Tässä tämä maailmalle jo levinnyt uutinen, josta ei vielä Suomen uutisissa pihaustakaan:
https://news.yahoo.com/wuhan-scientists-planned-release-skin-145326380.html
Vuotaneiden asiakirjojen mukaan tutkimusryhmä haki apurahaa vuonna 2018 koronaviruksen istuttamiseksi aerosolina luolalepakoihin Yunnanissa Kiinassa. Koronavirusaerosolin tarkoituksena oli rokottaa lepakot tauteja vastaan, jotka voisivat tarttua ihmisiin.
Projektissa luotiin kimeerisiä viruksia, joita oli paranneltu geneettisesti niin, että ne tarttuvat helpommin ihmisiin. Apurahaa haettiin USA:n puolustusministeriön alaiselta DARPA:lta 14 miljoonaa dollaria.
Apurahahakemuksen takana oli mm. brittiläinen Peter Daszak amerikkalaistaustaisesta Eco Health Alliancesta, joka on tehnyt läheistä yhteistyötä Wuhanin Virologisen Instituutin kanssa, joka puolestaan on tutkinut lepakoiden koronaviruksia.
Apurahaa hakeneeseen ryhmään kuului myös ”lepakkonaisena” tunnetuksi tullut kiinalainen tohtori Shi Zhengli, sekä mm. Pohjois-Carolinan yliopiston tutkijoita.
DARPA ei myöntänyt rahoitusta sanoen: ”On selvää, että Peter Daszakin johtama projekti voisi saattaa paikalliset yhteisöt vaaraan”. DARPA myös varoitti, että ryhmä ei ollut miettinyt kunnolla vaaroja, joita sisältyy viruksen paranteluun ja lepakoille suunnatun rokotteen päästämiselle ilmaan.
Lontoon yliopiston onkologian professori Angus Dalgleishin mukaan tutkimus on saattanut edetä ilman rahoitustakin. Dalgleish joutui aikanaan käymään kovaa kamppailua saadakseen julkaistua näytöt siitä, että koronaviruksessa oli merkkejä ihmisen tekemästä peukaloinnista ja Wuhanin laboratoriossa oli viritelty viruksia vuosia ennen pandemian alkua.
Apurahaa hakeneen ryhmän johtaja Daszak oli myös arvovaltaisessa tiedelehdessä Lancetissa julkaistun kirjeen takana, joka käytännössä sulki kaiken tieteellisen keskustelun CoViD-19:n alkuperästä. Kirjeen 27:stä allekirjoittajasta 26:lla oli kytköksiä Wuhanin instituuttiin, mutta kukaan allekirjoittajista ei ensi vaiheessa kertonut eturistiriidoistaan.
Vieläkin pelottavampaa on, että Wuhanin laboratoriossa tehtiin samanlaista työtä kimeeristen Mers-virusten kanssa, joiden tappavuusaste on 30%. Jos nämä olisivat päässeet vapaaksi, niin ehkä kukaan meistä ei lukisi tätä täällä.
Asiakirjat vuotivat julki: Apurahaa haettiin viritetyn Sars-Cov-2:n istuttamiseksi luolalepakoihin
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Korkea aika laittaa rahahanat kiinni tuollasiilta "tiedelaitoksilta"!
- Anonyymi
https://tokentube.net/v/3771445217/Hautausurakoitsija-kertoo-totuuden-koronakuolemista--Rapsodia-fi-tulkkaus#
Selitetään nyt tuokin .. - Anonyymi
"IT-jättien COVID-sensuuri virallistaa valheet ja estää totuuksia leviämästä – ”Vastarintaan!” | Kolumni
Julkaistu 30.09.2021 14:13, 1159 lukukertaa
Ja näin siinä kävi: jokainen päivä tuo tulleessaan uuden etapin. Viimeisimpänä etappina kohti pimeyttä on nyt se, että YouTube poistaa rokotekriittiset videot. Kolumnin on kirjoittanut Jonathan Widell."
https://tinyurl.com/3zxxpy4zSe on hyvä että Youtube poistaa roskavideot. Poistaisi samalla ne kanavatkin jotka niitä roskavideoita levittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391