Mitä mietit

Anonyymi

tällä hetkellä? Päällimmäinen ajatus on?

48

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus pisti kuupan jumiin. En mieti mitään muuta, kuin tämän viestin kirjoittamista lähestyvään pisteeseen saakka. Tuossa perässä on se piste. - cu-

      • Anonyymi

        *olutta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *olutta*

        Tarjoatko? :) *kyynärpää tiskillä ja koura valmiina vastaanottamaan... * - cu-


      • Anonyymi

        Kertausharjoitukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoatko? :) *kyynärpää tiskillä ja koura valmiina vastaanottamaan... * - cu-

        Onko tämä pubi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä pubi?

        On. Tätä ennen hakkasin onnellisena lautasia yhteen, kunnes luin aloituksen ja kolistelu lakkasi veitsellä leikattuna. Nyt perse on puutunut tällä jakkaralla, kyynärpää on märkä ja koura kouristelee krampissa, joten voitko ystävällisyyden ja mahdollisen yya:n hengessä vääntää kahvaa ja pistäen pyyhältää minitynnyriä tähän suuntaan, kiitos etukäteen :) - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Tätä ennen hakkasin onnellisena lautasia yhteen, kunnes luin aloituksen ja kolistelu lakkasi veitsellä leikattuna. Nyt perse on puutunut tällä jakkaralla, kyynärpää on märkä ja koura kouristelee krampissa, joten voitko ystävällisyyden ja mahdollisen yya:n hengessä vääntää kahvaa ja pistäen pyyhältää minitynnyriä tähän suuntaan, kiitos etukäteen :) - cu-

        funikulaari unille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        funikulaari unille

        Erehtyy henkilöstä... Et sitten väännä kahvaa... :( *mutinaa* - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehtyy henkilöstä... Et sitten väännä kahvaa... :( *mutinaa* - cu-

        *moottorin hurinaa*


    • Anonyymi

      paneminen

      N. ei rek.

    • Anonyymi

      Teslalla raksalle.

    • Anonyymi

      Syvissä vesissä ne hiljaiset hauet luikertelee.

    • Löysin materiaalia taas sanakorttien tekoon.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä mielessä on ett kuppi kahvia olis paikallaan😄☕️

    • Keittäiskö kahvit vai nukkuisko päiväunet, hmmm?

    • Anonyymi

      Unelmoin pääministeristä nahkaisessa korsetissa ja verkkosukissa. Piiskaamassa minua kurjaa persua ratsupiiskalla. Kun olen sidottu x:n muotoiseen telineeseen alasti. Pm nuolaisisi vasenta nänniäni, napsauttaisi siihen pyykkipojan, tuijoittaisi minua silmiin ja kuiskaisi S. Tekisi saman oikealle nännille ja kuiskaisi D. Lopuksi hivelisi kiveksiäni sormillaan kunnen äkkiä puristaisi kunnolla ja sanoisi teräksen kalskahtaessa äänessään P.

    • Anonyymi

      Pääsisikö pari viikon päästä normaaliin, saisi viettää viikonloppua vapaasti.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse.

        Ei varmaankaan koronan puolesta.. mutta tarkoitin muuta.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Lähteeköhän tuo joulukaktuksen alku kasvamaan?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko marraskuun kaktusta?

        - Sheena


    • Anonyymi

      Kaikki koronapelottelijat, fanaatikot, tulisi tuomita. Ihmiset, jotka uskovat pelottelijoita, uskovat mitä uskovat ja elävät sen mukaisesti. Heitä vastaan ei ole mitään. Julkisesti propagandaa jakavat ja rokottamista autuaana ja ainoana asiana suitsuttavat tahot olisi tuomittava agitaatiosta ja perusteettoman tiedon levittämisestä propagandatarkoituksessa.

    • Anonyymi

      Työnteko.

      • Anonyymi

        Jännittävä viikko alkamassa

        Jännää

        Elämä on

        Kuljethan haamuihminen vierelläni

        Sinusta on tullut tapa

        Toivon hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittävä viikko alkamassa

        Jännää

        Elämä on

        Kuljethan haamuihminen vierelläni

        Sinusta on tullut tapa

        Toivon hyvä

        Kyllä vain. Näkee ihmisiä ja saa jutella. Kotona sitten kaikenlaista askartelua, mitä nyt osaa, ehtii ja jaksaa yksin tehdä.


    • Anonyymi

      Röstiperunoita. En oo tehny koskaan ja nyt suunnittelen tekeväni, kunhan selvitän että miten niitä tehdään.

    • Anonyymi

      Alimmainen ajatus on tuo sänky..

    • Että pelottavan tarkasti Funis kuvailee Harmista ja Wuppista. Ihan kuin olisi tempaissut ajatukset mun nupista. Kirjoitankohan tänne unissani? 🤔

      Kirjoitustapa vaan ei täsmää...Funis on vaan keksinyt ajatusimurin...🤔

      Niin sen täytyy olla...

      • Anonyymi

        Netistä ohjeet

        Kaikkeen

        Kato sieltä

        Minun käyttöohjeita ei taida löytyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä ohjeet

        Kaikkeen

        Kato sieltä

        Minun käyttöohjeita ei taida löytyä

        Ei sieltä taida ihan kaikkeen löytyä, mutta jospa tekemällä oppii.


    • Sitä kysyttyä "päällimmäistä ajatusta" olen tässä jo parikymmentä minuuttia miettynyt.

      Sanoisin, että ajattelen liikaa, eikä tekemisestä tule mitään.

      • Anonyymi

        Minulla vähän sama vika. Työt toki tulee hoidettua, mutta kotona on niin paljon tekemistä ettei tiedä mistä aloittaa.


    • Anonyymi

      Waka waka jee jee

      • Anonyymi

        Jumanzukka, mitä sä oot ottanu?
        Tahtoo samaa...

        Hannes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumanzukka, mitä sä oot ottanu?
        Tahtoo samaa...

        Hannes

        Minua lakkas kerran pelottamasta mikään ja sen jälkeen jee jee. Ei se väärin oo.


    • Anonyymi

      Onnistunut viikonloppu mutta itselläni väsymys.
      Mietin miten jaottelisi jotain uudelleen jottei väsymys saisi liikaa otetta kokonaisuudessa. Joskus olisi hyvästä vain olla, ilman ajateltavaa.

      AV

    • Anonyymi

      Hullu se on. Sen on pakko olla hullu.

      • Anonyymi

        Tämä missio tärkiä sinulle on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä missio tärkiä sinulle on

        Ihmettelen vaan. Minulle ole täällä mitään tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vaan. Minulle ole täällä mitään tärkeää.

        Uukei…


    • Anonyymi

      Sulattelen näkemääni. Ernesti ja Anniina tulee voittamaan tanssii tähtien kanssa kisan. Nyt oli niin kaunista katsottavaa, että tippa tuli linssiin.

    • Anonyymi

      Masu on tullut araksi liiasta energiajuomien käytöstä, nipistelee kun söin...

      Kohta pitää mennä pyykkitupaan...

    • Anonyymi

      Niina 38v miettii mistä korkeastikoulutettu saa tiistaiksi 1200 euroa no kai on otettava tänään ja huomenna 4 asiakasta tinderistä vois ottaa 5-6 niin jäis 300-600e niin vois pitää vapaa päivän keskiviikkona ja mennä shoppailemaan ja kampaajalle

    • Anonyymi

      Nauran! Näin: :DDD

    • Anonyymi

      Että saisin jotain mietittävää mun päälimmäisten ajatusten päälle. No mut ei tänään, just oon menossa nukkumaan :)

      t.sxth

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe