Naapurin koira

Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allerginen ja voin heittää veivini jos silitän häntä. Pettyneenä tepsutti tiehensä ;(

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      The quick brown fox jumps over the lazy dog
      (aloittajalla on profiilikuvana kettu)

    • Anonyymi

      Minulle ei koirat murise. Tästä säännöstä on vain yksi poikkeus. Kymmeniä vuosia sitten en päässyt kotiini fillarin kanssa koulusta, kun naapurin rotweiler istui vahtimassa kotiporttini edessä. Sanoin koiralle "Pääsisinkö kotiini, asun täällä?" johon koira vastasi "mur" ja töllötti vihaisesti. Joten jäin odottelemaan naapurin miestä hakemaan "lemmikkinsä" pois. Koira oli oikeasti vahtikoira eikä mikään varsinainen lemmikki, mutta naapuritalon vahtiminen liioitettua. Koiran edeltäjällä oli leppoisampi luonne.

      Mutta joo. Yleisesti niin koirat kuin kissatkin innostuvat minusta. Jos kerron allergiastani, heidän fanitus vain kiihtyy. Ainakin kissat tietävät taatusti ilman sanomisiakin allergiastani ja ujoimmatkin kissat tulevat piiloistaan luokseni. Ehkä he kokevat allergiani heille jotenkin turvalliseksi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei eläimistä sanota "hän". Eläin on "se". Kaikki pikkuasiat sitä voikin harmittaa... 😡

      • Anonyymi

        Jotkut eläinrakkaat puhuvat eläimistään usein "hän". Miksi se sinua jaksaa harmittaa?


    • Anonyymi

      Se vaistosi vihamielisyytesi, meille kilteille & kunnollisille ei koirat murise.

      -harmiseikirj-

      • Koira tuli luokseni ja ensin murisi. Kun katsoin sitä, se alkoi ääntelemään anovasti ja teki perinteisen koiran söpistely ilmeen.

        Ei ole ensimmäinen koira, joka murisee minulle, kun en huomioi niitä. Voin saada koirasta anafylaktisen reaktion, joten en kiinnitä koiriin mitään huomiota ja toivon että ne menevät pois. Tämä huomioimatta jättäminen suututtaa monia koiria kun ne haluaisivat tulla tekemään tuttavuutta. Sitten ne saattaa komentaa että: "Ihminen, silitä minua" 🤣


    • Noh itse hermostuin kuin opettaja alkoi tuomaan osaamista esiin että lapseni kärsii kohta kaveruuksien puutteesta kun se vahtii tekemisiä.


      Sanoin että "jos eivät pysty ymmärtää että eipä ne ole mitenkään kannattavia kavereita"

      Oon itse ajatellut kun muuttaa menee niin kaverit jää, että kaverit ole koko elämän kuin alottaa uudelta pöydältä.
      Oon itsekin ollut ilman kavereita, kyllä minulle on hyvin tärkeää sisarukset tulee olemaan läpielämän tukemassa pystyn siihen vaikuttaa en kavereihin.

      • Vaikeita juttuja. Tosin opettaja ei ole mikään kasvatuksen ammattilainen. Varsinkaan jos lapsella on erityispiirteitä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vaikeita juttuja. Tosin opettaja ei ole mikään kasvatuksen ammattilainen. Varsinkaan jos lapsella on erityispiirteitä.

        Siihen sen se toi esiin hän erityisammatikasvattaja
        Plääh mutta sairaala on taas lääkäri ja myös ammattikasvattajia täynnä.


    • Anonyymi

      Tuollainen, luulen että olisi rakkaalle Valtakunnalle inhottava sanonta: Että sillä ei ole mitään väliä mitä tiedät, vain sillä on väliä keitä henkilöitä tunnet, eli opiskelu aivan turhaa menetyksen kannalta.

      It's never what you know, it's who you're knowing, eli rahalla saa, ei opinnoilla... noh sellaisia erilaisia viisauksia ja sanontoja.

      Löysin jotain vanhoja levyjä...

      Todella itse kun etsin erästä juttua, kun mitä olen tehnyt nyt oikeasttaan viikonloppuisin nyt: Veikkauksen Keno-pelin numeroiden aika syvällistä analyysiäkin, joskus ennenkin, mutta innostuin uudestaan tekemään, hyvin tietokone laskee, arvaa veikkauksen tietokoneiden numeroita jo kohtuullisen hyvin heh.

      Judas Priest - Metal Works 2cd backupinkin löysin,, melko vshingossa.
      Track 6 - Devil's Cfhild, on metal works levyllä 1 :D

    • Anonyymi

      Matematiikan opettajalle voisi olla ihmetys että tuollaisen numeroita analysoivan c-koodin muuntaminen vaatisi jo vähintään 12-yhtälöitä heh :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4029
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1228
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1110
    Aihe