Jos joutuu olemaan sinkku ikuisesti

Anonyymi

Se on kuolemaa pahempi asia.

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekkin haluan jo kuolla kun oon joutunut elämään taas yli 3 vuotta ilman seksiä vastentahtoisesti tai ainakin tekis mieli kostaa naisille kunnolla kun tuun jo hulluks lopullisesti. Ei auta mitään vaikka oon hyvännäköinen ja mulla on rahaa melkein miljoona.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Sama juttu ei vain kelpaa naisille ja saa mistään seksiä.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ei vain kelpaa naisille ja saa mistään seksiä.

        T. Allu

        Jos nainen ja parisuhde on teille molemmille yhtäkuin seksi niin ei taida kukaan kauheasti ihmetellä, jos naiset (ja parisuhde) kiertävät teidät kaukaa. Suosittelen oikeasti hakemaan sitä pelkkää seksiä sieltä missä tarjotaan nimenomaan pelkkää seksiä (maksullisista).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ei vain kelpaa naisille ja saa mistään seksiä.

        T. Allu

        Mitähän Allu, jos nyt lopettaisit tuon ruikuttamisen siitä kun et saa naista ja seksiä!
        Ja alkaisit tekemään asian eteen jotain, jos nuo asiat ovat sinulle elintärkeitä.
        Katso peiliin ja kohtaa totuus, siitä se kuule lähtee!

        Terveisin. Sinkku nainen, joka ei haluu parisuhdetta hirveesti eikä seksi ole pakkomielle!


    • Anonyymi

      Oon siis melkein kuin Allu, ehkä mun pitäis kostaa sen Allun kanssa naisille jotenkin tää vuosia kestänyt pillun saamattomuus. Ei haittaa vaikka menettäisin siinä episodissa itsekkin henkeni tai ehkä parempi niin kun vankilaan kuitenkin joutuisin.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Ei auta mitään raha taikka hyvä ulkonäkö kun on sosiaalisesti vajaa ja jotenkin liian erilainen.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Mitennii???

      • Anonyymi

        No eihän se joku Elliot Rodger vai mikä olikaan myöskään saanut vaikka oli rikas julkisuudenhenkilön poika eikä edes mikään sysiruma.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Jotkut sukulaisetkin vaan jaksaa valittaa ja länkyttää siitä kun en ole ottanu koronarokotteita, joo ei saatana kiinnosta, tunkekoon ne rokotteet sinne minne ei päivä paista!!! Olis jopa ihan suotavaa että saisin koronan ja kuolisin siihen kun kerran en saa edes pillua mutta enpä usko että näin tulee käymään.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Oli tuossa sellainen vaihe että olin niin masentunut etten jaksanut enää edes tänne kirjoitella mutta päätin sitten palata tänne jauhamaan paskaa ja haukkumaan naisia kaikkien huorien ja valkoritareiden kiusaksi. Onko mikään ihme että ahdistaa ja tekee mieli kostaa 3 vuotta ilman pillua on pitkä aika.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      On se rankkaa ku ei kelpaa naisille. Jos on vakityö ja asiat ok. Ei mistää saa läheisyyttä ja naista. Ei voi mitää

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Se on onni onnettomuudessa🙂

    • Anonyymi

      No jaa. Itse olen ollut monessa liitossa ja jopa naimisissa. Nytkin tavallaan seurustelen. Mutta aikoinaan, kun naisystäväni kuoli, niin ei sitä voi mielestäni verrata ikisinkkuuteen.

      Nyt hieman asioita oikeaan perspektiiviin. Tuollainen vertailu kertoo vain kokemattomuudesta tässä elämässä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En tiedätuosta ennee nuinkaan. Joskus ajattelin, että juu, niin se varmoon on, että on pahempi asia. Mutta ei se ennee siltä tunnu.

      Oikeastaan mukavampoo näin.

    • Anonyymi

      Onneksi siis ihminen ei elä ikuisesti niin sun ei tarvii moisia pelätä.

    • Anonyymi

      Sanon vaan että seksiä saa noin 200-400 eurolla. Halpa hinta siinä mielessä että voitte muuten kuolla niin että ette ole koskaan saaneet seksiä.

      • Anonyymi

        Hyvinkin olis varaa maksulliseen naiseen vaikka kuinka monta kertaa mutta tuntuu jotenkin alentavalta joutua maksamaan seksistä.


    • Onko se nyt loppujen lopuksi kumpikaan niin paha asia. Kuolema tai sinkkuus.

    • Anonyymi

      Eikai se sinkkuus muuten paha asia ole mutta jos ei saa koskaan seksiä niin se on kuolemaakin pahempi asia.

    • Anonyymi

      Olis mullaki varaa maksulliseen naiseen mut jotenki ei vain kiinnosta.. ei se ole mun elämää.. haluan oman kumppanin.

      t. allu

    • Anonyymi

      Jos en saa niin en tiedä mitä tehdä.. kyllä tää helvettiä on kun on vielä ok näkönen ja siltikään ei kelpaa naisille.. mikä jatkuvasti mättää.

    • Anonyymi

      Kumma juttu se vaan on että mies vanhenee ja naiset muuttuu... niin mistä sen kumppanin sit saisi?

    • Anonyymi

      Asioihin voi suhtautua niin kuin paremmaksi näkee. Parasta kuitenkin on, et osaa mukautua tilanteisiin niin, ettei niistä tee elämää suurempia ongelmia itselle? Asenne ratkaisee ja motivaatio muokkaa omaa luonnetta mieleisekseen, jos oppii ajattelemaan asioita myönteisellä tavalla.

      Omaksi tappioksi koituu yleensä, jos asioista tekee itselle vaikeampia kuin ovat? Kärjistämiset eivät koskaan ole hyvästä vaan vievät yleensä pohjan järjen käytölle? Elämä opettaa monella tapaa, oppiiko niitä kantapään kautta vai ennakolta arvioiden ja välttäen turhat karikot, niitä riittää paljon, toiset voivat olla jopa yllättäviä?

      • Anonyymi

        Rauhattomia tuuliviirejä löytyy arjesta paljon, elämä muokkaa heistäkin toisinaan vielä ylireakoivempia ihmisinä? Silloin järki puuttuu ja tunne päällimmäisenä etenevät asioissaan.


    • Anonyymi

      Oon jo suunnitellu itsemurhaa alusvastti kun elämä on paskaa.. ja ihmiset vihaa mua.. tekis mieli ottaa velkaa ja vittu muuttaa toiseen maahan.

      t. allu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2942
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1594
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1507
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      365
      1390
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      121
      1381
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1195
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      921
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe