Puheenjohtajan hommat kävivät Jussille raskaaksi

Nyt se on selvinnyt, miksi Jussi ei jatkanut puheenjohtajana. Terveyshän sillä meni siinä hommassa. Toivotaan Jussillekin kuitenkin pikaisia paranemisia ja keveämpiä hommia. Harmi, ettei kansanedustajan työtä voi tehdä siviilipalveluksena.

Suosittelen myös tupakoinnin lopettamista.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se yhdelle miesoletetulle liikaa jos ollut kansanedustajana ja puoluejohtajana saman aikaisesti, ja vielä vaimot ja lapsetkin ovat peruslammaslauman lisäksi määkimässä ja kerjäämässä oman osansa voimavaroista. Kyllä siinä pyörityksessä pettäisi hermot monelta mieheltäkin.

      • Anonyymi

        unohditko jalkavaimon ja lehtolapsen?


    • Anonyymi

      Toivotaan paranemisia myös aloittajalle.

    • Anonyymi

      sähkötupakka julkiseksi niin pääsee hermosauhuille, vaikka missä.

    • Anonyymi

      mietin että miten halla voi olla natsi, jos sauhuttelee ?
      hitler vihasi tupakan hajua yli kaiken !!!

      • Anonyymi

        Oliko tupakointi sitten kiellettyä natsi-Saksassa? Eipä tainnut olla.


      • Anonyymi

        natsi on sosialisti, eli äärivasemmistoa

        persut eivät tiettävästi ole äärivasemmistoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tupakointi sitten kiellettyä natsi-Saksassa? Eipä tainnut olla.

        Ei se ollut kiellettyä mutta sitä vastustettiin.


    • Anonyymi

      Hyvää vastuunkantoa on siirtyä oikeaan aikaan syrjään

      itseäänkin saa suojella sanoo psygologi-kaikki tietää jotka palveluja käyttäneet

      • Anonyymi

        Oikean ajan päiväys meni Halla-ahon kohdalla umpeen jo parikymmentä vuotta sitten, silloin Jussin olisi jo pitänyt hakeutua hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean ajan päiväys meni Halla-ahon kohdalla umpeen jo parikymmentä vuotta sitten, silloin Jussin olisi jo pitänyt hakeutua hoitoon.

        Toiset osaa mennä itse ja väistyä..

        Sipilä tollisko vieläkin alentaa toimillaan keskustan kannatusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean ajan päiväys meni Halla-ahon kohdalla umpeen jo parikymmentä vuotta sitten, silloin Jussin olisi jo pitänyt hakeutua hoitoon.

        Jussin olisi kannattanut hakeutua hoitoon jo silloin, kun hän kiinnostui sisulaisesta Thule-ryhmästä.


    • Anonyymi

      No, kerrtotko sitten, mitä sinulla on "selvinnyt" ? Kun ei ole tietoa, eikä se kuulukaan muille, mikä Halla-aholla on, ja miksi jäi sairaslomille, luulisi että edes kohtalaisen asiallinen trolli jättäisi asian siihen, mutta ei.
      Täällä sellainen ei trollaavalle palstahäirikkö antipersulle sovi. Pitää jatkaa ja veivata, kehitellä teorioitaan ja jauhaa sontaa. Miksi ?

      Eikö todellakaan ole enää mitään oikeita asioita käsiteltäväksi, toki palstan sisältöä katsellessa, ei ole. Palstahäirikkö antipersu ei ole saanut millään nikillään, ei anonyyminä, ei sitten millään, aikaiseksi asiallista kommenttia, eikä kyennyt asialliseen keskusteluun mistään asiasta.

      Sitten itkee palstahäirikkö antipersu, kun persut ovat tyhmiä, persut ovat huonokäytöksisiä ja persut valehtelevat. Palstahäirikkö antipersulla ei vaan tunnu oikein ajatus kulkevan, ne palstahäirikkö antipersun valheelliset, solvaavat jutut ovat nähtävissä palstalla. Siis kaikkien luettavissa palstalla.
      Niitä ei muuta palstahäirijkkö antipersun selittelyt persuista.
      Varsinkin kun ei tunnu pysyvän faktoissa, eikä edes kykenevän palstahäirikkö antipersu mitenkään järjellisesti juttujaan perustelemaan.

      Palstahäirikkö antipersun, nyt Halla-ahon maalittaminen on todellakin lapsekasta ja ikävää touhua. Mutta sellainen on palstahäirikkö antipersu. Idiootiksi valiteltavasti luokiteltava ilkeämielinen ja pahantahtoinen elämästä syrjäytynyt palstaolio.

      • Anonyymi

        Olisko aloittaja Mokat Gupta sakkia-nauravat ja kirjoittavat yhdessä

        kts. maahanmuutto suomi24


      • Jostain syystä, ei rekisteröitynyt nikilleni . . . . .


      • Anonyymi

        Mitäköhän vittua tässä kommentissa sanottiin? Kuuluttelet täällä muita elämästä syrjätyneiksi olioiksi, vaikka lankeat itse samaan lankaan kirjoitellessasi täällä neljän kappaleen kommentia aivan solmussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän vittua tässä kommentissa sanottiin? Kuuluttelet täällä muita elämästä syrjätyneiksi olioiksi, vaikka lankeat itse samaan lankaan kirjoitellessasi täällä neljän kappaleen kommentia aivan solmussa.

        Nooh, sillä laillahan sinä käyttäydyt. Muuta käytöstäsi, ehkäpä muiden ajatukset ja mielipiteet sinustakin muuttuvat ajanmyötä.


      • Anonyymi

        Huomasitko, että tulit latoneeksi kommenttiisi kaikkia niitä persujen omia maneereja, joilla itse olette jo pitkään maalittaneet muita? Eli ensin haukutte tai pilkkaatte itse ja sen jälkeen alatte mielensäpahoittajiksi ja uhriudutte samoihin syihin vedoten. Lievästi sanottuna kaksinaamaista puuhaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko, että tulit latoneeksi kommenttiisi kaikkia niitä persujen omia maneereja, joilla itse olette jo pitkään maalittaneet muita? Eli ensin haukutte tai pilkkaatte itse ja sen jälkeen alatte mielensäpahoittajiksi ja uhriudutte samoihin syihin vedoten. Lievästi sanottuna kaksinaamaista puuhaa....

        Vain sinä, huippu-älykäs salapoliisi huomaat noita. Sama tapa kommentoida, joka kerta kun "osuu" . . . . kukahan niitä maaleja siirtelee . . . .


      • Jos aloittajana viittaat minuun, en ole spekuloinut hänen terveydentilallaan ja sairaudellaan. Päinvastoin, olen toivottanut hänelle parempaa tulevaisuutta. Kuinkahan moni persu tekisi vaikkapa Li Anderssonille samaa? Tuskin, koska persuilla puuttuu empatia ja tunnetta ruokkii viha. Minulla näin ei onneksi ole.


    • Anonyymi

      Toivotan kaikkea hyvää ja jaksamista Halla-aholle,viellä me tarvitaan
      Sinua asioiden hoitoon tässä ajassa ja tulevassa.Kiitoksin.

      • Anonyymi

        Me on siis yhtä kuin Kreml.


    • Anonyymi

      Seiskan kuvassa näyttää joltain piridiileriltä.

    • Anonyymi

      Sipilä johti joukkoja edestä, Jussista ei siihen ollut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe