Voiko käydä niin

Anonyymi

Että harrastat seksiä keittiön pöydällä?

40

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole keittiössä pöytää, vain saareke ja työtasoja.

      • Anonyymi

        Mitä ei ole keittiössä pöytää ennen kuulumatonta onko polvet pöytänä vai lattialtako syötte ei ole keittiössä pöytää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ei ole keittiössä pöytää ennen kuulumatonta onko polvet pöytänä vai lattialtako syötte ei ole keittiössä pöytää

        Ei ole. Saareke on keskellä keittiötä. Ei keittiönpöytää mahdu keittiöön. Ruokapöytä löytyy kyllä, mutta olkkarista.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei ole. Saareke on keskellä keittiötä. Ei keittiönpöytää mahdu keittiöön. Ruokapöytä löytyy kyllä, mutta olkkarista.

        Vai ei mahdu keittiöpöytä keittiöön onko edes tiskipöytää ja olkkari pöydälläkö vai tv tasolla taikinaa kaulit niin millainen koti on semmoinen koti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei mahdu keittiöpöytä keittiöön onko edes tiskipöytää ja olkkari pöydälläkö vai tv tasolla taikinaa kaulit niin millainen koti on semmoinen koti

        On meillä yksi allas. Astiat pestään tiskikoneessa. Varsinaista tiskipöytää, rosterista ei ole. Altaan ympärillä on pöytälaminaatti.



      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        On meillä yksi allas. Astiat pestään tiskikoneessa. Varsinaista tiskipöytää, rosterista ei ole. Altaan ympärillä on pöytälaminaatti.

        Entä jos vettä roiskahtaa laminaattiin tai kun huuhtelet ja esipeset astioita tai leikkaatte joulukinkkua ja rasvaa menee laminaattiin eikö rosteri tai edes kivipöytä olis parempi ja siirtää seinää tai siirtää keittiövermeet toisaalle että mahtuu pöytä keittiöön tai teette tupakeittiön ja nykyisestä keittokomerosta vaikka vaatekaapin tai pesuhuoneen tai askartelutilan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vettä roiskahtaa laminaattiin tai kun huuhtelet ja esipeset astioita tai leikkaatte joulukinkkua ja rasvaa menee laminaattiin eikö rosteri tai edes kivipöytä olis parempi ja siirtää seinää tai siirtää keittiövermeet toisaalle että mahtuu pöytä keittiöön tai teette tupakeittiön ja nykyisestä keittokomerosta vaikka vaatekaapin tai pesuhuoneen tai askartelutilan

        Ää, toimii se noinkin. Allasreunat on laminaatin päällä. Ei upotuksena alapuolella.


      • Suatana kirjoitti:

        Ää, toimii se noinkin. Allasreunat on laminaatin päällä. Ei upotuksena alapuolella.

        Ja tiivistettyhän ne reunatkin on. Seinässä on lasi, ei kaakelia.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ja tiivistettyhän ne reunatkin on. Seinässä on lasi, ei kaakelia.

        Onko samaa laminaattia kuin lattioissa käytetään niin ei ne vettä oikein siedä ja kivitaso painaa paljon mut nyt tämä poika rupeaa syömään iltapalaa keittiön pöydällä en makuuhuoneen kukkapurkki pöydällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko samaa laminaattia kuin lattioissa käytetään niin ei ne vettä oikein siedä ja kivitaso painaa paljon mut nyt tämä poika rupeaa syömään iltapalaa keittiön pöydällä en makuuhuoneen kukkapurkki pöydällä

        No ei tietenkään ole! :D

        Syö, niin ajatus luistaa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei mahdu keittiöpöytä keittiöön onko edes tiskipöytää ja olkkari pöydälläkö vai tv tasolla taikinaa kaulit niin millainen koti on semmoinen koti

        Kuka muka ruokapöydällä leipoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muka ruokapöydällä leipoo?

        Ehkä joku lyhyt, joka ei saa selkäänsä kipeeksi moisessa leipomisasennossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku lyhyt, joka ei saa selkäänsä kipeeksi moisessa leipomisasennossa.

        Juu, huono selkäiselle ja jalkaiselle ruokapöydän ääressä istuen voi olla mainio. :)

        Meillä leivotaan työtasoja hyödyntäen. Ne on sopivalla korkeudella, minä 167 cm ja puoliso 191 cm.


    • Enhän minä yksinään sentään tommosia keittiön pöydällä.

    • Jos olisi tilaa hankkisin naiselleni hieromapöydän. Sellaisen pöydän ympärillä olisi helppo operoida ja öljyäkin uskaltaisi käyttää.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Voiko käydä niin, että harrastat seksiä lattiakaivon päällä ja kaivon vesilukko on päässyt kuivumaan.

      • Voi käydä niin, että harrastan naisen kanssa seksiä lumihangessa, eikä siitä tule mitään.


      • Anonyymi

        Ne ovat eri miehiä, jotka kiihottuvat viemärin hajusta :P
        Teuvo-Inkerikö siellä kyselee?


    • Anonyymi

      Joo joo!

    • Anonyymi

      Ei ruokapöydällä paneskella.

      • Joo ei, naisen voi nostaa vaikka puun oksalle ja siinä sitten hellästi häntä huojutella.


    • Anonyymi

      Ei voi ätmi saa vain syksyn tuulesta seuransa sen päätti kohtalo ja don

      • Anonyymi

        Ei pääse pakoon kohtaloaan


    • Ei ainakaan täällä mun luona. Keittiössä ei ole pöytää. Se on ruokailuhuoneessa.

    • Anonyymi

      Voi käydä. Kiitos kysymästä, mutta nyt en halua.

      t.sxth

      • Anonyymi

        Siehä se varsinainen sähikäinen olet :)


    • Anonyymi

      Voi käydä

    • Anonyymi

      Ei tule tuollaista tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Voi, samoin keittiön tasoilla. Miksei..

    • Anonyymi

      Voi käydä ja on käynytkin. Useita kertoja.

    • Anonyymi

      Riippuu missä tämä keittiö sijaitsee.. Oman keittiön pöytä on aina niin täynnä tavaraa, että tekisi kipeää maata siinä... eikä niitä oikeen sais tuosta siirrettyäkään, tippuisivat lattialle. Mulla on liian pieni kämppä ei tänne mahdu perkele mitään.

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä ikävän epähygieenistä toimintaa siellä.
      Muista pyyhkiä pöytä ennen syömistä.

      Meillä harrastetaan nälkäistä seksiä. Eli seksi ennen syömistä, muttei koskaan pöydällä.

    • Anonyymi

      Minulla on tukeva 200 kg painava keittiönpöytä jossa voisi pitää vaikka ryhmäorgiat mutta sen pinta on kovaa marmoria eikä sen päällä ole kiva telmiä.
      Tunnustan harrastaneeni seksiä biljardipöydän päällä, osui kohteeseen ilman tähtäystä.

      AV

      • Anonyymi

        Olitko sinä biljardipöydällä? Se vera on arvokas hyi sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sinä biljardipöydällä? Se vera on arvokas hyi sentään.

        Olin ostanut jo uuden kankaan sen varalta että jotain pöydälle läikkyisi.
        Ei tullut mainittavia vahinkoja.

        AV


    • Anonyymi

      Ei käy niin koska sänky on parempi.

    • Anonyymi

      Ei voi. Keittiön työtaso tai saareke voisi ehkä jotenkin lipsahtaa, mutta ei ruokapöytä.

    • Anonyymi

      Ei. Keittiön pöytä on ruokailua varten . Jos menisit karsinaan sikaileen😃🙈

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe