontuskia, moraalikaan ole suosittua enää

- kävelen liikaa kun pitäisi ajaa autolla
- minulla ei ole puhelinta ja muutakaan

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kehon kehittämiseen ei kannata panostaa
      silloin päättyy ajassa taaksepäin

      panostaa pitää aivoihin

    • Anonyymi

      jotkut elävät nykyaikaa ja toiset ajattelevat sitä

      elää on lähempänä nykyaikaa kuin ajatteleminen

    • Anonyymi

      Elämä on monimutkaista ja ihmiset ovat sinulle mukavia, jos olet niille hyödyllinen.

      • Anonyymi

        vähiten tahdon olla hyödyllinen, no joissakin tilanteissa...mutta ihmetyttää vain ettei miksei ihmiset osaa olla yhdessä kun he joka tapauksessa alkavat haluamaan toisiltaan jotakin kuten pummata tupakkaa tai pyytää seksiä siis aivan samat jutut aina

        sitten itsekin tahdon ehkä samoja juttuja...en ole poikkeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähiten tahdon olla hyödyllinen, no joissakin tilanteissa...mutta ihmetyttää vain ettei miksei ihmiset osaa olla yhdessä kun he joka tapauksessa alkavat haluamaan toisiltaan jotakin kuten pummata tupakkaa tai pyytää seksiä siis aivan samat jutut aina

        sitten itsekin tahdon ehkä samoja juttuja...en ole poikkeus

        Koska ihmisiä kiinnostaa vain heille hyödylliset asiat. Naisia kiinnostaa hyvät geenit, etenkin jos satunnaista seksiä kaipaat. Ihmiset mieluummin eristäytyvät kuin viettää aikaa ns. huonossa seurassa.


    • Anonyymi

      Pillun saamattomuus on luonnon mekanismi, jonka kautta evoluutio karsii huonon aineksen pois lisääntymästä.

      • Anonyymi

        luonnossa ei muuta päämäärä kuin saada pillu


    • Anonyymi

      Jos kieltäytyy sosiaalisesta kanssakäymisestä ja asuu syrjäkylillä harrastaen vain yksinään tehtäviä asioita niin se kyllä on tehokas tapa olla osana luonnollista karsintaa. Jos vielä tuon lisäksi kieltäytyy olemasta puhelimella ja/tai edes sähköpostilla tavoitettavissa niin siinä aktiivisesti sulkee itsensä yhteiskunnan sosiaalisten kanssakäymisten ulkopuolelle.

      Se pillun saaminen kun ei vielä riitä. Sitähän saa rahalla. Pitää myös olla halua jatkaa sukua ja halu sekä kyky turvata oman perheen taloudellinen tulevaisuus tai ainakin valehdella kumppanille uskottavasti tuon suuntaisesti.

      • Anonyymi

        siinä se, että lisääntyminen saattaa kärsiä
        pillua saa kyllä mutta ei synny mitään

        tai syntyy yksi lapsi...?

        seksin ostokaan ole evolutiivista


    • Anonyymi

      Evoluution kannalta katsoen olet lisääntyjäkandinaatti, ikäänkuin reservissä odottamassa tilaisuutta lisääntyä. Geneettiset ominaisuudet vaikuttavat omalta osaltaan ketkä jäävät reserviin, omia kykyjä voi tietysti myös kehittää jos aktiivisuutta, määrätietoisuutta ja uskallusta asiassa riittää...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe