Miten nainen ajattelisi ja reagoisi, jos hän kaupan myyjänä olisi todennut, että aina tuo sama mies tulee minun kassan kautta, vaikka olisi jono ja viereisillä kassoilla tyhjää, niin se ei mene viereiselle kassalle.
Sitten mies aina puhuu säätilasta ja vaikuttaa ihastuneelta, vaikkei naista kiinnosta tämä tällainen mies pätkääkään.
Monta kertaa viikossa käy mies, kunnes eräänä syksyisenä päivänä huomaa nainen saman miehen kaupassa kaupan henkilökunnan asusteessa.
Mitä nainen ajattelee silloin, kauhistuuko, että nyt se mies on tullut tänne töihin, ei riittänyt kassa, vaan nyt varmaan mies tunkee itsensä samaan aikaan kahvihuoneeseen ja ruoka tauolle.
Mitä nainen asiaan reagoi, onko kauhistuttava tilanne ja vaihdatko työpaikkaa, vai sinnitteletkö sillä uhalla, että mies ahdistaa sinua ja hankitko potkut miehelle todeten, että mies ahdistelee sinua työpaikalla?
Minä en voisi mennä töihin samaan paikkaan, jos olisi tuollainen tilanne.
Tuntisin, että stalkkaisin silloin naista tai nainen voisi asian niin ymmärtää.
Mitä nainen ajattelisi ja reagoisi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset hihittävät hassusti kun joku Lauri Salovaara epäonnistuu helpossa kilpailussa
Huvittavia kilpailuja ja sitten niin mitä mustempi parta, sitä huonompi mies on seksissä :D:DD - Anonyymi
Kertokaa nyt joku vihdoin ja viimein mikä ihmeen pakkomielle suomalaisilla miehillä kaupan kassoihin ja ylipäätään kaupassa työskenteleviin naisiin?
Toimiiko nämä jonkinlaisena seksuaalisena fetizzinä kenties?
Vai onko nyt vaan niin että kassaneitiä on helpompi lähestyä kun on ihan luontevaa sanoa päivää ja näkemiin? Saa kerrankin puhua naisen kanssa ja saa jopa vastauksen!
Ah onnea!
Kotona voi sitten hekumoida sillä että ihan varmasti se katsoi minua ja muistella millä tavalla se sen hinnan ilmoitti ja vaihtorahasta antoi takaisin.
Varmaan se voi vähän tykätäkin. Pitää taas huomenna tehdä asiaa kauppaan... - Anonyymi
Tuo voi käydä vain pienellä paikkakunnalla tai pienessä lähikaupassa. Valtaosassa kaupoista kulkee niin paljonnihmisiä, että sen miehen pitäisi ravata siellä useita kertoja päivittäin, ennen kun häneen kiinnitettäisiin sen kummempaa huomiota.
- Anonyymi
Suuremmillakin paikkakunnilla käy ihmisiä samassa kaupassa, ja kassoilla samat myyjät (tai itsepalvelu). Kassat ovat hyvin yleisesti myös miehiä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuremmillakin paikkakunnilla käy ihmisiä samassa kaupassa, ja kassoilla samat myyjät (tai itsepalvelu). Kassat ovat hyvin yleisesti myös miehiä.
- SheenaOnko se mies kun naisten töitä tekee itse en mene miästen kassoille heistä tulee hin.ti mieleen mut ei ne olekkaan miehiä voi voi sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se mies kun naisten töitä tekee itse en mene miästen kassoille heistä tulee hin.ti mieleen mut ei ne olekkaan miehiä voi voi sentään
joissain pienemmissä kaupoissa jouduttu palkkaamaan vartijan koulutuksen saaneita miehiä kassoiksi ryöstelyjen takia, oletetaan ilmeisesti rambon hommienkin hoituvan tarvittaessa, kuuluu työnkuvaan siis
- Anonyymi
Käytännössä kyseistä miestä ei olisi otettu kauppaan töihin, sen olisin esihenkilönä päättänyt. Jos jostain kummasta syystä en olisi esihenkilö, niin minun esihenkilöni ei olisi miestä palkannut.
Jos teoriassa mies olisi palkattu, niin järjestäisin itselleni ja miehelle eri työajat/tauot. Mikäli mies käyttäytyisi minua kohtaan ahdistellen, järjestäisin hänelle potkut. Koeaika on koeaika.
- Sheena - Anonyymi
Minulla on sellainen pakkomielle, että menen vain mieskassan kautta.
Jos ei ole mieskassaa, niin toteamuksen jälkeen vien ostoskorin marketin hiljaisimpaan osaan ja laitan sen sinne tavaroiden taakse,
Yleensä silloin on ostoskorissa jäätelöä, kalaa, lihaa ja maitotuotteita.
Yleensä marketissa sattuu olemaan mieskassa ja kassalla tuijotan mieskassaa silmiin ja mieskassa siitä yleensä hermostuu.
Menen yleensä samalle mieskassalle ja mieskassa on minut oppinut jo tuntemaan,
Uhkasi minua porttikiellolla kauppaan, mutta minä uhkasin järjestää potkut, jos niin tapahtuu.
Kummasti hiljeni mieskassa ja olen jatkanut mieskassa silmiin tuijotusta. - Anonyymi
Ihan peruskauraa, muistan nuorena viikonloppukassana yhdenki huomattavasti itseä vanhemman miehen käyvän aina kaupassa, jossa ei yleensä muita kassoja edes ollut. Kerran piti tarkistaa henkilöllisyys jostain syystä, näytti sen jostain lentäjän kortistaan vai mistä lie. Halus varmaan tehdä vaikutuksen ammatillaan, en nyt sen kummemmin vaikuttunut muistaakseni.
- Anonyymi
Kaupassa nyt on kiireistä olla töissä, että riesa vois vähentyä entisestään. Ja työpaikka-ahdistelua nyt ei tarvitse suvaita. Myyjän työ aika rasittavaa kun teeskenneltävä iloista ja kiinnostunutta, nykymarkettien kassoilla tosin ei enää aikaakaan millekkään sananvaihdoille asiakkaiden kanssa.
- Anonyymi
Odotapa sitten jotain joulun kiireostoksia, kun aina pitäisi olla ystävällinen kaikille asiakkaille vaikka kuinka paljon väsyttäisikin eikä jaksaisi oikein millään :D
- Anonyymi
Tuollainen on vähän hassua kun jos joudut johonkin sairaalaan, niin mitään ei tarvitsisi tehdä kun sairaanhoitajat tuovat aamiaisetkin petiin.... mutta todellakin alkaa kyllästyttämään tuollainen.
Tekee mieli yrittää karata vapauteen, vaikka ei mitenkään vankina olisikaan kuin joku Niuvanniemen nainen, saisi aina lähteä jos haluaa, mutta lääkärien ohjeita kunnoittaen itse ei kuitenkaan karkaile. En voisi rakastua kassaneitiin, kun muut miehet suorastaan jonottavat hänen palveluitaan. Ei tuollainen vapaa suhde toimi mun kohdalla.
Näitä eroottisia kassaneitifantasioita voi leikkiä yhdessä vaimon kanssa, jos se suostuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594713
- 653818
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133250- 1143071
- 482904
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865