Kyllä on taas eräskin BB:n asukki ihan pihalla siitä mistä ruoka tulee. No kaupastahan sitä saa.
Purkitettu tonnikala jees, purkitettu"luonnonkala" muikku hyi...
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja sekunteja kauppaan saa tehtävistä.
- Anonyymi
Taidat sinä olla tietämätön mistä ruoka tulee, jos luulet että se tulee kaupasta. Mistä se sinne kauppaan tulee? Mieti sitä.
- Anonyymi
Alkaisivat purkittaa haukea, paljon maukkaampaa kuin kuiva tonnikala. Liemen kanssa tonnikalakin menee kun on riittävästi ja maukasta, mutta ei öljyä. Typerää väittää hauen lihan muuttuvan vanhemmiten syömäkelvottomaksi, ei se eroa millään tavalla muista kaloista koon kasvaessa, valmistustapa ratkaisee. Muikku on erinomaista purkissa itse tehtynä ja varmaan kaikki muutkin kalat, turhan kalliita vaan ostaa kaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063