Oletko valmis?
https://yle.fi/uutiset/3-12098202
Mammutit yritetään herättää henkiin
15
69
Vastaukset
- Anonyymi
Hah niin kuin joku Jurassic Park -elokuva.
- Anonyymi
Tuollaisessa olisi vieläkin hassumpi idea kun joku dinosauruksen luita kaivettu esiin niin ensihoitajat paikalle sitten ja yrittävät elvyttää sellaista henkiin. Velociraptoria vaikkakin.
- Anonyymi
Noita kun sitten kasvattaisi lihatuotantoon. Syöksyhampaistakin saisi sorvattua vaikkapa shakkinappuloita.
- Anonyymi
Mongolit voivat kasvattaa noista sotanorsuja jotka ovat yhtä suuria kuin Tolkienin olifantit. Sitten Tsingis Khan tulee takaisin ja sotanorsuilla ratsastavat mongolilaumat valtaavat maailman.
- Anonyymi
Ja hihitys-kilpailu aiheutuu nuorille naisille omista hassuista temppuiluistaan.
Jos löydät luurangon kaapista, on syytä hälyyttää ambulanssa paikalle ja ensihoitajat käynnistämään sen sydän jotta herää eloon uudelleen. Niinpä luomme elämää ympärille kuin jumala.
- Anonyymi
Tämähän nyt oli vaan ajan kysymys, koska geeniteknologialla aletaan herättelemään henkiin ties mitä. Siis ihan laillisesti ja avoimesti.
Kohta ihmisiäkin. Napoleon, Elvis, Freud, Marilyn...
Kohta geeninäytteet on kuumaa kamaa pimeillä markkinoilla. Kukaan ei saa tietää, että on kloonannut Adolf Hitlerin omaksi lapsekseen.
Voi vain arvaillla, mitä kinukit on jo tähän mennessä monistaneet. - Anonyymi
Ei ne siinä onnistu ihan vähään aikaan. Minun ei kannata nyt paneutua pelastautumiseen, miettiköön siis vastasyntyneet. Sori.
t.sxth Olisi siinä lihaa millä mässätä.
Mikähän tuo ilmastonvaikutus olisi?- Anonyymi
Loisivat vaan naisenkin uudestaan, feminismin myötä meni pilalle:
https://atlanticfilm.fi/u_img/903/914_frontcover-200.jpg
-harmiseikirj- Vanha juttu. Jo nyt palstalla on apinan ja ihmisen risteymiä.
- Anonyymi
Kannattaa herättää kaikki ruumiit henkiin.
- Anonyymi
Jos mammutit herätetään henkiin on niitä ehdottomasti saatava Suomeen tallustelemaan. Norjan tuntureilla elää myskihärkiä, Suomen tuntureilla voisi elää mammutteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750